2020-10-26, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är intressant där. De sa angående ett av dessa mutmöten att Joe inte hade något möte med skurken OFFICIELLT den veckan. Det hade de kollat. De förnekade alltså inte att det var ett möte. Bara att det inte var något som man hade skrivit upp officiellt. Om de förnekat hade de ljugit.
På samma sätt har Biden hänvisat till sina deklarerade inkomster när han förnekar att han fått pengar från Kina. Joe, vi är inte såna idioter att vi tror att du skulle ta upp det i deklarationen
Citera
2020-10-26, 09:49
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Kan du konkret redogöra för varför Trumps familj är ”kriminell”?

Du är tamejfan sjuk i huvudet. Du attackerar en mönsterfamilj, samtidigt som du skyddar en familj som är full av knarkande, korrupta pedofiler och kallar det ”personlig familjedrama”. Trump har uppfostrat helt fantastiska ungar. Ivanka, Eric och Don Jr är mönstermänniskor. Hårt arbetande, ärliga, och artiga människor. TROTS att de föddes med silversked i mun i en snorrik familj. Samtidigt som Hunter är en knarkande pedofil som sålt ut det amerikanska folket för egen vinning. Trumps familj GÅR BACK för att de tjänar det amerikanska folket.

Svara ärligt: hur hade du reagerat om allt detta kom ut om Trump och hans familj?

Sarkasm när den är som bäst. Eller?
".......helt fantastiska ungar........"
Jo jag tackar jag. Vakna upp lite
Citera
2020-10-26, 09:52
Medlem
Whitfieldss avatar
Hahaha, gillar varken Trump eller Biden. Äckelmänniskor och den allra äckligaste av dem två är tamejfan Biden. Inte för att jag tyckte att själva videon var så hemsk. Är definitivt ingen moralpolis. Spelade in värre saker i helgen själv, men man kan ifrågasätta lämpligheten över att kineserna ger Pappa och son Biden 20 miljoner dollar, och grabben om och om hamnar i dessa vanvettiga situationer.

Det funkar inte med Biden som ledare över världens ojämförligast största krigsmakt. Han är en idiot som inte bara sitter i knät på Kina som nickedocka utan ännu värre krafter. Och det enda amerikanarna har att välja på är mellan denna nolla och pajasen. Vilken djävla mardröm.
Citera
2020-10-26, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, vad fan. Det här ju grovt kriminella och störda människor med en makt och en ansvar som har missbrukats å det grövsta blott för egen vinning. Att dessa nu får betala för sin kriminalitet är bara rättvisa. Jag ser inget fel i att njuta nu när deras elfenbenstorn faller till marken. Det är inte nödvändigtvis deras fall som är det sköna utan mer att sanningens ord och rättvisa börjar göra sig gällande, vilket är ett mycket glädjande och positivt tecken.
Well said! Tyvärr tror jag inte att det förebådar en riktig tillnyktring av debatten, men det blir en fläck på alla PK-iters och Goda Vänstermänniskors manchesterkavajer.
Citera
2020-10-26, 09:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad händer, har Flashback blivit helt galet?

Det är konspirationsteoretikerna (Q-Annon gänget), dumnationalisterna, nazisterna och trumpister som går all in just nu, de är nog livrädda för att deras världsbild eventuellt går i kras nu i November så de hoppas på att allt smuts som kan finnas på Joe Biden faktiskt kan vara sant, det råder absolut inget kritiskt tänkande utan det är bara rent och skärt brölande.

Det är åtminstone så jag tolkar det.
Citera
2020-10-26, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Well said! Tyvärr tror jag inte att det förebådar en riktig tillnyktring av debatten, men det blir en fläck på alla PK-iters och Goda Vänstermänniskors manchesterkavajer.
Indeedido.
Citera
2020-10-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Knappast, finns det något utav intresse i detta - så är det den potentiella korruptionen. Fan, alla har väl sina kinks men långt ifrån alla blir utpressade av snedögda gulingar!

Såklart det finns intresse, men det finns tråd om det också.
Citera
2020-10-26, 10:00
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Det finns egentligen en ganska enkel tumregel: Om Ryssland och Kina föredrar något, så bör vi sträva efter motsatsen. Det är helt sjukt hur naiva folk är när det gäller Rysslands och Kinas konstanta informationskrig. Vi lever i en farlig tid där krig förs mycket digitalt. Med miljontals väljare som inte vet vad källkritik är blir det ofattbart farligt.

Innan du börjar svamla... har du varit i Ryssland? har du pratat med Ryssar som faktiskt bor där?
Det har jag..

Du är medveten om att det finns en anledning till varför Putin blir omvald?
.. och det är inte för att han betalar dyra kampanjer som dina idoler i USA utan för att han faktiskt utvecklar Ryssland och höjer levnadsstandarden för sina medborgare.
Citera
2020-10-26, 10:02
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Smuts är väl snarare ni som tycks sakna evidens för det ni påstår. Så återigen var bevisas det att Hunter är en pedofil?

Vilket tjat. Vi är bara i början av denna skandal. Varför skulle de droppa det mest skandalösa först?
Citera
2020-10-26, 10:04
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Utan sin farsas inflytande hade han nog bott på gatan vid det här laget, sorgligt.
Citera
2020-10-26, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är konspirationsteoretikerna (Q-Annon gänget), dumnationalisterna, nazisterna och trumpister som går all in just nu, de är nog livrädda för att deras världsbild eventuellt går i kras nu i November så de hoppas på att allt smuts som kan finnas på Joe Biden faktiskt kan vara sant, det råder absolut inget kritiskt tänkande utan det är bara rent och skärt brölande.

Det är åtminstone så jag tolkar det.

Du, det här är långt ifrån bara Joe Biden. Det här sträcker sig jorden runt. Bli inte förvånad om det visar sig finnas svenska politiker i lika komprometterande situationer. Joe Biden är bara först brickan. Sedan ska vi gå igenom alla besökare från Epsteins ö, Clintons och Obamas etc. Det här kommer bara rulla på. Fan vad härligt!!
Citera
2020-10-26, 10:14
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag skiter fullständigt i om Hunter Biden är pedofil, knullat Obamas dotter eller röker crack. Det enda som har politiskt värde är huruvida Joe Biden är/har varit inblandad i korruption eller ej. Och det verkar han ju varit i allra högsta grad.
https://www.youtube.com/watch?v=BRZEs9BRGK4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in