2020-10-25, 09:13
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nejdå, jag låter mig inte luras av en bedragare och psykopat som Joe Biden och hans son. Tvärtom.
Din verklighet är falsk.
Biden leder stort i opinionen, det är bara att inse det!
2020-10-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Petro Poroshenko (mord)hotades av Joe Biden.
I ett samtal två veckor efter Donald Trump valts ringer Joe till Poroshenko och berättar att han måste stänga Privatbank i Baltikum (därigenom har pengar slussats tillbaka till USA) så att inte Trump förstår vad som hänt, eller börjar gräva. I sig graverande och korrupt men det som följer är utanför denna värld. "Gör detta eller så är din ekonomiska säkerhet och fysiska säkerhet i stor fara"

Hot från Biden. På telefon till Poroshenko. Helt otroligt.

Lyssna själv på samtalet 1min långt, häng med till slutet:
https://streamable.com/kdr19g
TDS-bot auto response: M, m, men R, R, Rudy G, g galleano då? S, s som stoppade in sin skjorta framför en 24 år ung flicka.. ? M, m, måste ju vaja en mycket stöjje s, s, skandaj.. S, s, snyft 😭
2020-10-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Din verklighet är falsk.
Biden leder stort i opinionen, det är bara att inse det!

Ja, precis som Hillary ledde stort 2016
2020-10-25, 09:31
Medlem
Surtrutens avatar
Vad är det för fel på USA, eller snarare amerikanska politiker.

Kan de inte bara ägna sig åt att vinna röster på egna meriter?

De bjuder ju in till påverkan av valet från andra intressenter och nationer genom att smutskastning är en del av kampanjandet.

En hederlig valkampanj blir ju oerhört mycket svårare att påverka utifrån.
2020-10-25, 09:33
Medlem
Citat:
Petro Poroshenko (mord)hotades av Joe Biden.
I ett samtal två veckor efter Donald Trump valts ringer Joe till Poroshenko och berättar att han måste stänga Privatbank i Baltikum (därigenom har pengar slussats tillbaka till USA) så att inte Trump förstår vad som hänt, eller börjar gräva. I sig graverande och korrupt men det som följer är utanför denna värld. "Gör detta eller så är din ekonomiska säkerhet och fysiska säkerhet i stor fara"

Hot från Biden. På telefon till Poroshenko. Helt otroligt.

Lyssna själv på samtalet 1min långt, häng med till slutet:
https://streamable.com/kdr19g
Japp, att hota är den Nya Demokratin inför valet 2020. Kollar runt på nyhetskanalerna där Trump samt Klimathotet är de nya HOTEN utom på RT där politiken står i centrum inför valet. Förr räckte det att hota med Helvetet men det är inte ett sexigt ord längre när även de menlösa lärt sig googla. Trump eller klimatet skall det vara som hot så att US @Cmon Joe i Klimateriet får vila.

Tragisk USA-Holywood-Netflix/Svensk pakt mot yrvädret Trump som "bara" vill göra US great again men droger säljer fortfarande bra så utgången oviss. Öppen Trump familj eller mörkad, stängd Biden familj, välj själv om du kan tänka. Öppenhet vs US/Svensk propaganda?

Det var mycket snack tidigare om att det stora verkliga hotet i US kom från Californien som skulle ut i havet med en jordbävning. Hur gick det, någon backpacker som sett nåt? I Sverige tros det på allt och msm levererar!
2020-10-25, 09:37
Medlem
Citat:
Du har gång på annan visat att du inte är objektiv, tar in data och gör en bedömning. Ditt politiska motiv och idé förblindar dig. Som många andra vänstervridna.
Var det inte du som skrek kring att Texas, och andra stater kunde vinnas av Basement Biden ?

Verkar går sådär...
https://www.toptradeguru.com/news/elections-2020/results/texas-early-ballot-returns-shows-polls-are-wrong/?amp&__twitter_impression=true

Nej. Jag har i princip inte kommenterat kandidaternas policy eller agerat talesperson för Biden (lol). Stör mig på fanboy-beteendet här inne för det är så genomskinligt och falskt.

