2020-10-25, 16:43
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Detta inlägg är väldigt talande. Du vill inte tro på att det är sant och därför kan det inte stämma ("lär inte stämma, nej"). Slaskmedia vill inte heller att det ska vara sant (därför kommer man sopa det under mattan).

Jag tror snarare inte på det för att det är jävligt ovanligt att man har sex med sin brorsdotter, än mindre att man filmar det. Men oavsett vad så är ju inte bevisbördan på mig. Om jag säger att jag sitter på info om att Donald Jr har knullat Barron och du säger att du inte tror på det och vill ha källa och mitt svar blir "du tror inte på det för att du inte vill tro på att det är sant", hur hade du reagerat då?

Inget är omöjligt, men jag tycker att vi för trådens skull borde vänta med pedofili- och incestanklagelserna så att detta inte blir en Qanontråd
Citera
2020-10-25, 16:44
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Men herregud.. Personen i sista klippet pratar inte. Vi har ett par sekunder av skratt(?). That's it. Att det skulle bekräfta något är trams.

Personen som leker med Hunter - pratar. Natalie Biden kan du lyssna på (och jämföra med personen som leker med Hunter). Är du dum i huvudet på något sätt?
Citera
2020-10-25, 16:45
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Personen som leker med Hunter - pratar. Natalie Biden kan du lyssna på (och jämföra med personen som leker med Hunter). Är du dum i huvudet på något sätt?
Jaså, vad exakt säger hon på dessa typ tre sekunder?
Citera
2020-10-25, 16:47
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag tror snarare inte på det för att det är jävligt ovanligt att man har sex med sin brorsdotter, än mindre att man filmar det. Men oavsett vad så är ju inte bevisbördan på mig. Om jag säger att jag sitter på info om att Donald Jr har knullat Barron och du säger att du inte tror på det och vill ha källa och mitt svar blir "du tror inte på det för att du inte vill tro på att det är sant", hur hade du reagerat då?

Inget är omöjligt, men jag tycker att vi för trådens skull borde vänta med pedofili- och incestanklagelserna så att detta inte blir en Qanontråd

Det fetmarkerade är totalt irrelevant. Finns folk som filmar allt möjligt sjukt. När de våldtar och torterar kattungar. Du verkar vara en väldigt naiv idiot.
Citera
2020-10-25, 16:47
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Bekräftat nu!

Bara att lyssna här också

https://twitter.com/chwinston2/status/1320357984103518208?s=19

Lika bekräftat som John "Skippy" Podesta då?
Citera
2020-10-25, 16:49
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Det är slutdiskuterat. Skratt, röst, dialekt...det är Natalie Biden som ger Hunter biden ett fotjobb.

100% bekräftat.
Hahaha. "Dialekt". Vilken dialekt skrattar hon i, menar du?
Citera
Medlem
BonerBatmans avatar
Måste vara en ren mardröm att varit i politiken så länge att ens barn vuxit sig gamla för att sedan rå på en presidentpost. Hela Bidens familjeträd har säkerligen sedan många årtionden blivit utsatta för främmande makter för att fiska fram material vilket ger dem utpressnings ammunition. Rena julafton att hans son verkar erhålla ett förbaskat svagt omdöme vilket genererar en ren diamantfabrik för dessa aktörer. Lär finnas en hel del mer som inte visats som bara väntar att sjungas ut i rätt tidpunkt. Säkert väldigt många olika nationen och privata aktörer som sitter på eget material. Det råder nog panik i många korridorer i USA just nu.
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Jaså, vad exakt säger hon på dessa typ tre sekunder?

I didn't know my foot could do that.
Citera
2020-10-25, 16:50
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Det fetmarkerade är totalt irrelevant. Finns folk som filmar allt möjligt sjukt. När de våldtar och torterar kattungar. Du verkar vara en väldigt naiv idiot.

Självklart finns det, men det är ovanligt. Noterar dock att du inte nämnde något annat i mitt inlägg, antagligen för att du innerst inne vet att du enbart tror att det är Natalie för att du vill att det ska vara så

Man kan ju nästan tro att du runkar till videon och föreställer dig att det är 14-åriga Natalie Biden som ger Hunter en footjob, så mycket som du vill att det ska vara så
Citera
2020-10-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Hunter biden är bevisat naken i ett videosamtal med Nathalie Biden.

Så med 99.9% säkerhet även hon i sexvideon.
Citera
2020-10-25, 16:52
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Nej, bara "conspiracy against the United States" och sånt. Sluta tramsa med semantik. Att det fanns uppenbara kopplingar mellan Ryssland och Trumps kampanj är bevisat bortom alla tvivel.

Just "kopplingar" är ett utmärkt exempel på semantik. Felaktig sådan enligt Mullerutredningen.
Citera
2020-10-25, 16:52
Medlem
Citat:
Ljudet kan mycket väl ha ändrats i videon, det fattar du kanske själv. Vi får nog lugna oss lite innan detta blir klarlagt, jag tycker det luktar illa hela grejen.

Personer som missbrukar meth eller crack tappar ju omdömet samtidigt som de blir otroligt kåta, kuk och knullbilder/filmer hamnar på avvägar, materialet "redigeras" lite och läggs ut på nätet i ondskefyllt syfte, så tror jag att det gått till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in