2020-10-25, 16:52
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Hahaha. "Dialekt". Vilken dialekt skrattar hon i, menar du?

det kallas valley girl accent eller något i den stilen. sociolekt snarare än dialekt
Citera
2020-10-25, 16:55
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det kallas valley girl accent eller något i den stilen. sociolekt snarare än dialekt
Är det någon slags klass- eller umgänges-dialekt?
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Självklart finns det, men det är ovanligt. Noterar dock att du inte nämnde något annat i mitt inlägg, antagligen för att du innerst inne vet att du enbart tror att det är Natalie för att du vill att det ska vara så

Man kan ju nästan tro att du runkar till videon och föreställer dig att det är 14-åriga Natalie Biden som ger Hunter en footjob, så mycket som du vill att det ska vara så

Bra försök till ad hominem och förgiftning av brunnen för att avleda från ämnet. Lyssna inte på vad magpest säger... magpest är äcklig, magpest är diskrediterad.
Citera
Avslutad
Citat:
Nej, bara "conspiracy against the United States" och sånt. Sluta tramsa med semantik. Att det fanns uppenbara kopplingar mellan Ryssland och Trumps kampanj är bevisat bortom alla tvivel.
Hunter fick 3,5 miljoner dollar av Moskvas borgmästares fru. Ständigt dessa ryssar som lägger sig i amerikansk politik.
Citera
2020-10-25, 16:56
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Just "kopplingar" är ett utmärkt exempel på semantik. Felaktig sådan enligt Mullerutredningen.
Man använde aldrig collusion som term i utredningen. Man använde "conspiracy", och flera dömdes/erkände på den punkten.
Citera
2020-10-25, 16:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och alla som inte filmade hålet på Estonia gjorde fel?
Som jag skrev, t.ex artikeln i Politico visar ju att åtminstone vissa journalister gräver i detta så gott de kan - men några definitiva slutsatser kan man givetvis inte dra innan Giuliani eller FBI delar med sig av materialet. Och om Giuliani inte hade något att dölja kan man ju tycka att han borde varit ivrig att göra det - eller?

Vad CNN gör tror jag varken du eller jag egentligen bryr oss om.

Det finns oklarheter i den här soppan, oavsett så bör någon försöka orkestrera utvecklingen.
Folkuppror och inbördeskrig ligger i potten, båda är omöjliga att ha kontroll över.
Det känns inte som demokraternas styrdon fungerar längre. Msm och Big Tech har tagit ordentliga smällar då demokraternas handlingsutrymme krymp till ett nålsögat.
Men som Trump-supporter är jag säker på att han styr upp det här.
Citera
2020-10-25, 16:57
Medlem
LenaPauls avatar
Hehe fyfan kommer bli promenad seger för Trump!!! 😂

Känner bara en enorm glädje av att se denna video härligt att sanningen kommer fram.
Citera
Medlem
Wotans avatar
Fotsex och crack? Helt normala grejor om man jämför med hans far som luktar på minderåriga flickors hår och tafsar på andras fruar. Men en pervers familj onekligen...
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag tror snarare inte på det för att det är jävligt ovanligt att man har sex med sin brorsdotter, än mindre att man filmar det.

Och lika ovanligt är det man blir tillsammans med sin brors änka.

Men han gjorde det han..
Citera
2020-10-25, 16:58
Medlem
TonyBergmans avatar
Har nån verifierat äktheten i videon?
Det är efter ett dygn fortfarande tyst i media?
Citera
2020-10-25, 16:59
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Har nån verifierat äktheten i videon?
Det är efter ett dygn fortfarande tyst i media?
Enligt de som vill att det ska vara sant: Ja.
Annars: Nej.
Citera
2020-10-25, 16:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
This. Det är hemskt hur snabbt folk drar slutsatser ifrån icke-bekräftade uppgifter (oavsett varifrån det kommer eller vem det rör). Det är en sak om detta var något i stil med Virtanen-Wallin, men detta är sjukt mycket större.

Vad menar du?
Då Msm inte rapporterar ska vi återgå till underhållningsprogram på tv.
Jag vill inte vara ett får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in