2020-10-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är ändå en väldig skillnad på en älskarinna som vägrar släppa taget och på en kvinna som bor tillsammans med och kanske har barn tillsammans med en våldsam man. Lena hade bara behövt ändra koden till ytterdörren och blocka SD överallt. Om hon hade menat allvar med att hon ville avsluta relationen.

Så det är synd om SD som tvingades mörda LW?
Citera
2020-10-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Varför rådde han henne att skaffa skyddat boende?

I vilket sammanhang gjorde han det?
Citera
2020-10-25, 19:58
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anetor

Var inte det någon manlig god vän , ofta telefonvän ( sms) ,som rådde henne till det ?
Någon på bokstaven J ?
Citera
2020-10-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Var inte det någon manlig god vän , ofta telefonvän ( sms) ,som rådde henne till det ?
Någon på bokstaven J ?
Det var St*efan Alb*insson som sa det i ett förhör. Ur fup:

St*fan säger att han har upplevt Davidsson som en "farlig" person. Han har aldrig träffat
honom utan det är utifrån vad Lena har berättat om och att hon gjorde en polisanmälan emot
honom. Hon pratade även om att hon ville ha skyddat boende i samband med polisanmälan.
Men det rann ut i sanden och polisanmälan lades ned.
Senast redigerad av Picasso2 2020-10-25 kl. 20:04.
Citera
2020-10-25, 20:23
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

St*fan säger att han har upplevt Davidsson som en "farlig" person. Han har aldrig träffat
honom utan det är utifrån vad Lena har berättat om och att hon gjorde en polisanmälan emot
honom. Hon pratade även om att hon ville ha skyddat boende i samband med polisanmälan.
Men även SD. Hittade det här när jag sökte:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citera
2020-10-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Men även SD. Hittade det här när jag sökte:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Just det! Det där hade jag glömt. Han var verkligen inte att leka med. Jag hoppas HD håller sig väl med honom. Annars blir hon nästa på listan. Han verkar vara en Peter Lundin. När det inte passar, så dödar han dom. LW kanske bara var den första i raden. En sen debut till skillnad från Lundin, men i likhet med Madsen.
Citera
2020-10-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Någon som är mycket mer insatt i FUP kan sannolikt länka det här på sidan.
Jag noterade att han uppmanade henne att skaffa skyddat boende.
Jag är 100 procent säker!!Antingen hörde jag honom om säga det på inspelning, eller läste jag det.Tror jag hörde honom säga detta.
Senast redigerad av SteinwayandSons 2020-10-25 kl. 20:39.
Citera
2020-10-25, 20:47
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Just det! Det där hade jag glömt. Han var verkligen inte att leka med. Jag hoppas HD håller sig väl med honom. Annars blir hon nästa på listan. Han verkar vara en Peter Lundin. När det inte passar, så dödar han dom. LW kanske bara var den första i raden. En sen debut till skillnad från Lundin, men i likhet med Madsen.

Ja likheten finns till dom andra två gökarna. Jag ser SD som en människa som måste ha total kontroll över alla som lever tätt inpå honom. LW hade han full kontroll över, HD har han full kontroll över, JG likaså och även SOA verkar han ha full kontroll över. Säkringen rök hos SD när LW sa att du har ingen kontroll över mej längre. Där och då började fasaden att spricka hos SD.
Citera
2020-10-25, 20:50
Medlem
Glöm inte att kändisar såsom Bonnie Taylor och Rod Stewart blev berömda just på grund av sin hesa röst.
Ja, självklart har mgm en farlig glimt i ögonvrån tillika leende.Annars hade L inte fastnat.

En sak mgm sa till L var:
Det är de inre egenskaperna som räknas.
Citera
2020-10-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Någon på bokstaven J ?
Det var mgm
( ev i ansluta till nån polisanmälan eller liknande..Uppmanade mgm henne starkt skaffa skyddat boende!
inte konstigt som hon levde rövare med honom o frun)
Senast redigerad av SteinwayandSons 2020-10-25 kl. 20:56.
Citera
2020-10-25, 20:53
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Glöm inte att kändisar såsom Bonnie Taylor och Rod Stewart blev berömda just på grund av sin hesa röst.
Ja, självklart har mgm en farlig glimt i ögonvrån tillika leende.Annars hade L inte fastnat.

En sak mgm sa till L var:
Det är de inre egenskaperna som räknas.

Det måste SD ha läst i en bok eller sett i en film. För något sådant har inte den mannen i alla fall.
Citera
2020-10-25, 21:48
Medlem
landbandys avatar
Citat:

Tack för info .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in