2020-10-26, 22:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Vi ska kanske inte dra några större slutsatser av stämningen på Flashback.

får vi tro experterna här vinner Trump med 70% av rösterna

https://www.flashback.org/poll.php?do=showresults&pollid=6555

2% tror någon annan kommer vinna. Hur kommer man fram till en sådan slutsats?
2020-10-26, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Skulle man bara mäta här i forumet "Politik:USA" i nuläget så skulle NMR ha ca 50% av rösterna i Sverige.
Och skulle man lyssna på dig skulle alla människor dött i corona så det inte fanns någon kvar för att rösta i valet.
2020-10-26, 22:51
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag hittade Joe tillslut.
Korta reklamsnuttar räknar inte jag som en bra kampanj, den kan han dessutom sköta från källare, ser inga tecken på att han har krupit upp ur källare.

Joe har som mest 20k visningar på en av reklamfilmer det senaste dygnet.

Trump har 822k visningar på en reklamfilm det senaste dygnet.

C'om man!
Det går bra nu.
https://youtu.be/y5KNJrt_DTo

Edit: det här måste anses som ren slakt.

Joe! 17 timmar sedan 353K views:
https://www.youtube.com/watch?v=rFfhec92JG4

Donalds 13-15 sekunders klipp på Joe! är de enda som har mer än 100k visningar..

Alla vill se Joe! men ingen vill se Donald!
2020-10-26, 22:51
Avstängd
Tycks ha blivit pyspunka för Rudy och hans Biden-story som vanligt. Vad det än var för avgörande belägg eller "knyta ihop säcken" han utlovade till i förmiddags amerikansk tid så verkar det ha gått spårlöst förbi, och det tyder ju på att det bara rörde sig om snus.
2020-10-26, 22:53
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Man missar en viktig aspekt när man tar upp det bristande engagemanget kring Biden.

Det finns knappt en enda människa som röstar för Biden specifikt. Valet handlar om ja eller nej till Trump. Många, många människor är passionerade över att rösta blått och uppmana andra att göra detsamma, endast för att få bort Trump. Det innebär inte att Bidens valmöten och reklamfilmer per automatik måste bli stora.
2020-10-26, 22:53
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Hade gärna sett att Trumpin vinner igen, men efter att ha lyssnat på kvällens avsnitt av Ben Shapiro inser jag hur annorlunda syn högern i USA har på coronasjukan.

Dom har 80 TUSEN nya fall varje dag. Trump vägrar och stänga ner, uppmanar knapp till munskydd.
Det ser ut som att det kan bli 200 tusen döda till som Biden var inne på.

Hade det varit vanliga tider skulle Trump kunna klara sig, men jag tvivlar på det i o m pandemin.

Jävla synd.
Du vill att Trump ska vinna, så då undrar jag

Vad blir bra/bättre för dig och Sverige om Trump vinner?

Vad blir sämre för dig/Sverige om Biden vinner?
2020-10-26, 22:54
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden har media med sig. Men det är inte mer än 10 tusen som tittar på hans videomöten.
Jämfört med Trump där du får lägga till 100 tusen och det räcker inte inte ens! Galet!

Alla tycker att det är kul att titta på clownen. Även utlänningar. T.o.m jag.
2020-10-26, 23:00
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly

Trump är underhållande helt klart. Jag gillar också att han ger en spark åt Hollywood-eliten. Känns så jävla bra att dra ned byxorna på folk
2020-10-26, 23:01
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

Donalds 13-15 sekunders klipp på Joe! är de enda som har mer än 100k visningar..

Den missade jag, men det är fortfarande fler som vill se Trump.

Antal videos senaste dygnet.
Joe 17st
Trump 52st

Tycker du 17 sekunder inte räknas så kolla på den jag länkade till tidigare som Trump kör i jumbotronen. 4 minuter och 623k visningar.

Edit: vet inte om vi ska tillskriva 4 minuters filmen till Trump då det bara är Joe som syns i den.
2020-10-26, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

kolla likes/dislikes på Bidens vs Trumps videos, dessutom har trump kommentarsfältet öppet men det kan ju inte dom goda demokraterna gå med på, nä folket ska absolut inte få säga sitt.
2020-10-26, 23:08
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly

Jag brukar titta på ett Trump-rally per dag. Jag tittar av flera orsaker:
- Som underhållning, hans fåniga miner och bebis-beteende kontrasterar till ämbetet så skönt.
- Som varning, att försöka förstå. Man ser väldigt stora likheter med hur Hitler kom till makten.
2020-10-26, 23:10
Medlem
TextTvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Tycks ha blivit pyspunka för Rudy och hans Biden-story som vanligt. Vad det än var för avgörande belägg eller "knyta ihop säcken" han utlovade till i förmiddags amerikansk tid så verkar det ha gått spårlöst förbi, och det tyder ju på att det bara rörde sig om snus.

Vi får se vad som händer med storyn efter Tucker Carlsons Bobulinski-special imorgon!

"BREAKING: Tucker Carlson's show tomorrow night will be devoted entirely to an interview with Tony Bobulinksi, the Biden family insider-turned-whistleblower whose explosive e-mails show that Joe Biden himself was deeply involved in Hunter's foreign business dealings."

https://twitter.com/seanmdav/status/1320816641257648128

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in