Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Høres veldig kunstig ut. Angriper de henne naken så ruller de henne inn i noe. Og en mappe plast og teip. Ingen grunn til å kle på og deretter pakke godt inn. Og hvorfor frakte henne gjennom flere rom naken og førsøke å kle på en død kropp på det minste rommet.
Er ganske sikker på at hun er innrullet i noe stort som skjuler omrisset av kropp når de bærer henne ut. Hvorfor skulle noen bry seg med å kle på en død kropp, grise seg til. Grise klærne hennes til. Og bilen.
Hvis de ville hjn skulle ha klær på var det enklest å vente til hun kledde på seg selv.
Jeg mener å huske at Br*ske ønsket tips, hvis noen hadde sett at menn kjøpt dameklær.
Dette må ha vært i en tidlig fase av saken, sannsynligvis i dagene rett etter at saken ble kjent i media. Jeg tenkte den gangen at dette kunne indikere at AEH levde, og at hun ble fraktet bort naken. Jeg synes dette var merkelig oppfordring.
Jeg stussa over dette, det er jo ikke uvanlig idag at menn kjøper klær til en kjæreste/ektefelle, fx en jakke, eller en fritidsdress til bursdagen.
Noen som kan bekrefte dette?