2020-10-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-chingatumadre
man ser någon leka med sina fötter på joe bidens kuk.

men sen säger dom att det kommer mera.

Den vita mannen som vanligt kommer till räddning.

Om detta är sant så är allt annat sant,, smält det.

Hmmm , Joe Bidens? Nja, inte riktigt tror jag.
Citera
2020-10-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vad var det för debakel med "stell dossier"?
Menar du inte "the Steele-dossier"? Dvs. den från MI6-agenten Christopher Steele, som innehåller uppgifter som till största delen är tveksamma, obekräftade och vissa rent av fabricerade.
Citera
2020-10-27, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
För att Steve Bannon säger det i videon du uppenbarligen inte bemödat dig titta på.
Ville mest belysa att din källa är Steve Bannon.
Mannen som "Bannon was arrested and he and three others were charged with conspiracy to commit mail fraud and money laundering in connection to the We Build The Wall campaign" och som är en av de största spin-doktorerna och trumpanhängarna som USA skådat.

Våra källor i tråden är således Rudy The Pedo och Steve Bannon. Ser du ett mönster?
Citera
2020-10-27, 18:12
Medlem
Detta kan vara OT, fast ändå inte då det handlar om användare i denna tråd.

Ett sätt att styra publikum är att pressa på med det ena dumma påstående efter det andra.

Lätt att tro för den vanliga läsaren att folk är så här jävla pantade och det polariserar läsarna och vågen slår hårt åt motsatt håll och vissa användare på detta forum jobbar säkerligen så.

Man får passa sig... Allt som skrivs på detta forum sker i ett vakuum och ville jag skapa en massa ultra konservativa människor för att det passar slutmålet så skulle jag absolut vilja styra oppositionen också.

Människor har ett moraliskt kompass, det kallas för "magkänslan" och vissa användare tar gärna en diskussion huruvida en tjej på 14 år inte kan bli utsatt för pedofili tex?

Människor läser det och reaktionen blir att:

"Allt vad den användaren står för kommer jag att ställa mig tvärtemot"

Ultra konservatism here we come!

OnT: Kan någon länka samtalet där Hunter får frispel?

(Har inte Twitter)
Citera
2020-10-27, 18:16
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Vilket jag inte gör varför ditt inlägg är ren nonsens. Varför är det så viktigt för dig att tysta ner de som söker efter fakta istället för att som ett blint får följa med varje konspirationsteori de hör?

Söka fakta gör man inte här i tråden, här diskuterar vi kring fakta vi hittar. Har du inte förstånd nog att förstå dig på den fakta som andra hittar kring saken, eller förmåga att leta själv, så kanske du borde göra något annat än att sitta här? Ingen är intresserad av vad du förstår eller inte förstår.

Men jag tror ingen här är dum nog att tro att du har ett ärligt syfte heller, du sitter förståss och läser i din disinfomanual just nu desperat letandes efter nästa desinformationstaktik att försöka dig på. Men har du noterat något? De flesta av dina medkonspiratörer har gett upp vid det här laget, även om en och annan stolle hänger kvar. Vad tror du det beror på?
Citera
2020-10-27, 18:17
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Har det kommit belägg för sektens fanfiction (the FOX News Cinematic Universe) än, eller är det fortfarande bara runk-Rudy som har något "mycket allvarligt" i byxorna... jag menar bakfickan, som vi absolut inte får se?
https://www.opendemocracy.net/en/countering-radical-right/qanon-has-gone-fringe-conspiracy-full-blown-cult/

http://www.openculture.com/2016/11/umberto-eco-makes-a-list-of-the-14-common-features-of-fascism.html

Det är mycket fascinerande och inte så lite underhållande att det här ska föreställa USAs ledande parti?
https://blogforarizona.net/arizona-republicans-have-deep-ties-to-qanon-cult/

Du menar Donalds kompanjon, den häktade brottslingen Steve Bannon?
https://www.washingtonpost.com/national-security/stephen-bannon-arrested-charged/2020/08/20/6d46847c-e2ea-11ea-b69b-64f7b0477ed4_story.html

Oj, jag visste inte att Bannon var en brottsling. Vad har han blivit fälld för?
Citera
2020-10-27, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
MEN det är ÍNTE trådens ämne! Hur svårt ska det vara. Stör du dig på Rudy ta det i hans tråd. Här är det OT när vi diskuterar Creepy Joe och hans avkommor.
Håller med dig fullt ut. Det är Hunter Biden vi diskuterar och de uppgifter som spritts om honom. Du vet att uppgifter blir fakta först när de är belagda?

