Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Skandalen är redan ett faktum. Det behövs ingen utredning. LA Times till Hindustan News har rapporterat.
Hade jag fått en krona för var gång en trumpnisse sa nått sånt, så skulle jag ha ett antal hundringar nu.
Dock är det sällan man sett någon så besatt av avkommorna av presidentkandidaten som nu, och med denna nepotismen blir det ett osedvanligt hyckleri också.
Men ändå står vi här utan Hunter utredning, och med tanke på att man droppar det dagar innan valet berättar för mig att det inte är mer och kommer försvinna som alla andra konspirationer som man fabulerar ihop.
Dock är det talande att man inte pratar om presidentkandidaten, det berättar för oss alla att man redan gett upp i trumpenlägret.
Citat:
Ursprungligen postat av
Frankhangola
Det är därför the us attorney of southern New york jagar Joe och Hunter? För att det inte finns något? Det är därför en viss hunter gråtfärdigt beklagar sig över det? För att inget har hänt?
"Ok".
Återkom gärna när nått har hänt med Hunter.
Och blir det som på alla andra konspirationer och man kommer prata om det i åratal, men precis inget händer.
Högerextrema trumpnissar måste nog vara den mest lättledda valboskapen någonsin, då de inte ens bryr sig om vad som är sant eller inte.(Se:Hunter, Ryssland och alla andra åtal, men vi vet det är en projicering för alla brott man begår själva, som om vi skulle missa dom ens.)