2020-10-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
What do you think about what I wrote at 14.49?
Ich spreche uebrigens Deutsch!

Sehr cool! Aber ich denke, Englisch ist für die anderen besser verständlich.

Your theory is interesting, but also speculative. It'd mean that the police have never found out about the second man, neither through phone messages and location data nor analogue transcripts. The children don't know about him either. And he didn't report himself.
Citera
2020-10-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
If you can read Swedish why can't you write in Sweish?

I just have a very good translator. It also translates the other way but not that good, I guess.
Citera
2020-10-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
I just have a very good translator. It also translates the other way but not that good, I guess.

Oh, using google translation is good. Google translation is good to use.
Citera
2020-10-27, 16:32
Medlem
SwedishHouses avatar
Orkar någon göra en kort sammanfattning om det viktigaste som har hänt i det här fallet? Bevis mot TH och alibi osv.?
Citera
2020-10-27, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Så mye merkelig i denne saken - den siktede som hevder sin uskyld nekter å forklare seg, nekter å signere gamle avhør, har i følge etterforskerne satt seg på bakbeina og vært vanskelig å samarbeide fra første stund!

Forretningsforbindelser får bilen sin rispet opp og klar beskjed om å «være stille».

Andre har blitt truet til å holde tett med det de vet om TH og samlivet mellom ekteparet. Det har gått så langt at minst en har valgt å anmelde og det er tatt ut siktelse mot et mannlig familiemedlem.

Advokaten fraskriver seg ansvaret for ektepakt som bærer hans navn.

Kripos roter i gamle saker og hemmeligheter.

En drapssiktet utlover milliondusør mot at opplysningene kommer direkte til ham selv.

Et anonymt svensk forum flommer over av OT hver gang media skriver noe som er ufordelaktig for den siktede; nærmest som en koordinert tåkeleggingskampanje.

Skal bli spennende å se hvilke opplysninger som frigis i forbindelse med den kommende 2-årsdagen.

Meget gode innlegg som vanlig. Og god oppsummering. Det er så mange sånne småting som gjør at det peker mot TH, at det trengs avogtil sammendrag og overblikk, og spesielt når man har all denne tåkeleggingen fra TT. Tror også at flere har blitt truet enn bare den ene personen. Venninner av TH f.eks.
Det kommer nok mye mere nå framover ja, fra dagbøkene hans og mye annet.
Tidligere anmeldelser mot TH bl.a.
Citera
2020-10-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Meget gode innlegg som vanlig. Og god oppsummering. Det er så mange sånne småting som gjør at det peker mot TH, at det trengs avogtil sammendrag og overblikk, og spesielt når man har all denne tåkeleggingen fra TT. Tror også at flere har blitt truet enn bare den ene personen. Venninner av TH f.eks.
Tidligere anmeldelser mot TH bl.a.
Kan du og andre slutte med å kalle flere av oss brukere for TT?! Jeg tilhører ikke et "team" og jeg driver ikke med tåkelegging. Du påstår rett og slett ting som ikke stemmer!
Jeg og andre kaller heller ikke dere forhåndsdømmere for FF (Forhåndsdømmernes Forening)!
Citera
2020-10-27, 17:50
Medlem
Fenvatnet har flere gode poeng.
Citera
2020-10-27, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du og andre slutte med å kalle flere av oss brukere for TT?! Jeg tilhører ikke et "team" og jeg driver ikke med tåkelegging. Du påstår rett og slett ting som ikke stemmer! Jeg og andre kaller heller ikke dere forhåndsdømmere for FF (Forhåndsdømmernes Forening)!
Og ikke hadde de som tror TH er skyldig tatt seg noe særlig nær av det om du, eller andre fra TT, gjorde noe sånt heller. Ikke en døyt tror jeg. Det er stort sett bare TT som driver og prøver å føle seg krenket her inne.
Noen ville kanskje gått litt høyere ut enn barnehagenivå, og foreslått TA isåfall. Team Anne. Men nivået her er det nok ikke lett å utvikle dessverre.
Citera
2020-10-27, 18:08
Bannlyst
Citat:
Venninner av TH f.eks.

edit: venninner av AE.
Citera
2020-10-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
...
Problemet er at Fenvatnet og noen andre kommer med usanne påstander som de fremstiller som fakta.
Når du nevner "barnehagenivå": Jeg mener at det er svært umoden oppførsel å drive på slik som F og noen andre driver på med personangrep og diverse hersketeknikker og at de kommer med usanne påstander som de fremstiller som fakta, i tillegg til beskyldninger og mye annet som er negativt for diskusjonen og for leserne og for debattantene.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-27 kl. 18:36.
Citera
2020-10-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
Sehr cool! Aber ich denke, Englisch ist für die anderen besser verständlich.

Your theory is interesting, but also speculative. It'd mean that the police have never found out about the second man, neither through phone messages and location data nor analogue transcripts. The children don't know about him either. And he didn't report himself.

OK, but there is a relative, on TH's side, as it has been written about, he has testified about TH and AEH:s relationship in the podcast... can be possible to speculate about (to start there ..)...
May be it is very well hidden if it was a secret story from the beginning. It must be some reason why it all has no end ...
Senast redigerad av Moschata 2020-10-27 kl. 18:29.
Citera
2020-10-27, 18:31
Medlem
"Meget gode innlegg som vanlig. Og god oppsummering. Det er så mange sånne småting som gjør at det peker mot TH, at det trengs avogtil sammendrag og overblikk, og spesielt når man har all denne tåkeleggingen fra TT. Tror også at flere har blitt truet enn bare den ene personen. Venninner av TH f.eks.
Tidligere anmeldelser mot TH bl.a."

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du og andre slutte med å kalle flere av oss brukere for TT?! Jeg tilhører ikke et "team" og jeg driver ikke med tåkelegging. Du påstår rett og slett ting som ikke stemmer!
Jeg og andre kaller heller ikke dere forhåndsdømmere for FF (Forhåndsdømmernes Forening)!

Jag instämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in