2020-10-18, 21:49
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Som gammal i gemet

Varit med om flera AIK:are, djurgårdare, som hamnat i bajens led.. som inte passat i sina egna av massa själ. assa pundare i kgb som viker sig privat. En hel del kgbare och gamla BBS som visat sig va bögar... Eller förlåt, gay.
Hur fan kommer det här sig?
Har ni hört om nån bög från hbg, Malmö, Gbg, AIK, DIF? ALLA kommer från Hammarby. Bögar, afa, och veganer. Vafan händer?

Det enda KGB ska ha kredd för är RAKOSCHNA (lava), nizthell, lacoste ligan, Tumba... Eller ska vi säga CS killen också...
Resten är faggets.

Edit: SHOUT OUT WALTER OCH ALLA ANRDRA RÖDHÅRIGA BÖGAR.

RIP Opius

Nitzhell är Eie så han bör väl inte få kredd.
Citera
2020-10-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström

Är det sant? N är väl typ 35? Hur kan han ses som nån legend i den scenen som nån skrev. Det är ganska ungt för att få stämpel som en legend i någon scen.
Jag har iofs "festat" hos han där han spelade upp box våra ligor i mellan och verkade lite bögig medans han skulle hända mer ladd... jag å min vän orkade inte vänta på han så vi snodde det som fanns på bordet och drog vidare. Lagom bögiga vibbar från han när man tänker efter. Och det var i början av KGBs karriär och ingen sa nåt om att vi baxade från han.

Det var tiden då det var DFG vs KGB i Sumpan vid fontänen....
Senast redigerad av drrty 2020-10-18 kl. 22:03.
Citera
2020-10-18, 22:54
Medlem
Citat:
Är det sant? N är väl typ 35? Hur kan han ses som nån legend i den scenen som nån skrev. Det är ganska ungt för att få stämpel som en legend i någon scen.
Jag har iofs "festat" hos han där han spelade upp box våra ligor i mellan och verkade lite bögig medans han skulle hända mer ladd... jag å min vän orkade inte vänta på han så vi snodde det som fanns på bordet och drog vidare. Lagom bögiga vibbar från han när man tänker efter. Och det var i början av KGBs karriär och ingen sa nåt om att vi baxade från han.

Det var tiden då det var DFG vs KGB i Sumpan vid fontänen....

Hatar folk som stjäl. Finns ingen kriminell som inte skulle boxa på såna småtjyvar som ni. Skaffa er ett jobb så ni har råd med eget jävla luffare.
Citera
2020-10-18, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Hatar folk som stjäl. Finns ingen kriminell som inte skulle boxa på såna småtjyvar som ni. Skaffa er ett jobb så ni har råd med eget jävla luffare.

Du heter pekingludret. Du är en bonde och hör inte hemma här. Du försvararen pedofil just nu och gissar vad en annan man har för inkomst.
Är man borta i över en timme så ryker vardagsrumsbordets innehåll . Så är det när man inte delar värderingar.
Sen kan personen invända när man ses. Inga problem, ditt luder.
Ps
Tjänar garanterat mer än dig. Du är en bonde. En ickefaktor. Du ska bara vara tyst och runka till de få videos som släpps från huvudstaden och Gbg. Luder.
Och prata inte om kriminella, du kör epatraktor i Norrköping, vi knullar era flickvänner, pissar på er stad och tar era kepsar.
Vad har du för skostorlek? Kanske tar dina skor också.

Ps igen.

Fortsätt spela wow och lämna den här tråden till de riktiga grabbarna. Din historik samt nick är pinsamt. Game over för dig. Du är inte ett dugg insatt och kommer bara med skitpostar.
Senast redigerad av drrty 2020-10-18 kl. 23:12.
Citera
2020-10-20, 11:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jaså, berätta mer, lilla bajare

Skärp dig. Jag är så långt ifrån bajare du kan komma.

Citat:
DIF, AIK har inga bögar, aldrig haft nån uttalad bög i sina led.
Inte heller Ifk.
Enda kända bögarna har varit hos bajen och gais.

Har inget som helst intresse av att sitta och outa folks sexualitet på nätet som någon skvallerfitta. Går dom över gränsen och våldför sig på barn så är det så klart en annan sak men annars får folk sköta sitt privatliv precis hur dom vill för min del. Med detta sagt så vet jag dock med säkerhet att det finns bögar utanför Bajen och GAIS.
Citera
2020-10-20, 12:22
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Bögarna finns givetvis på scenen - det gick faktiskt rykten om att det fanns en i Frontline på den tiden som jag var aktiv - men många utav dem är ganska defensiva med sin sexualitet, för det är liksom inte populärt att trycka upp sånt i folks ansikten. Det var verkligen inte tal om några bögiga inträdesprov i Helsingborg, så som Adonis påstår att det ska ha varit i malmö. Snarare handlade det om att slå folk på käften.
Citera
2020-10-21, 14:05
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Det är han definitivt inte.
Citera
2020-10-21, 18:59
Medlem
Haha vafan är du för luffare..

Citat:
Du heter pekingludret. Du är en bonde och hör inte hemma här. Du försvararen pedofil just nu och gissar vad en annan man har för inkomst.
Är man borta i över en timme så ryker vardagsrumsbordets innehåll . Så är det när man inte delar värderingar.
Ps
Tjänar garanterat mer än dig. Du är en bonde. En ickefaktor. Du ska bara vara tyst och runka till de få videos som släpps från huvudstaden och Gbg. Luder.
Och prata inte om kriminella, du kör epatraktor i Norrköping, vi knullar era flickvänner, pissar på er stad och tar era kepsar.

Ps igen.

Fortsätt spela wow och lämna den här tråden till de riktiga grabbarna. Din historik samt nick är pinsamt. Game over för dig. Du är inte ett dugg insatt och kommer bara med skitpostar.
Citera
2020-10-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ps

Ps igen.

Aj aj aj. Kom jag åt ett känsligt ämne? Va denna eje din pojkvän. Fortfarande kär i honom din fattiga luffare. Ja ja du tjänar jättemycket på nätet kan man utger sig för att vara vem som helst , och du vet mycket väl vad jag menar med mitt namn för din mamma är ett ditt halv kinesiska luder. Och Jag bor i huvudstaden och älskar dataspel som även många av dina idoler inom huliganvärlden gör men du själv Är bara en liten sorgsen stackare som måste vara någon på nätet men som du inte är i verkligheten Jag tycker synd om dig
Citera
2020-10-23, 21:25
Medlem
Citat:

Sluta ljug Idiot.
Citera
2020-10-23, 23:48
Medlem
Top boy rådjursöga Nizhtell slutade väl med tjacket, skaffade familj, brann för att motverka genusormen, blev lärare och startade en ultrasgruppering.
Citera
2020-10-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska
Top boy rådjursöga Nizhtell slutade väl med tjacket, skaffade familj, brann för att motverka genusormen, blev lärare och startade en ultrasgruppering.

Du har helt rätt . nizthell tillsammans med ett fåtal andra från den tidens KGB skärpte till sig. Tyder på att han är normal begåvad och inte en pajas som går på fotboll och slåss efter fyllda 30. Finns så många sorgliga människor I dessa firmor. 40 bast alkohol/ladd problem, men dom tror att dom är dom coolaste katterna i stan. Patetiskt.

Ok, när man är 25 och fill med testosterone och vill festa och slåss. Men efter en viss ålder blir det bara löjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in