2020-10-27, 20:29
Medlem
Patrick Ho, eller som han numera heter i Joe Bidens öron, Ho Lee Fuk!

Någon som vet något mer om den här killen? Vad är det som är upptäckten är? Att han är spionchef eller att han haft samröre med Bidens? Känns som att minst en av de två sakerna varit hittils okända för allmänheten tidigare.
Citera
2020-10-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
I vissa delstater får man ändra sig. Jag såg på ett klipp igår med AOC utanför en röstlokal i NY, hon klagade på att det tog för lång tid att avverka kön. Rädda det som räddas kan, tänkte hon nog.
Enbart i sju delstater dock (varav i en har tidsfristen redan passerat), och i många fall är det komplicerat. Så det kommer nog inte påverka något i det här valet, dessvärre.

https://www.foxnews.com/politics/can-i-change-my-vote-trends-google-what-you-need-to-know
Citera
2020-10-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japansktluder
om pappa är creepy pedofil (och det finbs massor med videos på det på nätet) så blir man själv en creepy pedofil. undrar hur det kommer sig att Jill är tillsammans med hunters pappa för det kan ju inte vara en hemlighet längre att han och sonen är pedofiler.

Äpplet faller ju inte långt ifrån trädet. En hel avskrädesfamilj. Dessa kommer inte få bo i vita huset, var så säker på det.
Citera
2020-10-27, 20:33
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Har Joe Biden ens förnekat att det handlar om Hunters laptop? Att det s.a.s. enbart är förtal?

Om inte så är det ju en tyst acceptans av historiens riktighet.

Nej, Joe har inte förnekat det och det går inte att förneka heller utan jag har bara sett en helt allmän förnekelse om att detta är en "smear campaign".

Det är uppenbart att det material vi sett hittills är äkta även om man framöver får vara vaksam på att det kan komma material som påstås komma från Hunters laptop men som är manipulerad/fabricerad.

Hunter är en komplett odåga och idiot och man får utgå ifrån att det är Joe och hans bror Jim som ligger bakom upplägget som Hunter har frontat.

Typisk jävla klantig knarkare och jag kan ge mig fan på att Kina redan innan hade tillgång till antingen materialet direkt från hans laptops eller liknande material som fångats upp.
Citera
2020-10-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Nej, Joe har inte förnekat det och det går inte att förneka heller utan jag har bara sett en helt allmän förnekelse om att detta är en "smear campaign".

Det är uppenbart att det material vi sett hittills är äkta även om man framöver får vara vaksam på att det kan komma material som påstås komma från Hunters laptop men som är manipulerad/fabricerad.

Hunter är en komplett odåga och idiot och man får utgå ifrån att det är Joe och hans bror Jim som ligger bakom upplägget som Hunter har frontat.

Typisk jävla klantig knarkare och jag kan ge mig fan på att Kina redan innan hade tillgång till antingen materialet direkt från hans laptops eller liknande material som fångats upp.
Nu när allt detta är känt, har Kina någon ytterligare hållhake på Bidens? Finns det mer som de kan utpressa gubben på, eller kan man säga att han är "fri" från Kinas klor nu?
Citera
2020-10-27, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Om du vet att det är LA Times kan du väl förpassa ditt hysteriska arsle dit och börja leta istället för att sabba tråden som en påtänd rättshaverist. Det är ingen mänsklig rättighet att bli sondmatad med vad du gapar efter för stunden. Du är inte ett dugg intresserad av någon ”sanning”, du vill bara ifrågasätta detaljer för sakens skull. Ingen köper dock ditt skitsnack här, det bästa vore om alla bara ignorerade dig som den trådförstörande pajas du är.

Jag letade efter uppgiften som påstods finnas hos LA Times utan att hitta den, men istället för att kalla uppgiftslämnaren för lögnare ville jag ge hen en möjlighet att visa att den fanns.
Den chansen tog hen inte.

Jag är mycket riktigt intresserad av sanning men skiljer mig från dig genom att jag inte tycker att konspirationer och overifierade rykten är fakta.
Citera
2020-10-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Jag letade efter uppgiften som påstods finnas hos LA Times utan att hitta den, men istället för att kalla uppgiftslämnaren för lögnare ville jag ge hen en möjlighet att visa att den fanns.
Den chansen tog hen inte.

Jag är mycket riktigt intresserad av sanning men skiljer mig från dig genom att jag inte tycker att konspirationer och overifierade rykten är fakta.

