2020-10-26, 17:02
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Konspirationsteorier? Vi har filmbevis på att sonen till en möjlig amerikansk president knarkar och knullar horor. Alltså hans sextape. Är det också en konspiration? Det är inte Hunter utan elaka ryssar har lagt på hans ansikte genom digital teknik. Utöver det spekulation om förmodad sexuellt umgänge med minderårig och en massa email som inkluder Sleepy Joe i både döljande av olagligt sex som skumma affärer.

Sluta tramsa dig.

Du vet mycket väl att man försöker få det till att vara någon "brorsdotter", därav konspirationsteorier. Att han knullar horor och röker crack är ingen big deal. Omoraliskt måhända, men vad det har för relevans i utrikespolitik förstår jag inte.
Citera
2020-10-26, 17:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men lägg av. *trött*
Jag förstår att du har en egen agenda med din närvaro i denna tråd.
Men nu börjar det faktiskt löjligt. Var vänlig lägg ner.

Men, men. Låt Bidégänget fortsätta. Den här storyn är långtifrån över. Hunter Biden's laptop from Hell har 28 400 filer.
Hittills har vi sett ett par emails, en film och ett tiotal foton.
*poppar popcorn*

Om det nu finns så mycket bra bevis för att Hunter Biden skulle vara pedofil så är det ju ännu underligare att du ska sprida sannolika lögner från fake news-siter, varför inte bara invänta de där bevisen istället för att diskutera dynga?
Citera
2020-10-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Hur länge lät de epstein vara?
Åt vem jobbade epstein?
Har du en hjärna att tänka med?

Trump sitter på makten. Har du ens en hjärna?
Citera
2020-10-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Ett ytterst fåtal har sett detta. Den halvsovande utvecklingsstörda massan har nog besvär med hamsterhjulet. Om någon skulle påpeka detta kommer dessa sinnesslöa hjon fråga efter källan (d.v.s. slaskmedia = kan inte tänka själva). Om källan inte kommer från slaskmedia eller någon annan auktoritet kommer det att vara "fejk". Slaskmedia kommer inte göra något innan FBI har gett klartecken (verifierat att det är sant). Ja, FBI behöver bara hålla käften.

Jaha, vem är det som har makten över FBI då? Joe Biden?
Citera
2020-10-26, 17:05
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Det är snarare du, en 50 åring som tycker att det är "helt normalt" att skicka nakenbilder på sitt stånd till folk, som försöker skapa icke-konversationer.

Det är BEKRÄFTAT att en amerikansk presidentkandidats son är en knarkande, korrupt pedofil. Detta hör hemma i detta forumet. Punkt slut.

Först och främst så gissar du runt min dubblerade ålder och för det andra så är det fullt normalt att skicka nakenbilder till personer som vill ha dessa. Att du enbart knullar i förökningssyfte har ingenting med saken att göra, öppna bibeln istället för att skriva inlägg fyllda med piss upp till bristningsgränsen.

Både du och jag vet att "pedofil" inte passar in någonstans här i tråden så snälla, lägg av med rundrunkningen och sluta sug av varandra här och gå vidare. Det har fortfarande ingenting med utrikespolitik att göra.

Är jag generös så flytta det till kändisskvaller om du lägger ner pedofiltramseriet.
Citera
2020-10-26, 17:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Du kan sitta och påstå likadant om allting ner på detaljnivå, vid en samlad bedömning så är det mycket trovärdigt.

Nej det blir inte trovärdigare bara för att man samlar många felaktiga påståenden på hög - det blir bara dummare. Dagboken som citerades kommer från en ökänd skitkälla som blivit ertappad upprepade gånger med att sprida rent trams - varför ska vi tro på den nu helt plötsligt?
Overall, we rate National File an extreme right Tin-Foil Hat Conspiracy website based on the promotion of unproven/debunked claims and a Strong Pseudoscience purveyor based on using junk science to support claims. (D. Van Zandt 1/20/2020) Updated (10/26/2020)
https://mediabiasfactcheck.com/national-file/
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Efter valet kommer cheferna för FBI och CIA få kicken, så går det när man konstant motarbetar kaptenen på skutan. Jag tycker det är helt i sin ordning, FBI borde inte ha suttit på Hunters barnporrlaptop i ett år utan att röra en fena.

Vi ska inte glömma Big Tech och Msm.
Det blåser upp till storm nu.
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Induktion säger också att om en tärning hitintills endast har visat sexor som kommer nästa tärningskast också bli sex.

Ja, om man är utvecklingsstörd. Hur begränsad erfarenhetsrymd tror du man måste ha för att dra en sådan slutsats?
Citera
2020-10-26, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Att han knullar horor och röker crack är ingen big deal. Omoraliskt måhända, men vad det har för relevans i utrikespolitik förstår jag inte.
Hans affärer i Ukraina gör honom relevant i utrikespolitiken, speciellt när han hänvisar till ”The Big Guy” som är Joe Biden, presidentkandidaten.
Citera
2020-10-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag tror inte du har förstått hur FBI styrs. Var god och läs på.
The FBI Director is appointed for a single 10-year term by the President of the United States and confirmed by the Senate. The FBI is an agency within the Department of Justice (DOJ), and thus the Director reports to the Attorney General of the United States.

Här har du så att du kan läsa på. Men det kanske är sant att Trump inte begriper det?
Citera
2020-10-26, 17:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om det nu finns så mycket bra bevis för att Hunter Biden skulle vara pedofil så är det ju ännu underligare att du ska sprida sannolika lögner från fake news-siter, varför inte bara invänta de där bevisen istället för att diskutera dynga?
Lägg ner dina härskartekniker. Du försöker påstå saker om min person som inte har bäring, alls.
Om du tror att du ska trötta ut den här tråden med tekniken "omvänd bevisbörda", så tror du fel.
Patetisk människa, är du rädd för de övriga ca 28 000 filerna i Hunter's laptop?
Snöbollen är i rullning. Spring och göm dig.
Citera
2020-10-26, 17:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Sluta tramsa dig.

Du vet mycket väl att man försöker få det till att vara någon "brorsdotter", därav konspirationsteorier. Att han knullar horor och röker crack är ingen big deal. Omoraliskt måhända, men vad det har för relevans i utrikespolitik förstår jag inte.

Om du läser trådstarten så handlar det om just dessa sextape. Vilka konsekvenser de får. Det var tidigare känt att Hunter haft missbruksproblem men detta med sexuella perversioner, knulla horor, filma sig själv naken knarkande osv är något nytt. Öppnar upp som redan sagts för allehanda utpressning. För att inte tala om att det är inget vidare sett till kvinnoorganisationer i USA. Det är trådens ämne och bara detta borde få stora konsekvenser i valet.

Utöver det har vi alltså flera som vittnat om detta med minderåriga bl.a en journalist. Rudy gammal advokat själv har polisanmält just detta. Skulle han riskera hela sitt rykte på detta om det var falskt? Möjligen inte bara bli stämd för förtal utan även polisanmäld för att lämnat falsk anmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in