2020-10-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nå väl..

Nog har Trump attackerat opoid-krisen ifrån första dag. Biden var VP när den uppstod.

Trump stod och hånade Biden under den första debatten. Så folk vet antagligen om problematiken. Och det kanske är så att en del kommer att rösta på Trump för att Bidens son gillar fötter. Så fungerar det ju.
Citera
2020-10-25, 00:16
Medlem
Jämfört med Lewinskihistorien som tog plats i haktens högste, mellan en praktikant och världens mäktigaste man så tror jag ju inte att dessa klippen smäller så högt.. Men det är ju bara Vad jag tror. Amerikanska väljare har rymlig moral när det gäller.
Citera
2020-10-25, 00:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jämfört med Lewinskihistorien som tog plats i haktens högste, mellan en praktikant och världens mäktigaste man så tror jag ju inte att dessa klippen smäller så högt.. Men det är ju bara Vad jag tror. Amerikanska väljare har rymlig moral när det gäller.

Grejen är ju den att det är inte ens Joe Biden det handlar om utan hans son, i en normal värld så skulle detta skapa samma typ av påverkan som om Erik Trumps sexvideo skulle läcka (absolut ingen påverkan alls).
Citera
2020-10-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Grejen är ju den att det är inte ens Joe Biden det handlar om utan hans son, i en normal värld så skulle detta skapa samma typ av påverkan som om Erik Trumps sexvideo skulle läcka (absolut ingen påverkan alls).
Du menar på fullt allvar att vänstermedia, CNN mfl till och med Aftonbladet, inte skulle slå på stort om han hetat Trump i efternamn istället?
Citera
2020-10-25, 00:22
Medlem
Från samma site som nu släpper de här filmerna kommer också storyn om de brutala pedofila övergreppen.
(Trigger-varning, det här är otäck läsning). https://gnews.org/438361/
Citera
2020-10-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser

Det är ju inte denna snubbe som kampanjer för att bli president...

Varför kukar tråden ur så jävla fort?

Det intressanta och jävligt viktiga är huruvida det pågår en omfattande konspiration gentemot USA.

Dyker USA så ryker hela väst? Fattar ni det?

Att dessa tomtar Ondahamsterm och vitruvianskamannen välkomnar det förstår jag.

Jävligt mycket "Smoke screens" nu och jag väntar spänt på uppgifter som bevisar att det finns en konspiration.

Finns ingen diskussion utöver det att ha.
Citera
2020-10-25, 00:23
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det kan ju inte vara sant om detta är de beryktade "Hunter Biden Sex Tapes".

Hello Pro-Trumpers? Detta funkar inte.

Varenda snubbe som har rest på Asien de senaste 20-30 åren frekvent, har någon gång varit i denna situation. Tjejen verkar ju inte vara en 15-åring direkt.
Citera
2020-10-25, 00:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Du menar på fullt allvar att vänstermedia, CNN mfl till och med Aftonbladet, inte skulle slå på stort om han hetat Trump i efternamn istället?

Ska jag vara ärlig?

Nej, för det är inte presidentens sexvideo som har läckt, sedan så är en "footjob" inte direkt något super perverst, återkom när det faktiskt börjar klättra upp på skalan lite och är inne på BDSM nivå
Citera
2020-10-25, 00:25
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Från samma site som nu släpper de här filmerna kommer också storyn om de brutala pedofila övergreppen.
(Trigger-varning, det här är otäck läsning). https://gnews.org/438361/

Riktigt jävla sjukt men jag är faktiskt inte förvånad.
Citera
2020-10-25, 00:26
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ska jag vara ärlig?

Nej, för det är inte presidentens sexvideo som har läckt, sedan så är en "footjob" inte direkt något super perverst, återkom när det faktiskt börjar klättra upp på skalan lite och är inne på BDSM nivå

Det är pinsamt för en president kandidat. Något som han gärna skulle ha inte ha velat att få ut. Men inget mer..
Citera
2020-10-25, 00:28
Medlem
Citat:
Det är pinsamt för en president kandidat. Något som han gärna skulle ha inte ha velat att få ut. Men inget mer..

President kandidat? Vad fan snackar du om?

Luktar troll om Snapcount, Ondahamsterm och Vitruvianskamannen så det skriker om det...

Filmen handlade inte om ett jävla avrunk med fötter...

Filmen handlar om att Kina har "något" på familjen Biden och nu dansar familjen Biden efter Kinas pipa och Kina ämnar störta USA.

Vad är det för jävla snack om opiodkriser...
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-10-25 kl. 00:31.
Citera
2020-10-25, 00:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Jo men exakt, det är pinsamt men det är som sagt inte presidentkandidaten, sedan så hjälper det knappast att det nu har lovats om att det ska vara pedofili och en jävla massa annat och så blir det första som (GTV Media Group) presenterar just en avrunkning med hjälp av fötter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in