2020-10-25, 14:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
För att det är olagligt att visa sånt.

Jo det är klart att visa. Men artikeln nämner ju inte det. Förvisso något som är ytterst känsligt med tanke på brottsoffren.
Citera
2020-10-25, 14:54
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte ens Fox rör det för stunden
Fox brukar inte vara snabbt ute med reportage som man inte har haft möjlighet att verifiera själva. Vi såg bara att det dröjde några dagar innan de började rapportera om datorn och hårddisken, men när det väl kom igång så var det väldigt många artiklar om det.
Citera
2020-10-25, 14:55
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jag umgås tyvärr inte med löst folk där skicka bilder på sin hårda balle är normalt. Hur jävla pervers är du? Inte konstigt att 9/10 som försvarade pedofilmen Cuties försvarar Sleepy Joe Biden i denna tråd. Man ser ett mönster.

4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till

Egentligen så ser jag gärna att Trump får fyra år till men när jag läser inlägg likt dessa så frågar jag mig om det är utsända vänstertroll som försöker sabotera för Trump.

Du har ingen jävla aning om vilka som skickar bilder på sin hårda balle, det är ingenting som tar upp till diskussion bland normalt folk heller.

Men jag vet inte, du kanske för en checklista med dina vänner över vilka ställningar de använder också så du kan säga upp vänskapen om det sker mer än missionären?
Citera
2020-10-25, 14:55
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
National file är väl kanske inte den mest trovärdiga källan dock..
Overall, we rate National File an extreme right Tin-Foil Hat Conspiracy website based on the promotion of unproven/debunked claims and a Strong Pseudoscience purveyor based on using junk science to support claims.

In general, National File is a light version of Infowars that lacks credibility.
https://www.google.se/amp/s/mediabiasfactcheck.com/national-file/%3famp

”Undrar varför” såna här sensationella påståenden nästan undantagslöst kommer från fullständiga skitkällor, de ju knappast valt ett effektivare sätt för att inte bli trodda för fem öre..

Vart ska vi vända oss efter information när de stora bolagen stoppar huvudet i sanden.
Citera
2020-10-25, 14:56
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är klart att visa. Men artikeln nämner ju inte det. Förvisso något som är ytterst känsligt med tanke på brottsoffren.

Kom då ihåg att innan Kinessidan började lägga upp material så sa folk som sett "laptop from hell" materialet att stötande material fanns och även uppenbart pedofila material, polisen är f.ö inkopplade så vi får se om något brottsligt släpps.

Det är ju lättare att släppa riktigt vidrigt material om man är en obskyr random kinesisk hemsida s.a.s
Citera
2020-10-25, 14:57
Medlem
poven-xds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Känner du också ett behov att dra saker ur kontext likt trollet?

Trollet tycker det är dekadent att ta nakenbilden och skicka iväg dessa till personer som uppskattar att få dessa.

Har du också problem med detta? Skärp dig nu.
Ja, vi har problem med det. Människor som skickar bilder av dessa slag till lösa kontakter är dekadent slödder. Och nej det är inget normalt beteende.
Ps inb4, "du har aldrig fått knulla osv" har fru och två barn.
Citera
2020-10-25, 14:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Kan garantera att många har bokstavligen sålt sitt eget kött och blod för sin karriär, de har sålt sin själ till Djävulen.

Du vet när pappan i familjen Obama/coons måste förhöra sin dotter utifall hon kommer ploppa upp på Internet under förnedrande omständigheter. Lite värre än diskussionen om blommor och bin.
Citera
2020-10-25, 14:58
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Egentligen så ser jag gärna att Trump får fyra år till men när jag läser inlägg likt dessa så frågar jag mig om det är utsända vänstertroll som försöker sabotera för Trump.

Du har ingen jävla aning om vilka som skickar bilder på sin hårda balle, det är ingenting som tar upp till diskussion bland normalt folk heller.

Men jag vet inte, du kanske för en checklista med dina vänner över vilka ställningar de använder också så du kan säga upp vänskapen om det sker mer än missionären?

Lika lite som jag vill ha en bild på en våt vagina vill de absoluta flesta kvinnorna inte ha en bild på en hård kuk. Försök tänka objektivt din labila stolle. Det är inte "vackert" eller "attraherande", det är ett jävla könsorgan din degenerade loser.

Sluta kolla på porr och väx upp.
Citera
2020-10-25, 15:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vart ska vi vända oss efter information när de stora bolagen stoppar huvudet i sanden.

Ja du, varför skulle de skriva om något de inte har anledning att tro på??

Men ett tips är att INTE vända er till Giuliani - det verkar nu alltmer som om han ljugit om Hunter Bidens hårddisks chain of custody och att Giuliani i själva verket haft tillgång till denna åtminstone sedan maj 2019.

Jag klipper in detta som jag just skrev i konspirationsforat:
På tal om falska bevis - nu kommer det uppgifter från Giulianis ukrainske affärspartner Lev Parnas om att Giuliani inte alls har fått Hinter Bidens påstådda hårddisk från datorreparatören i Delaware, och att Giuliani haft hårddisken i sin ägo åtminstone sedan maj 2019.. och då uppstår ju frågan om det kanske snarare är Giuliani som försett datorreparatören med hårddisken...
https://www.google.se/amp/s/www.politico.com/amp/news/2020/10/24/hunter-biden-hard-drive-lev-parnas-432108
Citera
2020-10-25, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Nja, jävligt teatralisk bild. Jag kramar min son och pussar honom på kinden med. Min mamma pusar mig på kinden så det ger jag inte mycket för.

Ja, kanske om man bedömer bilden enskilt men knappt då heller. Det är ett mycket märkligt sätt att stå och hålla om sin vuxna son på, i min bedömning. Ta då den där bilden sammantaget med allt det andra som kommit fram - den stora bilden blir då så mycket tydligare. Jag står fast vid vad jag sa - Bidens framstår mer och mer som politikens Addams family.
Citera
2020-10-25, 15:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja du, varför skulle de skriva om något de inte har anledning att tro på??

Men ett tips är att INTE vända er till Giuliani - det verkar nu alltmer som om han ljugit om Hunter Bidens hårddisks chain of custody och att Giuliani i själva verket haft tillgång till denna åtminstone sedan maj 2019.

Jag klipper in detta som jag just skrev i konspirationsforat:
På tal om falska bevis - nu kommer det uppgifter från Giulianis ukrainske affärspartner Lev Parnas om att Giuliani inte alls har fått Hinter Bidens påstådda hårddisk från datorreparatören i Delaware, och att Giuliani haft hårddisken i sin ägo åtminstone sedan maj 2019.. och då uppstår ju frågan om det kanske snarare är Giuliani som försett datorreparatören med hårddisken...
https://www.google.se/amp/s/www.politico.com/amp/news/2020/10/24/hunter-biden-hard-drive-lev-parnas-432108

Tycker du att skandalen saknar grund i sin helhet?
Citera
2020-10-25, 15:03
Medlem
Ok flashback, här kommer uppgiften.

Lyssna noga:

https://twitter.com/chwinston2/status/1320364297814482950?s=19

Reservlänkar till samma klipp:

https://twitter.com/chwinston2/status/1320364297814482950?s=19

https://twitter.com/chwinston2/status/1320363936345186305?s=19

Är det samma tjej som pratar hela tiden? Om ja, så kommer Hunter skaka galler.
Senast redigerad av MrOMX 2020-10-25 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in