2020-10-11, 17:18
Medlem
Vad har allt de här om horunge Eje att göra med att djuu är lööfs och har "scenens " livräddaste grupperingar att göra ?
Dif är ett stort skämt som väljer att sitta i city en derby dag och totalt vägrar röra sig för att få till någonting.. jävla töntar
Citera
2020-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmsodra118
Vad har allt de här om horunge Eje att göra med att djuu är lööfs och har "scenens " livräddaste grupperingar att göra ?
Dif är ett stort skämt som väljer att sitta i city en derby dag och totalt vägrar röra sig för att få till någonting.. jävla töntar

Tråden handlar om scenen och inte djuuu enbart. Men jag förstår att du är besatt av djuuu mågna som är.
Citera
2020-10-16, 23:23
Bannlyst
Vad är allt bögeri om?

Varför bötas det så mycket, och främst i KGB?

Är det bara en ursäkt för unga arga bögar att hänga med andra unga arga bögar, och få ägna sig åt kramande?

Är det ”lättare” att vara våldsam bög, och mer accepterat, än att vara feminin bög?

Djuuuuuuuuuu
Citera
2020-10-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Det är mera liv på denna tråden än vad det är på scenen. Lika bra att låsa den. Scenen är död just nu. Ibland sprattlar den till lite, inte mer.

Seriöst, du vet ingenting om någonting så varför är du inte bara tyst? Du har i flera år suttit och kommenterat, rangordnat firmor och förklarat att "scenen är död" - en scen du aldrig varit i närheten utav, utan bara kan kommentera från vad du läst/sett på instagram. Hur mår du egentligen?
Citera
2020-10-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Seriöst, du vet ingenting om någonting så varför är du inte bara tyst? Du har i flera år suttit och kommenterat, rangordnat firmor och förklarat att "scenen är död" - en scen du aldrig varit i närheten utav, utan bara kan kommentera från vad du läst/sett på instagram. Hur mår du egentligen?

Nej, men man kan fortfarande kommentera hur man vill. Sedan så skriver jag nästan aldrig här längre. Vet inte när jag skrev här innan senaste inlägget. Iden med firmor är väl ändå att mötas avsides för att slåss? Tycker inte man hör mkt om det alls numera, och firmor brukar ju vara snabba på att informera allmänheten om sina möten. Den här tråden är till för oss som inte tagit del i kulturen och läser info om det på nätet, ni som har det har ju inget behov av att sitta och läsa om rykten iaf.
Senast redigerad av salad 2020-10-17 kl. 11:53.
Citera
2020-10-17, 13:46
Medlem
Citat:
Nej, men man kan fortfarande kommentera hur man vill. Sedan så skriver jag nästan aldrig här längre. Vet inte när jag skrev här innan senaste inlägget. Iden med firmor är väl ändå att mötas avsides för att slåss? Tycker inte man hör mkt om det alls numera, och firmor brukar ju vara snabba på att informera allmänheten om sina möten. Den här tråden är till för oss som inte tagit del i kulturen och läser info om det på nätet, ni som har det har ju inget behov av att sitta och läsa om rykten iaf.

39% av alla dina inlägg totalt hamnar i denna tråd. Just sayin, 603 av 1547.
Citera
2020-10-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
39% av alla dina inlägg totalt hamnar i denna tråd. Just sayin, 603 av 1547.

Ja jag skrev en del här när det kom in mer rapporter och var mera aktivitet. Skulle säga att det var närmare 90% för en massa år sedan, då jag inte gjorde så många inlägg i andra trådar. På senare tid har jag skrivit mera i krigstrådarna från syrien libyen och armenien vilket visar sig i statistiken.
Citera
2020-10-17, 22:55
Medlem
Citat:

Roligt att du efter typ 600 inlägg här känner ett behov av att fråga vad syftet med firmor är. Du vet inget, du är en självutnämnd doktorand i en kultur du runkat till 5000 gånger men aldrig får vara en del av. Kila iväg nu och dra igen brödfittan.
Citera
2020-10-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Roligt att du efter typ 600 inlägg här känner ett behov av att fråga vad syftet med firmor är. Du vet inget, du är en självutnämnd doktorand i en kultur du runkat till 5000 gånger men aldrig får vara en del av. Kila iväg nu och dra igen brödfittan.

Alright.
Citera
2020-10-18, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ja det har jag, vid flera tillfällen, från källor jag inte har någon som helst anledning att tvivla på. Att Bajen skulle vara den enda ligan som har/har haft bögar är skitsnack.

Jaså, berätta mer, lilla bajare
Citera
2020-10-18, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Nitzhell (Ladishboy?), är väl en tvärhand hög om jag minns rätt?
Opius (Mr Inkasso, förnamn börjar på P?), dra inte hans namn i smutsen i den här tråden. Mycket tragisk händelse om du vet vad som hände.

Locosteligan var fan äkta!

Jag drog väl knappast Opius namn i smutsen? Jag är från ett annat lag och har respekt för han. Vad vet du om E?
Läs rätt.
Opius är Opius. BBS.
Nizthell var nizthell. Glad i tjack. Du kanske inte levde när han var ett namn på sthlmsodra.

Edit: läste några av dina gamla inlägg.
Du blåste upp BUS ganska mkt... hälsa ch*lle från vårberg......
Varför skulle dfg hellre kört mot tumba istället för bus? Tumba hade ett bra rykte. Bus var kända som fattiga ultras. Bus var väl i princip lacoste ligan på Backstreet tiden. Det var fina tider... burberrykepsarnas tid.
Du har skrivit en del konstiga saker...
Bajen va ingenting innan tidiga bbs och kgb.
Senast redigerad av drrty 2020-10-18 kl. 21:40.
Citera
2020-10-18, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ja det har jag, vid flera tillfällen, från källor jag inte har någon som helst anledning att tvivla på. Att Bajen skulle vara den enda ligan som har/har haft bögar är skitsnack.

DIF, AIK har inga bögar, aldrig haft nån uttalad bög i sina led.
Inte heller Ifk.
Enda kända bögarna har varit hos bajen och gais.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in