2020-10-26, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyrobber2018
Jag hade inte ens noterat det. Det finns garanterat skitmycket smuts om denna opportunistiska genomvidriga släkt. "mönsterfamilj" – HAHA tillåt mig skratta så jag skriker. DJT är en loser som aldrig lyckats med någonting i sitt liv utöver att sätta sprätt på pappas slantar och konkursa bolag på löpande band. Att han lyckats lura stackare över hela USA (och Flashback vad det verkar, men det finns ju en hel del galenpannor även i Sverige och resten av världen) att han är "mönster" är helt barockt, karln är ett stort tjockt skämt som inte kan räkna till 10 utan att bli distraherad av en spegel. Fuck him, hoppas att han får ten to life och långsamt ruttnar i fängelset som den fascistiska nolla han är.

Wow.. Inte en enda anledning till att de är "genomvidriga". Du bara gaggar. Som en kvinna. Är du en kvinna? Vad tycker du om Bidens familj?

Du behöver hjälp. Uppsök snarast.`

EDIT: Ser att du är en kommunist-vurmare. Vår konversation är härmed avslutad, är inte intresserad av att slösa tid på en rutten människa.
Citera
2020-10-26, 10:21
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Berätta nu varför du inte tycker att Trumps ungar är bra.

Du tog upp att de skulle vara välartade ungar.
Förklara varför.

Bortskämda, ansvarslösa antiamerikanska medlöpare är vad de är.
Citera
2020-10-26, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Du tog upp att de skulle vara välartade ungar.
Förklara varför.

Bortskämda, ansvarslösa antiamerikanska medlöpare är vad de är.

För att jag har sett de prata, jag ser hur hårt de arbetar som kampanjare för sin far samt att de tagit över hans verksamhet helt sedan han blev president. De är artiga, vältaliga, och hårt arbetande människor. Slå på en intervju med någon av dem och jämfört med knarkaren Hunter.

Seså. Berätta varför de är "antiamerikanska medlöpare" (vad det nu är).

Och vem är antiamerikan om inte Hunter Biden? Hunter använde sin fars VP-post för att göra sig själv rik. Ärligt talat whogivesafuck, mår du inte illa av det? Vad hade du sagt om det var Eric Trump som gjort allt som Hunter Biden gjort? Ingen av er vill svara på den frågan. Du kallar Trumps barn "antiamerikaner" baserat på INGENTING, men Bidens son får frikort från dig. Hur orkar du med dig själv?
Citera
2020-10-26, 10:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
På samma sätt har Biden hänvisat till sina deklarerade inkomster när han förnekar att han fått pengar från Kina. Joe, vi är inte såna idioter att vi tror att du skulle ta upp det i deklarationen

Men han får god hjälp från media. Han får göra utsvävning om att detta med datorn det är ryssarna som ligger bakom! Utan några som helst bevis. Journalisten ställer inte den endaste frågan om e-posten är sann eller ej! Han behöver inte ens svara på det alltså behöva ljuga. Han är i symbios med media just nu.

Vi får inte glömma att Joe är en annars van lögnare. Han påstod t.ex första gången som ställde upp i presidentvalet att han hade tre examen från universitetet och att han tillhörde de absolut bästa i sin klass. Sanningen var en examen och han var i botten av sin klass. Han plagierade dessutom nästa alla av sina valtal.
Citera
2020-10-26, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
En västerlänning ser det ut som. Kan vara Hunter Biden, inte alls osannolikt. Snubben är en rik affärsman som reser till en massa olika länder, dessutom lär han ha drogproblem. Jag skulle bli EXTREMT förvånad om han inte befunnit sig i denna typ av situationer, vilket jag själv har kan jag skämmigt erkänna. 75% av alla internationella businessmen har gjord detta.

Enda frågan är varför det fanns en kamera, sådant där ska ju ske i det privata
Med andra ord, lita inte på en man som reser i tjänsten till öst! varna era döttrar att gifta sig med en sån. Är Hunter gift?
Citera
2020-10-26, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Sen när har du hört skit om typ Barren Trump? Killen har typ bajsat på sig av nervositet och har inte alls pappas ego och ska vara extremt blyg och försiktig. Jag har aldrig läst en negativ artikel om honom, varken ifrån neutral media eller de som hatar Trump.

Men hosta upp bevis på hur bortskämda, ansvarslösa antiamerikanska medlöpare de är!

Barron Trump är bara ett barn. Men Eric, Don Jr, och Ivanka är bra människor. Lyssna på deras intervjuer, följ de på deras sociala medier etc. Man märker att hushållet Trump var strängt men rättvist. Fint uppfostrade ungar.

Jämför med hushållet Biden som uppfostrat knarkande pedofiler.

Förstår inte folk som säger att den inte spelar någon roll för Joe presidentkampanj att Hunter är en vidrig människa. Hunter har lärt sig att vara vidrig från någonstans. Äpplet faller inte långt ifrån trädet. Vill amerikanska folket ha en mönsterfamilj i det vita huset, eller en vidrig familj?
Senast redigerad av Einzelgaenger 2020-10-26 kl. 10:49.
Citera
2020-10-26, 10:48
Medlem
Är Hunter arresterad?
Citera
2020-10-26, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Ryktas också om att det istället är Joe Biden själv som har drabbats av något.

Oavsett så har något allvarligt drabbat Biden-familjen.

Vad har du hört och vart har du hört det?
Citera
2020-10-26, 10:54
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Är Hunter arresterad?
Inte officiellt iallafall. Gick rykten han var död för några timmar sedan men officiellt är det knäpptyst ännu
Citera
2020-10-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vilket tjat. Vi är bara i början av denna skandal. Varför skulle de droppa det mest skandalösa först?
Logik och efterfrågan av evidens är mer än bara tjat. Det är för övrigt något som även Trumpevangelister starkt brukar efterfråga i ärenden som framställer Trump i dålig dager.
Citera
2020-10-26, 10:56
Medlem
Väldigt tyst i sensationsmedia. Förvånad? Not.
Citera
2020-10-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Vad har du hört och vart har du hört det?

Twitterrykten. Säger att Biden har fått en stroke. Och Hunter överdoserat.

Sannolikhet för Biden stroke: ~2%
Sannolikhet för Hunter OD: ~12%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in