2020-10-26, 20:40
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Förmodligen är det många tomma student lägenheter norr om Stockholm. Vinsta har varit i gång länge med olika typer av tjejer tror nästan bara tjejer från Rumänien och Bulgarien och Ryssland, billiga priser där men tyvärr så dyker nog farbror blå upp där snart
Dom dök upp i Bromma i helgen.
Citera
2020-10-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Dom dök upp i Bromma i helgen.
Tjejer el farbror blå`?
Citera
2020-10-26, 21:45
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Tjejer el farbror blå`?
Dom blåa
Citera
2020-10-26, 22:00
Medlem
Citat:
Dom blåa
där ser man
Citera
2020-10-27, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
märkligt att detta inte skett ännu
Verkligen det är lite mycket tjejer som är där. Inte ett bra ställe att söka sig till. Om man ska tänka på risken att bli på kommen, frågan är finns det några säkra ställen nu.
Citera
2020-10-27, 09:45
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Verkligen det är lite mycket tjejer som är där. Inte ett bra ställe att söka sig till. Om man ska tänka på risken att bli på kommen, frågan är finns det några säkra ställen nu.
Det är nog bara outcall med svenska tjejer som är att betrakta som säkert just nu.
Kanske incall till någon man känner till sen innan.

Polisen verkar ha fullt fokus på sexköpsrazzior och dopingrazzior för tillfället.
Finns ju inget annat att ta tag i så varför inte köra 100% fokus på offerlösa brott
Citera
2020-10-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Det är nog bara outcall med svenska tjejer som är att betrakta som säkert just nu.

Polisen verkar ha fullt fokus på sexköpsrazzior och dopingrazzior för tillfället.
Finns ju inget annat att ta tag i så varför inte köra 100% fokus på offerlösa brott
Håller med dig! Skulle kunna vara ute i trafiken och visa upp sig, det är lite av djugens lag som är där med alla kamel ryttare som kör utan styr lapp. Eller vara ute i orten och hålla koll på småbuset innan de hakar igäl varandra eller någon oskyldig
Citera
2020-10-27, 15:58
Medlem
Någon som träffat Mandy hot på RS såg jävligt sexig ut.
Sen kan man fråga sig vad tjerna i Sollentuna håller på med verkar inte vilja ha besök, skulle smsa adress vid 12
Citera
2020-10-27, 16:32
Medlem
StevieGLFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD

Hmm jag som tänkte dra mitt första besök idag. Kanske skippar om risken att torska är stor just nu
Citera
2020-10-27, 16:36
Medlem
Citat:
Dom blåa

Hade du oturen o träffa på Farbror Blå elr?
Citera
2020-10-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StevieGLFC
Hmm jag som tänkte dra mitt första besök idag. Kanske skippar om risken att torska är stor just nu
Du kan ringa tjerna i Sollentuna dom ger dig inte någon adress
Citera
2020-10-27, 17:59
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munter102
Hade du oturen o träffa på Farbror Blå elr?
Nej, men tjejen jag skulle träffa slutade svara när jag närmade mig. Bad taxin åka förbi adressen och släppa mig längre fram. Redan då syntes flera i baseballkeps och hoodie. Men tog en sväng förbi och ja, där stod hela ligan. En vid entrén, en vid vägen och två i en utan bilarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in