2020-10-24, 19:25
Medlem
girigfans avatar
Skön vinst ikväll.
Mitt guldtips häcken lär inte ske men jag trodde på förhand att konstgräslagen skulle gynnas.
Underskattade mff med deras bredd och fem bytens betydelse.
Citera
2020-10-24, 20:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Utan att kollat på matchen, var det Karlström som tog sig för huvudet som vanligt eller? Och var det Djurgårdens guldpipa Karlsson som dömde? Eller har de mutat en ny domare ?

Jag tror att det var Ekberg.
Citera
2020-10-24, 20:31
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Skön vinst ikväll.
Mitt guldtips häcken lär inte ske men jag trodde på förhand att konstgräslagen skulle gynnas.
Underskattade mff med deras bredd och fem bytens betydelse.

Denna säsong såg väldigt spännande ut innan allt bara dog ut, mång hade stora förhoppningar av en härlig säsong med mycket känslor på läktarna och även på planen, nu känns det som en lång försäsong med noll känslor kan inte ens tänka mig att ett guld skulle vara kul för oss supportrar när man inte ens får vara med och fira.
Senast redigerad av Erki122 2020-10-24 kl. 20:49.
Citera
2020-10-24, 20:48
Avslutad
Jag har ju en tid hävdat att spelarna i Häcken inte har någon respekt för eller förtroende för Alm. Det var ett tillfälle i första halvlek som detta återigen blev tydligt. Wålemark hade haft flera fina inspel bakom Mjällbys backlinje som höll på att resultera i mål. Men efter några lyckade inspel så kom det ett sämre och efteråt så följde kameran Wålemark som gestikulerade mot bänken och såg uppgiven ut. Jag kan sätta min vänstra kula på att tönten Alm ropade något grinigt och destruktivt där som Wålemark reagerade på.

Hur länge skall den jävla sorgliga pajasen få fortsätta förstöra klubben?
Citera
2020-10-25, 01:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag har ju en tid hävdat att spelarna i Häcken inte har någon respekt för eller förtroende för Alm. Det var ett tillfälle i första halvlek som detta återigen blev tydligt. Wålemark hade haft flera fina inspel bakom Mjällbys backlinje som höll på att resultera i mål. Men efter några lyckade inspel så kom det ett sämre och efteråt så följde kameran Wålemark som gestikulerade mot bänken och såg uppgiven ut. Jag kan sätta min vänstra kula på att tönten Alm ropade något grinigt och destruktivt där som Wålemark reagerade på.

Lugn nu. Ni ligger 2a med 6 omgångar kvar i en liga ni aldrig vunnit.

Blir spännande matchen mellan oss. Vi har vind i seglet nu.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2020-10-25 kl. 01:24.
Citera
2020-10-25, 02:52
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Alm har alltid varit sinnebilden för vad som på öarna kallas en cunt. En självgod gnagarbajare från Eskilstuna. Vad som byggde din hybris tidigare kommer jag aldrig kunna förstå.
Citera
2020-10-25, 02:45
Medlem
Korders avatar
Varning för svamlande fyllepost.

Citera
2020-10-25, 07:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Lugn nu. Ni ligger 2a med 6 omgångar kvar i en liga ni aldrig vunnit.

Blir spännande matchen mellan oss. Vi har vind i seglet nu.

Som Korder skrev här under så har vi inte presterat något sedan augusti. Inte så jävla konstigt om man är förbannad. Helt stört att vi ligger 2:a.

Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Alm har alltid varit sinnebilden för vad som på öarna kallas en cunt. En självgod gnagarbajare från Eskilstuna. Vad som byggde din hybris tidigare kommer jag aldrig kunna förstå.

Jag håller fast vid att vi har den bästa truppen vi någonsin har haft, då får det inte se så här jävla illa ut. Problemet är nog att vi samtidigt har den sämste tränaren vi någonsin haft. Fan att Stahre var tvungen att äckla sig.
Citera
2020-10-25, 07:34
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller

Brukade alltid se honom på bussen innan. Vet inte varför men han känns som en större douchebag för att han åker buss.
Jag åker iofs själv buss ju, men känns som att han gör det för att visa vilken god människa han är
Citera
2020-10-25, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Varning för svamlande fyllepost.

Inte så svamligt. AIK har fortfarande sin hängmatch mot Sirius kvar. Möter Peking på måndag.
Citera
2020-10-25, 10:08
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Brukade alltid se honom på bussen innan. Vet inte varför men han känns som en större douchebag för att han åker buss.
Jag åker iofs själv buss ju, men känns som att han gör det för att visa vilken god människa han är

Om han inte åkt buss hade du stört dig på det. För fin för att åka buss, vem f*n tror han att han är?
Citera
2020-10-25, 10:10
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Om han inte åkt buss hade du stört dig på det. För fin för att åka buss, vem f*n tror han att han är?

Faktiskt inte. Men han stod alltid i mitten av bussen så att alla kunde se honom, även om det fanns massa tomma sittplatser. Man fick intrycket av att han ville att folk skulle se honom. "Titta på mig! En Allsvensk tränare! Ändå åker jag buss. Jag är så god".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in