2020-10-27, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Hunter kan ha knullat sin äldsta dotter Naomi Sjuk jävla familj.

Eftersom uppgiften saknar belägg får man nog snarare ifrågasätta hur frisk uppgiftslämnaren och de som sprider dessa fantasier är.
Citera
2020-10-27, 21:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu när allt detta är känt, har Kina någon ytterligare hållhake på Bidens? Finns det mer som de kan utpressa gubben på, eller kan man säga att han är "fri" från Kinas klor nu?

Joe "Big Guy" Biden har en stämpel back i arslet det står "Made in China" på, den tvättas inte av så lätt.
Inte omöjligt att detta ses som en krigshandling från USA's sida.
Citera
2020-10-27, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag bestämde mig helt nyligen för vem jag tror ska vinna och det är Trump. Men den här historien med HB kanske är för mycket. Det kan få folk att känna sympati med någon som haft det svårt med sitt missbruk. Men saken kommer förstås i ett annat läge om det blir en kriminalutredning.

När till och med svensk media yttrar att läget inför valet är ”ovisst” om vem som kommer vinna så fattar man utgångspunkten.
Citera
2020-10-27, 21:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Har Joe Biden ens förnekat att det handlar om Hunters laptop? Att det s.a.s. enbart är förtal?

Om inte så är det ju en tyst acceptans av historiens riktighet.

Nje ingen har förnekat det. Enda förnekelsen kring detta är att Bidens stab sagt att man officiellt inte skriver upp mutmöten. Va fan alltså! De förnekar alltså inte ens. FBI säger att det är på riktigt men ändå Joe Biden KAN bli USAs nästa president för att viss media rör inte detta. Hur sjukt är inte det?!
Citera
2020-10-27, 21:11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Googlesökningen ”Can I change my vote” har tydligen ökat nåt groteskt på väldigt kort tid:

https://youtu.be/5FGk-aioME0

Den här skandalen kommer ju bara fortsätta att spinna och påverka fram till valdagen, även om det mesta skulle vara rykten.

Det är det som är det märkliga..

En enda kraftfull presskonferens med en förbannad Biden skulle behövas :

"-under mina 47 år.., min familj.., aldrig.., skamlöst..,..ryggradslöst.., stämma Bannon till fattighuset.."

Media skulle svälja det, hans fans likaså. Men inget, och man lämnar att fakta blandas med rykten som du säger, och blir en ännu giftigare cocktail för honom !
Citera
2020-10-27, 21:27
Moderator
vfs avatar
Vill ni diskutera medier och runkfantasier finns det andra delforum för det.

Här diskuterar vi politik/Mod
Citera
2020-10-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

"-under mina 47 år.., min familj.., aldrig.., skamlöst..,..ryggradslöst.., stämma Bannon till fattighuset.."

Media skulle svälja det, hans fans likaså. Men inget, och man lämnar att fakta blandas med rykten som du säger, och blir en ännu giftigare cocktail för honom !

Nej det är inte så det fungerar. Så länge Familjen Biden är tysta så kan inte media sätta igång och prata om deras privatliv utifrån bilder som det är brottsligt att publicera och med beskrivningar som är också brottsliga. Så länge de är tysta går det inte att skriva om.
Citera
2020-10-27, 21:28
Medlem
Till dom som tror att Trump kommer att förlora:

Trump går ut och vädjar till guvernörerna att det är dags att lossa på tyglarna och låta det amerikanska folket gå till jobbet.

Vad händer?

Samtliga "blåa" stater + några "röda" gör tvärtemot, guvernörerna väljer att köra ner klackarna ännu hårdare i kvicksanden.

(Talar om Covid-19)

Resultatet? Många som röstat för demokraterna i dessa stater förlorar sina företag, arbeten och hem.

Det i sig självt säkrar Trumps vinst och det kan talar för att Trump INTE ligger bakom detta också, vilket förklarar att han inte har en "åsikt" denna gång och ser inte poängen med att haka på drevet mot Hunter Biden.

Det talar för att anti-ccp agerar på eget ackord och Kina kopplingen är verklig.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-10-27 kl. 21:39.
Citera
2020-10-27, 21:32
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Möjligt att det skulle styra upp situation för stunden, men jag tror det här är
väl-regisserat från Team Trump och att demokraterna får finna sig i att bli knulla de från och med nu.

Börjar Joe ljuga ännu mer i det här läget så släpper bara Trump en till bomb i huvudet på gubben. Demokraterna vet inte vad som finns laddat i kanonerna och det skapar paralysering. Tänk dig själv att försöka föra krig med ögonbindel, du blir inte agressive i alla fall.
Citera
2020-10-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Källgranskning, sanning, fakta, belägg, källor, kunskap och bevis. Du vet sånt där som är fullständigt ointressant för dig och dina gelikar.

Kan i viss mån förstå att det kan vara jobbigt om man själv likt ett okritiskt och viljelöst får surplar i sig konspirationer och fantasifulla spekulationer, när man möter sunda människor som har högre krav på fakta, men det där är sånt som man måste lära sig leva med.

Det är alltså bekräftat att Hunter Biden är en knarkande, korrupt människa som sålt ut det amerikanska folket för egen vinning. Vad är det som är svårt att förstå med detta? Är genuint intresserad av ditt resonemang.
Citera
2020-10-27, 21:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Någon publicerade precis "bevis" på att det är syrran Ashley på en av bilderna

https://boards.4chan.org/pol/thread/285142478
Citera
2020-10-27, 21:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Någon publicerade precis "bevis" på att det är syrran Ashley på en av bilderna

https://boards.4chan.org/pol/thread/285142478
Och en hel drös spansktalande på Twitter säger att Hunter har sexgrejer för sig med hans egen dotter Naomi. Ingen länkar.

Alltså jag vill kräkas. Vilken jävla "fin" familj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in