2020-10-25, 11:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Ynkligt?

Jävligt obehagligt skulle jag påstå.... Men det kanske bara är jag.
SVT, TV4, SR, DN, etc vill ju ha en democrat i VH.
Citera
2020-10-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Ynkligt?

Jävligt obehagligt skulle jag påstå.... Men det kanske bara är jag.

Jo, sant. Kan ju få en att tänka lite på vilket inflytande CCP har i Sverige faktiskt.. Volvo byggs ju i Kina exempelvis. Man kanske inte vill stöta sig med "storebror" så att säga..
Citera
2020-10-25, 11:14
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Skulle inte påstå att 14-15cm är och klassa som GB drule

Kanske olika män då? På en del bilder är han ganska välutrustad.
Citera
2020-10-25, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag anser att källor som har öppet ljugit och spridit konspirationsteorier om Covid-19 även är källor man bör vara extremt försiktig med, jag anser bland annat att påståendet om att Covid-19 skulle vara artificiellt tillverkat i ett labb är ren och skär lögn då detta hade upptäckts för länge sedan nu om det vore så.
Men om CNN vinklar om politik så kan dem väl också vinkla om allt annat också!...Håller du inte med?
Citera
2020-10-25, 11:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Förmodligen, ja. Hur vidrigt som helst. Bidofili.

Jo term som verkar passa. Kanske stämde det här med att Hunter dejtade sin döda brors hustru alltså Natalies mamma. Borde varit under just perioden som filmerna är tagna. Han har alltså varit som en extrapappa.
Citera
2020-10-25, 11:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Men om CNN vinklar om politik så kan dem väl också vinkla om allt annat också!...Håller du inte med?

Vart säger jag att man inte ska vara källkritisk i alla lägen?

Det jag däremot säger är att man ska vara extra försiktig med källor som genuint sprider konspirationsteorier som är genuint farliga.
Citera
2020-10-25, 11:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Prostituerade? Var då? Hur ser man det?
Crack - en inklippt bild på knark? Som lika gärna kan vara från vem-som-helst.
De olika kulörerna på kvinnorna ger sken av att vara ett sedelragg.

Hunter röker crackpipa i filmen och på flera selfies. Den ser lite ut dom ett labbrör i glas som han har crack i, och som han tuttar eld på i botten och inhalerar röken av. Hoppas detta underlättade!
Citera
2020-10-25, 11:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Japp. På bilden där Hunter står vid spegeln med kuken hängande så visar han upp vigselringen.

Jag funderar lite över HUR LÄNGE något kinesiskt företag samlat på sig bilder bara för att släppa dem när det ger mest effekt. Väldigt fult gjort, och det säger jag som en Trump-supporter.

Han gifte sig i maj 2019. Borde väl varit under den tiden då som de flesta av filmerna är tagna. Natalie är ju 14 år under den tiden.

Annars är det filmer från 2017 eller tidigare eftersom hans första fru lämnade honom det året.

Edit: April 2019 kom ju datorn in så måste varit 2017 i så fall. Om han inte trots skilsmässa fortsatte att bära ringen.
Senast redigerad av Zaedrews 2020-10-25 kl. 11:27.
Citera
2020-10-25, 11:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Ingen har sagt nåt att de varit otrogna bara att föll för varandra. Vad är problemet? Vuxna människor!
Bröderna Bidens var väl nära med, så jag antar de liksom såg gott om varandra.

Det här är nog den dummaste förklaringen till "dickpics till sin brors änka" som jag någonsin har hört! "De var närstående"...
Fy fan vilken cop-out!!
Citera
2020-10-25, 11:21
Medlem
-Mystics avatar
Många som inte fattar att dessa typer av videos kan användas som leverage mot Biden om han blir president. Det är just därför som Hunter Bidens äventyr är väldigt relevanta för valet, detta är väl säkerligen toppen av isberget, det finns säkert mycket mer.

Ett ännu större problem är censuren, Twitter och Facebook jobbar hårt för Biden-kampanjen.
Senast redigerad av -Mystic 2020-10-25 kl. 11:24.
Citera
2020-10-25, 11:23
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Många som inte fattar att dessa typer av videos kan användas som leverage mot Biden om han blir president. Det är just därför som Hunter Bidens äventyr är väldigt relevanta för valet, detta är väl säkerligen toppen av isberget, det finns säkert mycket mer.

28000 filer på laptopen.

Verkar som att det är 14-åriga Nattie som ger honom ett fotjobb.
Citera
2020-10-25, 11:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Så det finns en video som visar Hunter Biden, dvs Joes son, i sänghalmen görandes sådant som man gör i sänghalmen.

Varenda människa på detta klot har blivit till under liknande omständigheter. Dock brukar det inte filmas.

Noll nyhetsvärde. Det är ju inte så att hon utges för att vara 15 år och han är en 76-årig gubbe direkt?
Det lär vara dokumenterat att han har sex med en 14-åring och inte fan har mina barn kommit till under en fotsexsession och med mobilen i högsta hugg samtidigt som vi röker på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in