2020-10-26, 23:10
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag brukar titta på ett Trump-rally per dag. Jag tittar av flera orsaker:
- Som underhållning, hans fåniga miner och bebis-beteende kontrasterar till ämbetet så skönt.
- Som varning, att försöka förstå. Man ser väldigt stora likheter med hur Hitler kom till makten.

Men kom igen för fan!
2020-10-26, 23:12
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexonian
kolla likes/dislikes på Bidens vs Trumps videos, dessutom har trump kommentarsfältet öppet men det kan ju inte dom goda demokraterna gå med på, nä folket ska absolut inte få säga sitt.

Tja Donald borde använda ticktok då nästan alla hans "videos" är 10-20 sekunder "långa"..

2020-10-26, 23:12
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Men kom igen för fan!
C’mon man! Helt löjeväckande jämförelse!
2020-10-26, 23:14
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Du vill att Trump ska vinna

ja
Citat:
, så då undrar jag

Vad blir bra/bättre för dig och Sverige om Trump vinner?
allt
Citat:
Vad blir sämre för dig/Sverige om Biden vinner?
allt

Orkar inte förklara annat än att alla alternativ utom Trump är bedragare av befolkningen och det kommer knappast finnas några gränser för hur långt figurerna är villiga att gå för att få igenom sina klimatmål och krigshotande (Irakkriget, Libyen, nästan Syrien osv "Regime change wars")
Det var därför Trump blev så populär 2016 för att han sa vad alla tänkte "Its rigged" vilket kan ses som oseriöst, men till och med Assange sa att presidentvalet är "riggat" ("he wouldnt be permitted to win" om Trump).

Så, rent ekonomiskt vet jag inte hur det påverkar Sverige, men det verkar sunt att få in en egentänkande president, och inte nån som är styrd av Military-Security complex.

Nåt sånt. Medger att jag framstår som en foliehatt, men sån är jag.
2020-10-26, 23:19
Avstängd
OliverCromwells avatar
Lewandowski: When Donald Trump Wins Florida Big It's Going To Set The Path For Rest Of The Night
https://www.realclearpolitics.com/video/2020/10/25/lewandowski_when_donald_trump_wins_florida_big_its _going_to_set_the_path_for_rest_of_the_night.html
2020-10-26, 23:23
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Florida Update.
IPEV=In Person Early Vote
Republikanerna +305.000

Florida är Trumps, det vet tom du nu..

Länk: Joe is Done
https://joeisdone.github.io/florida/

Hur går poströsterna?
2020-10-26, 23:24
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag brukar titta på ett Trump-rally per dag. Jag tittar av flera orsaker:
- Som underhållning, hans fåniga miner och bebis-beteende kontrasterar till ämbetet så skönt.
- Som varning, att försöka förstå. Man ser väldigt stora likheter med hur Hitler kom till makten.
Inlägg som dessa visar på svår vanföreställning. Hitler? Verkligen? Ja Trumps 4 första år har ju verkligen varit diktatoriska.

Sorry men ni har lika mycket trovärdighet i era politiska analyser som en mentalpatient på Beckomberga. Jag tror ni de facto har någon diagnos som gör att ni uppfattar verkligheten skevt.
2020-10-26, 23:25
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja, hon är likt du en charlatan. Ni kan alltid ändra uppfattning om man ger er lite tid. Men nu så har vi inläggen att gå efter.

Jag hänger inte med i bokstavskombinationslogik. Varför skulle jag ändra mig? Jag håller mig till fakta och då behöver jag inte det.
2020-10-26, 23:28
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Trump?
'We need to stop four more years of GEORGE'
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8878991/Joe-Biden-appears-confuse-Trump-Bush-calls-president-George-virtual-rally.html

Ja? Jag vet att Biden har någon degenerativ kognitiv sjukdom, och att han är korrupt. Men det till trots tror jag att ekonomin och sysselsättningen är tillräcklig för att bromsa Trump Train.
2020-10-26, 23:28
Medlem
Citat:
Du vill att Trump ska vinna, så då undrar jag

Vad blir bra/bättre för dig och Sverige om Trump vinner?

Om man skall gå efter ekonomi och börsen bör man vara 100 procent för Trump.
2020-10-26, 23:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Sleepy Joe åkte hem till sin källare för att sova tills valdagen och lämnade Cher att sköta kampanjandet själv. Gick väl sådär.
https://youtu.be/UVsMf6r3IZk
2020-10-26, 23:32
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Om du hoppas på trumpseger så är svar på dessa frågor intressant.

Vad blir bra för dig och/eller Sverige om Trump vinner?
Eller

Först och främst: memes, folk ser amerikanska politiker för de skämt de är (verkar vara otroligt svårt att genomskåda t.ex. Obama för den korrupta krigsbrottsling han är).
Sen så har han inte startat några nya krig, han har försvagat NATO, han träffade Kim Jong Un istället för att starta krig.

Om Biden vinner kommer USAs internationella ställning försvagas långsammare , nått nytt krig kommer säkert startas - men framförallt så kommer alla kollektivt förlora förmågan att kritisera USA
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-10-26 kl. 23:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in