Citat:
Ursprungligen postat av
pelle_snusk
1. Det jag sett hittills är extremt suddigt och otydligt och visar just ingenting.
2. Om det vore Hunter Biden, skulle det spela någon egentlig roll? Det är inte han som väljs.
Sedan har vi källor (? trollfabriker?) som "säger att" ... "ryktas" ... Jotack. Visa att det är Hunter Biden - tydliga bilder/filmklipp som inte är photoshoppade/redigerade och jag är beredd att fördöma honom. Till dess väntar jag med fördömandet. Jag försvarar inte en pedofil en sekund, men bättre "bevis" får nog hostas upp. Och det är fortfarande pappa Biden som väljs till president, inte sonen.
Idiot, dags att komma in i matchen?
Hunter Biden har blivit Epsteinad av Kineserna, de har film/bilder på när han begår brott (pedofili), detta material har lågpannan sparat på sina privata datorer som i sin tur nu finns hos Trump folk, de vill nu, utan att begå brott, visa att material de har är verkligt så de släppte dessa 2 videos.
Jag vet att du måste se självaste Sleepy Joe Biden som inte ens kan byta sin egen blöja bokstavligen våldta en liten flicka för att det ska klicka för dig, många behöver inte det.. och dessa många kommer rösta om ett par veckor, tror du dessa videos gör att Basement Joe Biden kommer ta hem en massa röster?
4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till