2020-10-25, 01:23
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Detta är liksom Pro-Trumpers sista chans inför valet:

Att 50-årige Hunter Biden har haft sex med en kvinna. Oj.

Hon är inte 15 år gammal som i vissa andra videos.
Citera
2020-10-25, 01:24
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Verkar vara Kinesiska nationalister? som fått tag på leaksen? Eller något 4d chess från Kommunisterna? Vet du vilken "sida" de som har materialet och släppt det till Amerikaner står på?

https://litter.catbox.moe/m78qym.jpg

Kolla nere på skärmen, stillbilder/andra filer/filmklipp?
Va? Den bild du länkar har ju en direktlänk till den site som refereras till i TS, så det är väl att anta att därifrån kommer läckan? Därifrån citerade jag saken i alla fall.
Citera
2020-10-25, 01:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Handlar inte om att han är illa omtyckt, han är partner till Bannon som är misstänkt för Eko brott, sedan så har han blivit påkommen med förfalskade dokument samt att hans bankkonto i Hong Kong är fryst sedan flera år tillbaka

Jag skiter i vem som kommer med bevisen och det borde även du göra om du är vettig, vilket jag innerst inne tror du är.
Citera
2020-10-25, 01:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag skiter i vem som kommer med bevisen och det borde även du göra om du är vettig, vilket jag innerst inne tror du är.

Om du sväljer saker utan att vara källkritisk så tycker jag synd om dig.
Citera
2020-10-25, 01:25
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hur känns det precis just nu? Du vet om att det MINST finns videor där Hunter Biden har sex på kamera, flera källor inklusive Kinesiska säger att de har videor där Hunter Biden har sex med MINDERÅRIGA kineser, det ryktas även om att hans då 14 åriga brorsdotter ska vara med på film..

Hur känns det? Skala 1-10? Börjar det koka inom dig? Lust att ge väggen en dansk skalle?

1. Det jag sett hittills är extremt suddigt och otydligt och visar just ingenting.
2. Om det vore Hunter Biden, skulle det spela någon egentlig roll? Det är inte han som väljs.

Sedan har vi källor (? trollfabriker?) som "säger att" ... "ryktas" ... Jotack. Visa att det är Hunter Biden - tydliga bilder/filmklipp som inte är photoshoppade/redigerade och jag är beredd att fördöma honom. Till dess väntar jag med fördömandet. Jag försvarar inte en pedofil en sekund, men bättre "bevis" får nog hostas upp. Och det är fortfarande pappa Biden som väljs till president, inte sonen.
Citera
2020-10-25, 01:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Givetvis, men om storyn är korrekt är det ju inte släppt av Kina utan av fiender till Kina, så om vi blundar för detta material så kvarstår frågan vad eventuellt mer för material som finns.

Det, och : cui bono ?

Sist : vem skyller man läckan på ?
Citera
2020-10-25, 01:31
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Har inte direkt skrivit att Trump är toppvalet, finner inte honom särskilt lämplig att leda ett land, med tanke på att han själv inte verkar vara riktigt klar i huvudet. Men Ett fel gör inte ett annat fel, rätt?

Eller ska vi bara snubbla över ena degenererade missfoster till nästa, tills den vackra dag vi sitter i en stinkande smet av bristande samhällsfunktion, BLM-miffon och brinnande poliser till vardags?

Men Hunter Biden är ju inte föremål för val, eller hur? Han verkar ju inte ha några politiska aspirationer. Och om Hunter Biden - det får väl fortfarande bevisas att det var han - fått ett helt lagligt footjob av en kvinna är det väl hans sak. Det har väl inget med BML och brinnande poliser att göra, eller?
Citera
2020-10-25, 01:33
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
1. Det jag sett hittills är extremt suddigt och otydligt och visar just ingenting.
2. Om det vore Hunter Biden, skulle det spela någon egentlig roll? Det är inte han som väljs.

Sedan har vi källor (? trollfabriker?) som "säger att" ... "ryktas" ... Jotack. Visa att det är Hunter Biden - tydliga bilder/filmklipp som inte är photoshoppade/redigerade och jag är beredd att fördöma honom. Till dess väntar jag med fördömandet. Jag försvarar inte en pedofil en sekund, men bättre "bevis" får nog hostas upp. Och det är fortfarande pappa Biden som väljs till president, inte sonen.

Idiot, dags att komma in i matchen?

Hunter Biden har blivit Epsteinad av Kineserna, de har film/bilder på när han begår brott (pedofili), detta material har lågpannan sparat på sina privata datorer som i sin tur nu finns hos Trump folk, de vill nu, utan att begå brott, visa att material de har är verkligt så de släppte dessa 2 videos.

Jag vet att du måste se självaste Sleepy Joe Biden som inte ens kan byta sin egen blöja bokstavligen våldta en liten flicka för att det ska klicka för dig, många behöver inte det.. och dessa många kommer rösta om ett par veckor, tror du dessa videos gör att Basement Joe Biden kommer ta hem en massa röster?

4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till
Citera
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Men Hunter Biden är ju inte föremål för val, eller hur? Han verkar ju inte ha några politiska aspirationer. Och om Hunter Biden - det får väl fortfarande bevisas att det var han - fått ett helt lagligt footjob av en kvinna är det väl hans sak. Det har väl inget med BML och brinnande poliser att göra, eller?
H.Biden kan bli en del i ett presidenthus och således är han en relevant del i ett föremål för val, ja. Däremot kommer H.Biden i sig inte ha mandat i presidentposition.

Jag har redan presenterat min åsikt om den saken.
Citera
Medlem
I vilka medier är detta en stor nyhet? Kan någon lista dem som vet var det skrivs och pratar om att Hunter rökt crack och fått ett footjob och tagit en kvinna doggystyle?
Citera
2020-10-25, 01:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det, och : cui bono ?

Sist : vem skyller man läckan på ?

Materialet påstås vara släppt av en kinesisk grupp som är motståndare till kommunistpartiet och man släpper det med motiveringen "vänner till CCP är våra fiender" och menar alltså att Biden mfl stjäl kinesiska pengar.
Citera
2020-10-25, 01:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att rysk påverkan skedde är bekräftat, att Trump aktivt drog nytta av det är varken bekräftat eller motbevisat.

Ska du inte börja veva om att Usa stängde gränserna mot Kina samtidigt som du ignorerar hanteringen mot Europa?

Vi får låta framtiden avgöra vem av oss som har rätt och fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in