2020-10-25, 21:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det skall ju sägas med Hunter-videon så tar den bara slut, Hunter blir inte "färdig". Såå..om jag gissar så kommer det en "del 2" med den.

Syftar du på den I soffan med eventuell brorsdotter?
Citera
2020-10-25, 21:46
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Syftar du på den I soffan med eventuell brorsdotter?

Det stämmer. Tror dock att damen ifråga är ett proffs som tar bra betalt. En 14 åring misstänker jag är betydligt mer tafatt i samma situation, och skulle Hunter våga tända på crackpipan framför henne ?

Jag tror inte det.
Citera
2020-10-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
I ljuset av den här skandalen tycker jag det vore lämpligt att strypa Facebook och Twitter i Europa. Vad händer om där finns filer rörande Estonia t. ex.

Vad skulle hända med de filerna menar du?
Citera
2020-10-25, 21:56
Medlem
KreugerGulds avatar
Denna handlar om hunter Biden, och Biden familjen! Förklarar en hel del! https://youtu.be/SvVHekwC7ko
Citera
2020-10-25, 21:56
Medlem
Ballcancers avatar
Vore väl inte alls överraskande om det dök upp pedofili relaterat innehåll bland alla de där filmerna som lovats att släppas.. Vem har INTE gjort något sånt i vita huset? Trump är ju bästa vän med Epsteins flickvän också så Trump har nog gjort sjukare grejer en Hunter Biden. Joe Biden borde ju vara osklyldig tills motsatsen bevisats.. Hans son är en missbrukande pervers sexförbrytare men ska han lida för det? Han är ju runt 80 den där Joe.. Jag menar. Hur många närvarande bra pappor finns o hämta i den generationen? Hunter kommer få bästa behandlingen för sitt missbruk. Är han en total narcissist så lär han fortsätta sitt haveri när han väl kommit ut o kört nån PR runda.. Alternativt ta livet av sig själv.
Citera
2020-10-25, 22:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Vad skulle hända med de filerna menar du?

Eller om USA skulle.vilja påverka val i något annat land än sitt eget. Anledningarna är fler.
Det fria ordet är hotat.
Citera
2020-10-25, 22:34
Medlem
Seemves avatar
Snart 1000 kommentarer här. Någon snäll jävel som orkar sammanfatta läget här nu? Bakgrunden känner jag ju till men hört lite om att snöbollen börjat rulla här.

Vad är nytt och matnyttigt (oavsett om det är objektivt, konspiratoriskt eller whatever, allt som kan påverka opinion dvs).
Citera
2020-10-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Stört är att sitta och analysera den videon. Låt experter hos polisen sköta analyserna.

De har redan gjort det, de har haft tillgång till hårddisken sedan flera månader tillbaka.
Citera
2020-10-25, 22:44
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Snart 1000 kommentarer här. Någon snäll jävel som orkar sammanfatta läget här nu? Bakgrunden känner jag ju till men hört lite om att snöbollen börjat rulla här.

Vad är nytt och matnyttigt (oavsett om det är objektivt, konspiratoriskt eller whatever, allt som kan påverka opinion dvs).

Inget är egentligen nytt:
- En del påstår att Hunter Biden lämnat in en dator på reparation
- En del påstår att det hittats tveksamma filer på datorn
- Inget av detta har på något sätt bevisats eller länkats till
- Det förekommer sexbilder/filmer av Hunter, Joe, Trump, Kayleigh på nätet
- Inga amerikanska media har tagit upp historien på mer än ett dygn
Citera
2020-10-25, 22:53
Medlem
Jag tycker det låter konstigt i ett svenskt
tankemönster, Joe Bidens son är 50 år, ska gamlingen ha föräldra ansvar?. Visst han har skämt ut sig något fruktansvärt, ligga med ståkuken framme. Men det är inte Joe som ligger där.

Men det är inte förvånande, bland eliten
förekommer nog mycket svinerier. De som har
makt och pengar, blir nog tillslut blasé på det
mesta i livet . För att kuken ska stå krävs det bara mer och mer förvridna begär.
Citera
2020-10-25, 22:53
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det skall ju sägas med Hunter-videon så tar den bara slut, Hunter blir inte "färdig". Såå..om jag gissar så kommer det en "del 2" med den.

Om du kollar på det som länkats så ser man att det är ca 28.400 filer, varje video/bild än så länge är x utav 28.400 eller hur många filer det är.

Och han tar ju bevisligen bilder när han står med bånge i spegeln så att han filmar/fotar det mesta torde vara en självklarhet;

https://de.catbox.moe/lvb69j.jpg
Citera
2020-10-25, 22:55
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Inte så konstigt att twitter blockar. T.o.m. flashback har tagit bort alla inlägg i tråden som länkar till den kinesiska youtube-kopian där man kan hitta filmen. Skyller ni också det på bigtech?

Varför tar flashback bort länkar dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in