Datorn kan mycket väl vara Bidens men vart leder det? Det kan finnas skapade bilder bland riktiga bilder. Man får ju försöka tänka sig för lite, men det verkar vara svårt. Och sen är ju inte bilderna så intressanta annat än om de bevisar att brott begåtts.
Citera
2020-10-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det stämmer. Man ser kortet, och detta är det enda sättet att identifiera kvinnan.

Du har kanske en alternativ förklaring till varför Hunter Biden zoomar in ett kreditkort som tycks tillhöra M. Obama? Varför gör han så?
Vilken är förklaringen enligt dig? Ser man Biden i någon av filmerna?
Citera
2020-10-27, 20:55
Avslutad
Googlesökningen ”Can I change my vote” har tydligen ökat nåt groteskt på väldigt kort tid:

https://youtu.be/5FGk-aioME0

Samtidigt som Trump knappar in i de flesta OU. Biden måste nog ha väldigt mycket mer än Trump om han ska ha en chans att vinna nu.

Den här skandalen kommer ju bara fortsätta att spinna och påverka fram till valdagen, även om det mesta skulle vara rykten. Det ser inte ut som dems kommer återhämta sig från detta.

Trodde faktiskt Biden hade en rimlig chans ett tag, men nu ser det mörkt ut.
Citera
2020-10-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Googlesökningen ”Can I change my vote” har tydligen ökat nåt groteskt på väldigt kort tid:

https://youtu.be/5FGk-aioME0

Samtidigt som Trump knappar in i de flesta OU. Biden måste nog ha väldigt mycket mer än Trump om han ska ha en chans att vinna nu.

Den här skandalen kommer ju bara fortsätta att spinna och påverka fram till valdagen, även om det mesta skulle vara rykten. Det ser inte ut som dems kommer återhämta sig från detta.

Trodde faktiskt Biden hade en rimlig chans ett tag, men nu ser det mörkt ut.

Jag bestämde mig helt nyligen för vem jag tror ska vinna och det är Trump. Men den här historien med HB kanske är för mycket. Det kan få folk att känna sympati med någon som haft det svårt med sitt missbruk. Men saken kommer förstås i ett annat läge om det blir en kriminalutredning.
Citera
2020-10-27, 21:01
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Enbart i sju delstater dock (varav i en har tidsfristen redan passerat), och i många fall är det komplicerat. Så det kommer nog inte påverka något i det här valet, dessvärre.

https://www.foxnews.com/politics/can-i-change-my-vote-trends-google-what-you-need-to-know

Men förtidsröster kommer ofta från "die hard" supportrar, så jag tror inte dom skulle vara mottagliga oavsett. Vi lever på hoppet om en bättre morgondag. 7 dagar kvar.
Citera
2020-10-27, 21:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Patrick Ho, eller som han numera heter i Joe Bidens öron, Ho Lee Fuk!

Någon som vet något mer om den här killen? Vad är det som är upptäckten är? Att han är spionchef eller att han haft samröre med Bidens? Känns som att minst en av de två sakerna varit hittils okända för allmänheten tidigare.
Ja! ÅH, TOPIC! ÄNTLIGEN!

Patrick Ho nämns i Hunter's telefonsamtal /telefonsvararmeddelande med föräldrarna troligast.
Hunter's nid-nickname är "The Spy Chief of China".
Vem är Patrick Ho? Verkar onekligen vara en skum typ som varit anklagad för brottslighet förut.

Från 4chan: Hunter Biden in an audio file labelled the Most Genius Shit Ever" appears to be referencing Patrick Ho,
who was a former Secretary of Home Affairs in Hong Kong, as a "spy chief of China" while lamenting how his business partner Ye Jianming of CEFC China Energy had disappeared.

Ho was also involved in the CEFC venture, as originally reported by the New York Post and suppressed by the media and Big Tech firms.

Från 4chan /pol/
HB pratar om LNG port.
"Liquid Natural Gas. This is the equivalent of Hillary selling out uranium to the Russians and no one fucking cares. Monkey Island Louisiana is KEY!

After the meeting, Ye sent Hunter a 2.8-carat diamond and a “thank you” note and the ex-veep’s son began negotiating a deal for CEFC to invest $40 million dollars in a natural gas project on Louisiana’s Monkey Island.

Six months later, a CEFC executive was arrested in New York on unrelated bribery charges, and his first call was to Hunter Biden’s uncle, James Biden. According to the Times report, James believed the call was for Hunter."

En länk till telmeddelandet: https://thenationalpulse.com/exclusive/biden-recording-spy-chief-and-sdny/
Obs mods. Bara telsamtal på denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in