Om dessa uppgifter kan ifrågasättas pga stark bias hos uppgiftslämnaren, bör man vara särskilt försiktig innan man drar några förhastade slutsatser om att det skulle röra sig om fakta.

Det gäller även Rudy the Pedo, tillika kusingiftare och Steve Bannon som står under åtal för konspiration.
Citera
2020-10-27, 18:19
Medlem
kpreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Detta kan vara OT, fast ändå inte då det handlar om användare i denna tråd.

Ett sätt att styra publikum är att pressa på med det ena dumma påstående efter det andra.

Lätt att tro för den vanliga läsaren att folk är så här jävla pantade och det polariserar läsarna och vågen slår hårt åt motsatt håll och vissa användare på detta forum jobbar säkerligen så.

Man får passa sig... Allt som skrivs på detta forum sker i ett vakuum och ville jag skapa en massa ultra konservativa människor för att det passar slutmålet så skulle jag absolut vilja styra oppositionen också.

Människor har ett moraliskt kompass, det kallas för "magkänslan" och vissa användare tar gärna en diskussion huruvida en tjej på 14 år inte kan bli utsatt för pedofili tex?

Människor läser det och reaktionen blir att:

Ultra konservatism here we come!

(Har inte Twitter)

https://youtu.be/OKi1jjsAFYQ?t=3171
Citera
2020-10-27, 18:21
Medlem
lajjjbans avatar
JÄVLAR! Gropen blir bara djupare och djupare för Bidens. Det finns ingen återvändo nu. Allt sipprar ut och bevisen hopar sig.

Saurons öga är på väg att sprängas i bitar.
Citera
2020-10-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Ville mest belysa att din källa är Steve Bannon.
Mannen som "Bannon was arrested and he and three others were charged with conspiracy to commit mail fraud and money laundering in connection to the We Build The Wall campaign" och som är en av de största spin-doktorerna och trumpanhängarna som USA skådat.

Våra källor i tråden är således Rudy The Pedo och Steve Bannon. Ser du ett mönster?

Det enda jag ser är att DU och några till, frenetisk blandar bort korten. Ni gör allt för att spamma sönder tråden. Du hakar upp dig på helt fel saker. Att det är Bannon som måste gå ut med infon säger mer om MSM än om honom. Sedan är det inte enbart från honom informationen kommer ifrån. Så du ljuger ju, antingen medvetet eller omedvetet. Oavsett, intelligensnivån hos er biden-kramare kan inte vara hög. Ni tillhör garanterat samma skräpvänster i Sverige som den skräpvänstern som hyllar Biden borta i Usa.

Vi andra postar pusselbitar. Väldigt många hittills. Som nu målar upp en väldigt tydlig bild av vad som hänt.
Citera
2020-10-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan

Ja, många här inne tror sig jobba för Joe Biden's bästa men deras besatthet, partiskhet & moraliska nihilism får istället motsatt verkan.

Samtalet kommer från laptopen. Inspelning med klart ljud och transkription finns här
https://thenationalpulse.com/exclusive/biden-recording-spy-chief-and-sdny/
Citera
2020-10-27, 18:25
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Det enda jag ser är att DU och några till, frenetisk blandar bort korten. Ni gör allt för att spamma sönder tråden. Du hakar upp dig på helt fel saker. Att det är Bannon som måste gå ut med infon säger mer om MSM än om honom. Sedan är det inte enbart från honom informationen kommer ifrån. Så du ljuger ju, antingen medvetet eller omedvetet. Oavsett, intelligensnivån hos er biden-kramare kan inte vara hög. Ni tillhör garanterat samma skräpvänster i Sverige som den skräpvänstern som hyllar Biden borta i Usa.

Vi andra postar pusselbitar. Väldigt många hittills. Som nu målar upp en väldigt tydlig bild av vad som hänt.

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=derailing%20a%20thread

"derailing a thread"

"The act of throwing a thread in a discussion forum off topic, oftentimes so much so that the original discussion is unable to continue."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in