Texas har jag heller aldrig sagt ska gå till Biden. Han har en ganska god chans där men Trump är favorit i Texas (som jag alltid sagt)
Du däremot har sagt att Arizona är helt säker, likaså Florida. För Trump. PA och Wisconsin verkar du också hävda är helt klara för Trump. Det är naturligtvis strunt men hur gör du om alla dom staterna går till Biden? Pudlar du? Bad för många sidor bak dig om en projektion i alla dom stater du talar om. Det verkar du inte riktigt våga göra. Så dina ’siffror’ verkar inte har övertygat dig? Vilket får mig att ifrågasätta varför du ens postar dom.
2020-10-25, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Nej. Jag har i princip inte kommenterat kandidaternas policy eller agerat talesperson för Biden (lol). Stör mig på fanboy-beteendet här inne för det är så genomskinligt och falskt.

Texas har jag heller aldrig sagt ska gå till Biden. Han har en ganska god chans där men Trump är favorit i Texas (som jag alltid sagt)
Du däremot har sagt att Arizona är helt säker, likaså Florida. För Trump. PA och Wisconsin verkar du också hävda är helt klara för Trump. Det är naturligtvis strunt men hur gör du om alla dom staterna går till Biden? Pudlar du? Bad för många sidor bak dig om en projektion i alla dom stater du talar om. Det verkar du inte riktigt våga göra. Så dina ’siffror’ verkar inte har övertygat dig? Vilket får mig att ifrågasätta varför du ens postar dom.

Du tror på allvar att Biden har en "ganska god chans" att ta Texas?

JESUS!

Upp på banan, människa! Du skämmer ut dig!
2020-10-25, 09:42
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej. Men det ändrar ändå inte på det faktum att långt fler av väljarna till demokraterna förtidsröstar, och att långt fler av väljarna till republikanerna röstar för hand på valdagen.

Det ändrar inte på faktum att för Arizona, som är en av två delstater vi diskuterar, är det inte sant. Där förtidsröstar 80% av alla väljare. Där var det jämnt i förtidsröstningen 2016.

I den andra staten som vi diskuterar, som är Florida, ledde Demokraterna efter förtidsröstningen med 60 000 röster och förlorade med 110 000 ungefär. Nixter påstår att Demokraterna behöver leda med 800 000 för att kunna vinna.

Med andra ord är Nixters argument felaktiga. Påståendet om förtidsröstning fungerar som en snuttefilt för sura trumpfans för att slippa bearbeta det verkliga läget. Jag tror ni gett upp istället för att kämpa sista veckan och försöka vända skutan.
2020-10-25, 09:43
Medlem
Citat:
Du tror på allvar att Biden har en "ganska god chans" att ta Texas?

JESUS!

Upp på banan, människa! Du skämmer ut dig!

Så enkelt att slänga ur sig skit. Låt oss höra från dig då. Vilka swing-states tar Trump? Så får vi se hur rätt ute du är efter valdagen.
2020-10-25, 09:44
Medlem
JustZlatans avatar
Kamala Harris måste fråga sin livvakt om hon är i Cleveland. https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1320092905114095617
2020-10-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Så enkelt att slänga ur sig skit. Låt oss höra från dig då. Vilka swing-states tar Trump? Så får vi se hur rätt ute du är efter valdagen.

Skit? Man behöver ha levt på Antarktis senaste åren om man anser att "Biden har en god chans att ta Texas...."

Jesus! Vill man skapa någon som helst trovärdighet för sin ståndpunkt så är väl Texas bland de sista man ska nämna som en stat Biden tar hem
2020-10-25, 09:48
Medlem
Citat:
Skit? Man behöver ha levt på Antarktis senaste åren om man anser att "Biden har en god chans att ta Texas...."

Jesus! Vill man skapa någon som helst trovärdighet för sin ståndpunkt så är väl Texas bland de sista man ska nämna som en stat Biden tar hem

Så ingenting från dig? Du vågar alltså säga att Trump med säkerhet tar Texas men ingenting annat? För en som talar så säkert om Trump-vinst är det svagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in