2020-10-26, 12:12
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Behöver inte att prata med de flesta i Texas för att förstå/veta att de flesta i den delstaten röstar republikansk, på samma sätt som att man inte behöver att tala med de flesta i Stockholm för att fatta att de flesta i huvudstaden röstar på SD.

Som sagt, de flesta i Texas hånskrattar åt OU som detta.

Vad folk har för attityder och vad de röstat på i val är i Sverige två helt olika saker nästan. Hört på sossar som man skulle kunna tro röstar på NMR med tanke på vad som kommer ur truten på dem, men vanemässigt röstar de på sossarna likafullt.

Typ inte en jävel(på det stora hela) röstar för Biden egentligen, de röstar emot Trump eller som bäst för Demokraterna och deras kandidat som ju är Biden i presidentvalet.
2020-10-26, 12:13
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Finns det något som tyder på att detta skulle hända just nu, förutom dina egna fantasier?

Eller är tanken att han skulle OD:a som ett maskerat självmord - "jag står inte ut med att de där filmerna och mejlen på min dator kommer ut"?

Det går rykten. "Något" ska tydligen offentliggöras ~8 est, så om någon timme vet vi.
2020-10-26, 12:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det går rykten. "Något" ska tydligen offentliggöras ~8 est, så om någon timme vet vi.
Samma slags strunt från Knull-Jullan som tidigare, tippar jag.
2020-10-26, 12:19
Medlem
Davys avatar
Nu gäller det bara för Biden att stanna i källaren en vecka och hålla sig medicinerad för att undvika en stroke eller hjärnblödning.

Tror och hoppas det kommer släppas nåt riktigt grisigt om Joe innan valet.

Pollsen på det är 80%
2020-10-26, 12:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hej, nä det stämmer ej med vad jag sagt.

1. Vi pratar givetvis under tiden vallokalerna är öppna

2. +6000 per timma gällde fram till Söndag då det var "souls to the Polls" så skillnaden ökade ej på då men Republikanerna tappade inget till Demokraterna.
- 6000 pers i timmen bör återstartas idag Måndag.
- Republikanerna bör vara ikapp Demokraterna runt Tisdag/ Onsdag.

Demokratiska counties missar målen:
Orange (76.94% av 2016)
Osceola (83.94%)
Broward (84.51%)
Miami-Dade (75.63%)
Duval (84.17%)

Republikanska counties ligger över sina 2016 resultat:
Marion (117.5%)
Levy (131.88%)
Santa Rosa (101.89%)
Nassau (121.02%)
Pasco (125.30%)
Collier (98.67%)

PS. Känns som du nu börjar preppa för förlusten i Florida. Bra så!
Jag har frågat dig x antal ggr var hittar du alla dina fantasi siffror??
På Pro Trump önsketänkande sidor eller vart??
Klarar du inte redovisa det så är det skriver inte trövärdigt...
2020-10-26, 12:26
Avstängd
Haha, enligt Crudie Rudy så är alltså detta ett sms (!) av Hunter Biden till hans dotter och ska bevisa att han tvättade pengar som mellanhand mellan olika diktaturer och pappa Joe under trettio års tid. Riktigt tafflig förfalskning, alla som tror på att det här skulle vara äkta räcker upp en hand!

https://twitter.com/RudyGiuliani/status/1320193321621442560
2020-10-26, 12:29
Medlem
Davys avatar
https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1320530967619084288?s=19

Citat:
During a virtual event this past weekend, Joe Biden’s brain failed again, as he couldn’t remember who the President is, instead calling him “George”.

Stating that the election will determine “what kind of country we’re going to be,” Biden then declared that “Four more years of George, uh, George, uh, he, uh—”

His brain finally kicked into gear after his wife whispered ‘Trump’ three times, stating “if, uh, Trump gets elected, uh, we’re gonna be, uh, we’re gonna be in a different world.”

Känns tryggt att Biden ska bli President....
2020-10-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Om du hoppas på Bidenseger så är svar på dessa frågor intressant.

Vad blir bra för dig och/eller Sverige om Biden vinner?
Eller
Vad blir sämre för dig/Sverige om Trump vinner?

Du ställer relevanta frågor.

För mig kommer det ju inte göra någon skillnad på det personliga planet, jag bor i Sverige och omfattas inte av vad som sker i amerikansk inrikespolitik.

Men det finns en del av mig som ser den stora lidelsen hos det amerikanska folket, det kaos och den oreda som nu råder, till följd av fyra års aktivt arbetande att späda på hatet och splittringen i samhället. Jag ser den redan påbörjade nedmonteringen av demokratin, med hot om att fängsla meningsmotståndare och hot om att dra in stöd till de stater som styrs av ”den andra sidan”. Jag ser även en oförutsägbar, okunnig, irrationell ledare som skapat stor oro på världsscenen, med bl.a. sitt svek mot kurderna i Syrien i färskt minne.

Det drabbar mig inte mig personligen, men jag är trots allt människa.
2020-10-26, 12:30
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
PS. Känns som du nu börjar preppa för förlusten i Florida. Bra så!

Jag har skrivit i tråden vem jag hoppas ska vinna.

IQ fiskmås på dig som vanligt.

Här är Trumps erkännande att han kommer förlora Pennsylvania:
Citat:
“A Pennsylvania Appeals Court turns down the Trump Administrations request for Poll Watchers to monitor satellite election offices.” OANN How terrible is this? We are just seeking a fair vote count. This can only lead to very bad things. Bad intentions much??? Disgraceful!!!
2020-10-26, 12:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Jag har skrivit i tråden vem jag hoppas ska vinna.

IQ fiskmås på dig som vanligt.

Här är Trumps erkännande att han kommer förlora Pennsylvania:
Har frågat Nixter x antal ggr vart han hittar sina fantasisiffror men ngn länk redovisar han inte.....
2020-10-26, 12:33
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Tror och hoppas det kommer släppas nåt riktigt grisigt om Joe innan valet.
Vad använder du för sanningshalts-detektor då? Jag menar, något sätt att validera informationen på, måste du ju kunna göra, därför frågar jag naturligtvis också hur du ska kunna avgöra om det du ser är sant eller inte.

A deepfake bot is being used to “undress” underage girls

Citat:
This time it has an even simpler user interface: anyone can send the bot a photo through the Telegram mobile or web app and receive a nude back within minutes. The service is also completely free, though users can pay a base of 100 rubles (approximately $1.50) for perks such as removing the watermark on the “stripped” photos or skipping the processing queue.

(FB) Presidentvalet 2020
2020-10-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Haha, enligt Crudie Rudy så är alltså detta ett sms (!) av Hunter Biden till hans dotter och ska bevisa att han tvättade pengar som mellanhand mellan olika diktaturer och pappa Joe under trettio års tid. Riktigt tafflig förfalskning, alla som tror på att det här skulle vara äkta räcker upp en hand!

https://twitter.com/RudyGiuliani/status/1320193321621442560

Enligt uppgift skröt Trump till sina kampanjmedarbetare i mitten av oktober om att Wall Street Journal hade ett stort scoop på gång. Rudy Giuliani hade försökt sälja in Hunter Biden-historien, men de köpte det inte och Trump fick aldrig sitt stora scoop. Istället gick Rudy till NY Post och fick det publicerat, för att de (enligt Rudys egen utsago) enkelt skulle publicera utan att faktagranska först.

Journalister från både WSJ och Fox har för övrigt gått igenom den s.k. ”bevisföringen” mot Biden och kommit fram till att det - håll i hatten nu - inte finns några bevis överhuvudtaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in