2020-10-25, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är Guo Media, samma som påstår att Covid-19 är handgjort i ett labb i Kina, Guo Wengui är för övrigt efterlyst av Interpol sedan 2017 för ekobrott.

Men visst, köp vad som sägs rakt av utan att vara det minsta kritisk mot "alternativa medier"
Ah, det gamla vanliga tricket... Misstänkliggör budbäraren. Hunter Biden står med kuken ute framför en helkroppsspegel men det är budbäraren som är boven i dramat?

Ni agendatroll är så genomskinliga. Alla följer manualen till punkt och pricka.
Citera
2020-10-25, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Ah, det gamla vanliga tricket... Misstänkliggör budbäraren. Hunter Biden står med kuken ute framför en helkroppsspegel men det är budbäraren som är boven i dramat?

" Hunter Biden står med kuken ute framför en helkroppsspegel"

Hunter är vuxen. Är det barnporr? Våldsporr?

Är det svårt för att du tände på det?
Är det därför du så desperat vill göra nåt fult av det?
Citera
2020-10-25, 09:06
Medlem
lajjjbans avatar
Väldigt underhållande att läsa denna tråd just nu. Paniken hos de betalda vänsteraktivisterna är total. Någon sade att julafton kom tidigt i år. Indeed it did.

1. Det är inte längre någon tvekan om att laptopen är äkta och att materialet är Hunter Bidens.
2. Joe Biden och hela familjen har försatt sig i en extremt säkerhetspolitisk rävsax. Bara det faktum att detta har skett diskvalificerar alla inblandande att någonsin hålla politiskt ämbete. Joe Bidens security clearence borde omedelbart återkallas.
3. För mig är det ingen tvekan om att rapporterna som sade att det också finns videos på Hunter när han knullar en 10-åring blodig är sanna.
4. Det är inte heller någon tvekan om att emailen och sms:en är äkta, dvs det är bortom allt rimligt tvivel att Biden-familjen suttit i knät på CCP och flera andra nationer.

Det här är den värsta skandalen någonsin, alla kategorier. Gonatt vänstern!
Citera
2020-10-25, 09:07
Medlem
Citat:
Det är Guo Media, samma som påstår att Covid-19 är handgjort i ett labb i Kina, Guo Wengui är för övrigt efterlyst av Interpol sedan 2017 för ekobrott.

Men visst, köp vad som sägs rakt av utan att vara det minsta kritisk mot "alternativa medier"

Du e ju ett varnande exempel på hur indoktrinerad man blir när man sväljer allt MSM presenterar !!!
Sist på tjälken - eftertjälken!

Jag bara väntar på när detta tar fart på sociala medier, hur mycket vågar big tech censurera innan de själva dras ner i avgrunden pga tjackhoran Hunter!?
Citera
2020-10-25, 09:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity

Jag säger bara att man ska vara extremt försiktig med vad de påstår, jag nekar inte att Hunter Biden har en stor kuk, men det jag däremot ställer mig skeptisk till är saker de påstår utanför bilder och Videoklipp där vi kan bekräfta att det är Hunter Biden, exempelvis i det filmklipp som finns i trådstarten så finns det text som inte går att bekräfta huruvida det är sant eller inte, det finns även "artiklar" på samma sida som påstår en massa olika saker.

Det ända jag säger är att man ska vara extremt jävla försiktig speciellt när det kommer till källor som delvis har en ägare som är efterlyst av Interpol men när samma sida även aktivt påstår att Covid-19 är handtillverkat i ett labb.
Citera
2020-10-25, 09:08
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:

Spelar det någon roll om han är efterlyst av Interpol. Jag menar, sätter det materialet i ett annat ljus eller något? Är inte videomaterialet äkta?
Citera
2020-10-25, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Väldigt underhållande att läsa denna tråd just nu. Paniken hos de betalda vänsteraktivisterna är total. Någon sade att julafton kom tidigt i år. Indeed it did.

1. Det är inte längre någon tvekan om att laptopen är äkta och att materialet är Hunter Bidens.
2. Joe Biden och hela familjen har försatt sig i en extremt säkerhetspolitisk rävsax. Bara det faktum att detta har skett diskvalificerar alla inblandande att någonsin hålla politiskt ämbete. Joe Bidens security clearence borde omedelbart återkallas.
3. För mig är det ingen tvekan om att rapporterna som sade att det också finns videos på Hunter när han knullar en 10-åring blodig är sanna.
4. Det är inte heller någon tvekan om att emailen och sms:en är äkta, dvs det är bortom allt rimligt tvivel att Biden-familjen suttit i knät på CCP och flera andra nationer.

hahahaha Jojo verkligen panik.

Med din logig, Trump har betalat en porrstjärna för tystnad efter sex. Fakta.
Därmed så är det alltså troligt att alla kvinnor som träder fram att Trump gjort övergrepp också talar sanning. Trump våldför sig på kvinnor. Ska vi säga det? Med din egen logik.
Citera
2020-10-25, 09:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Du e ju ett varnande exempel på hur indoktrinerad man blir när man sväljer allt MSM presenterar !!!
Sist på tjälken - eftertjälken!

Jag bara väntar på när detta tar fart på sociala medier, hur mycket vågar big tech censurera innan de själva dras ner i avgrunden pga tjackhoran Hunter!?

Guo Wengui och hans bolag Guo Media som Gnews är en del av påstår dock att Covid-19 är handtillverkat, anser du inte att man bör vara försiktig när saker kommer från sådana källor?
Citera
2020-10-25, 09:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Spelar det någon roll om han är efterlyst av Interpol. Jag menar, sätter det materialet i ett annat ljus eller något? Är inte videomaterialet äkta?

Han är efterlyst för lurendrejeri och Ekobrott, han äger även Guo Media som Gnews är en del av, samma Gnews som bokstavligen påstår att Covid-19 är handtillverkat.

Menar du helt seriöst att du tror att Covid-19 är handtillverkat och skapat för att förstöra det amerikanska valet?
Citera
2020-10-25, 09:13
Medlem
Citat:

Så...vi antar för sakens skulle att laptop är äkta.

och att den lämnade i USA till en reparatör. Rudy har en kopia. FBI har en kopia (eller originalet)

Nu är det släppt bilder från via via Kina - som det verkar.
Hur gick det till? Vem har släppt hårddisken till utländska krafter?
Vem är det som har sådana kontakter? Vem kan vara skyldig pengar till Kineser?
Vem är det som numera Kineser har hållhakar på?
Citera
2020-10-25, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nu går du oftopic. Du kan ju dra detta i deras respektive trådar..

Denna tråd handlar ju om Hunter Bidens "Casanova" äventyr..

Nej det är väl verkligen topic. Röstarna kommer inte rösta si eller så pga detta.
Trump har motsvarande skit som ignoreras.
Citera
2020-10-25, 09:16
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Nu är jag ju för Trumpen men kan någon förklara för mig varför jag ska bry mig om en sexvideo där någon tar droger? Hade det varit Trumpens son hade jag inte hållit den videon emot honom, det är ju korruptionen som är det allvarliga anser jag. Men någon kanske kan förklara det där för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in