2020-10-27, 18:56
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Allt jag är intresserad av är fakta som går att belägga, något som jag är säker på att fler är intresserade av även om det verkar helt ointressant för just dig och några andra.

Jag tycker dessutom att om det framkommer fakta om brottsliga saker bör de som står bakom brottsligheten åtalas.

Det här är inte raketforskning utan sunt förnuft för alla som inte älskar att frottera sig i skvaller och konspirationsteorier.
Du skriker bara på konfirmation när det går emot dina drömmar.

När dina få ensamma idioter skriver något så sväljer du det som fakta direkt. Tråkigt för dig själv
Citera
2020-10-27, 18:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men tyst som i graven i Sverige. Vem kunde ana?

Expressen gömde det bakom Premium.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men tyst som i graven i Sverige. Vem kunde ana?

Öronbedövande tyst i svensk media....
Citera
Medlem
Citat:
Fast enligt dig så kommer ju detta från hårddisken och den är ju från 2018..?

Nix, inte jag som påstått detta. Gå bakåt så ser du det.
Citera
2020-10-27, 18:58
Medlem
dANiis avatar
Kina har Biden runt sitt lillfinger, den senila pedofilen är körd.. än värre om han vinner.
Citera
vfs avatar

Moderatormeddelande

Postat av vf 2020-10-27, 18:58
Moderator
Regel 0.06 och regel 1.06 gäller även i Politik-utrikes USA

Skärp er nu, inget mer 0.06 eller 1.06/Mod
2020-10-27, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Du skriker bara på konfirmation när det går emot dina drömmar.

När dina få ensamma idioter skriver något så sväljer du det som fakta direkt. Tråkigt för dig själv

Jag sväljer aldrig fakta utan belägg. Där skiljer jag mig en hel del från de får som slukar allt med hull och hår i den här tråden.

Men jag är mycket intresserad om du skulle kunna presentera något som har en högre verkshöjd än konspirationsteori kring de anklagelser som HB nu utsätts för.
Citera
2020-10-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Gosh... När den INTE var offentlig.
Nu har jag inte sett klippen, men är de verkligen sådana att de skulle kunna användas i utpressningssyfte? Jag har inte sett en enda tydlig stillbild.
Citera
2020-10-27, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Kina har Biden runt sitt lillfinger, den senila pedofilen är körd.. än värre om han vinner.

...enda fördelen med detta (om Biden vinner) är ju att de knappast kan ha mer att trycka på med, nu när anden är ur flaskan, eller har de rentav det?
Citera
2020-10-27, 19:02
Medlem
Herostratoss avatar
Hunter Biden var mig allt en riktig festprisse! Han lär inte hålla sig i skinnet om farsan blir vald så det lär bli kul att följa.
Citera
2020-10-27, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Nix, inte jag som påstått detta. Gå bakåt så ser du det.
Rätt ska vara rätt och du har rätt!

Om det är som du tror, att telefonsamtalet är aktuellt, avslöjar det inte att Bidens visste att kinesen var chief spy när de ingick i samarbete med honom utan att detta är info som har kommit i efterhand. Det visar däremot att det finns de som jagar Biden om dessa uppgifter och att han upplever det obehagligt.
Senast redigerad av Kranskalle 2020-10-27 kl. 19:05.
Citera
2020-10-27, 19:07
Medlem
Citat:
Det är tyst som i graven även i amerikanska medier, inkl Fox News, Trumps propagandakanal.

Återigen. Hannity kör en special ikväll med Bobulinski. PÅ FOX NEWS. Hur var det med att blanda bort korten? Tror du någon kommer in i tråden, ser ditt inlägg och tänker "nämen oj, vad bra, fox nämner det inte. Jag slutar läsa då." Efterbliven much? Är det så svårt att inte hålla sig till sanningen? Pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Massa trams och projiceringar från en som trott på en 4 år lång häxjakt baserad på luft

Vi ska återkomma till ditt inlägg här efter valet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in