2020-10-24, 23:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Vad snackar ni om? Är ni hjärndöda?
Hunter Biden har på videon en kvinnas fötter på sitt kön som hon rör upp och ner. Det skulle nog de flesta säga är ett perverst och sjukt sexuellt beteende. Ni skulle inte låta Hunter Biden dejtar er dotter. Har ni sett filmen innan ni skriver sånt skräp?

Finns de som skulle säga att avsugningar, avrunkningar och sex innan äktenskap även det är perverst, fan det finns ju även de som anser att ett gift par inte ens ska få röra varandra när de har sex och att sex enbart skall vara för att skaffa barn, att bli sexuellt stimulerad och att tända på fötter är inte så jävla ovanligt som du vill få det till, det är så pass vanligt att folk tänder på fötter att det finns en välkänd dedikerad hemsida där kändisars fötter rankas och även att det öppet skämtas om den dragningen.

Det hade varit betydligt värre om det vore typ avföring eller uppkastning inblandat men att han tänder på att bli runkad av ett par fötter är så nära vanilla man kan komma till "perversiteter", fan BDSM är mycket värre än det där.
Citera
2020-10-24, 23:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Enda frågan är varför det fanns en kamera, sådant där ska ju ske i det privata

1) Man visste vem han är..
2) Man känner till hans svagheter..

Nå, jag sätter en virtuell slant på att man skyller på Putin, om det skrivs om det hela. Enkelt och bekvämt. En riktig rackare han där Putin.., en professor Moriarty !

Men Kina männen i början av videon, vilka är de ?
Citera
2020-10-24, 23:59
Medlem
Kan någon förklara för mig vad som är så jävla farligt med sexfilmen?

Jag går inte igång på fötter... Men fattar inte vad det är som är så perverst med detta... Är inte fötter en jävligt "vanilj" kink att ha?

Hon runkar av han med fötterna...ok?

Blir så jävla löjligt om man ska haka upp sig på den där filmen specifikt och huruvida han röker heroin eller inte kan jag tycka är hans sak och inget hans pappa Joe ska behöva dras i skiten för.

Skrällen är väl ändå påståendet att familjen Biden är mutade och det råder en omfattande konspiration gentemot USA från Kinas håll och det bekräftar Kinas underliga beteende när Covid -19 kom på tapeten.
Citera
2020-10-25, 00:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Blir så jävla löjligt om man ska haka upp sig på den där filmen specifikt och huruvida han röker heroin eller inte kan jag tycka är hans sak och inget hans pappa Joe ska behöva dras i skiten för.

Jag skulle nog nästan säga att det är politiskt positivt att Hunter Biden lider av en beroendesjukdom, det betyder att Joe Biden genuint vet hur skadlig och farligt det är med sådana sjukdomar.
Citera
2020-10-25, 00:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Finns de som skulle säga att avsugningar, avrunkningar och sex innan äktenskap även det är perverst, fan det finns ju även de som anser att ett gift par inte ens ska få röra varandra när de har sex och att sex enbart skall vara för att skaffa barn, att bli sexuellt stimulerad och att tända på fötter är inte så jävla ovanligt som du vill få det till, det är så pass vanligt att folk tänder på fötter att det finns en välkänd dedikerad hemsida där kändisars fötter rankas och även att det öppet skämtas om den dragningen.

Det hade varit betydligt värre om det vore typ avföring eller uppkastning inblandat men att han tänder på att bli runkad av ett par fötter är så nära vanilla man kan komma till "perversiteter", fan BDSM är mycket värre än det där.
Ja det ligger mycket i vad du säger. Tvekade om jag skulle se den då det varnades så i början. Nä inte blev jag illamående och inga mardrömmar lär dyka upp i natt av det där. Det kanske finns värre och att de bara har mjukstartat
Citera
2020-10-25, 00:03
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
1) Man visste vem han är..
2) Man känner till hans svagheter..

Nå, jag sätter en virtuell slant på att man skyller på Putin, om det skrivs om det hela. Enkelt och bekvämt. En riktig rackare han där Putin.., en professor Moriarty !

Men Kina männen i början av videon, vilka är de ?

Kina-männen lär vara inklippta och säger de ens det som texten anger? Det kan vara en vanlig nyhetssändning.

Ja Hunter är en internationell affärsman som drar in miljoner och lever ett jetset-liv. Han bara MÅSTE figurera i denna typ av situationer hundratals gånger. Själv hade jag en period för 15 år sedan då jag var yngre och reste mycket på Asien... say no more.
Citera
2020-10-25, 00:03
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Vad snackar ni om? Är ni hjärndöda?
Hunter Biden har på videon en kvinnas fötter på sitt kön som hon rör upp och ner. Det skulle nog de flesta säga är ett perverst och sjukt sexuellt beteende. Ni skulle inte låta Hunter Biden dejtar er dotter. Har ni sett filmen innan ni skriver sånt skräp?

Är det perverst att bli avrunkad av någons fötter? Mycket ska man få höra. Tänk om tösabiten saknar armar? Inte för att jag ser tjusningen i det, men vissa har ju den böjelsen.
Citera
2020-10-25, 00:04
Medlem
Citat:
Jag skulle nog nästan säga att det är politiskt positivt att Hunter Biden lider av en beroendesjukdom, det betyder att Joe Biden genuint vet hur skadlig och farligt det är med sådana sjukdomar.

Men det är ok om familjen är mutade och planen är att störta USA i fördärvet?

Att Kina ligger bakom USA's alla problem dom dras med inrikes låter mest troligt och att familjen skulle vara mutade passar in i narrativet.
Citera
2020-10-25, 00:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Detta lär bli tidernas icke-nyhet. Inte ens Fox lär ta upp det

(om det nu ens är Bidens son på filmen).

En vanlig sexuell situation mellan två jämnåriga vuxna personer. Varför är det ens på film? Det är ju inte som att Hunter vill ha sex med en 15-årig flicka.
Citera
2020-10-25, 00:07
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ser ingen som försvarar utan det är snarare så att folk skrattar åt att man anser att fötter är så pass perverst som folk vill framställa det.

Det är kinesiska läckor. De har haft detta på Bidens hela tiden. Biden är en säkerhetsrisk.

Det är över.
Citera
2020-10-25, 00:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Det är kinesiska läckor. De har haft detta på Bidens hela tiden. Biden är en säkerhetsrisk.

Det är över.

Vad gör du om detta inte blir den nyhet som du vill att det ska bli?

Tänker du springa gråtandes om hur korrupt allt är eller tänker du acceptera att Hunter Biden inte är en presidentkandidat?
Citera
2020-10-25, 00:09
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kina-männen lär vara inklippta och säger de ens det som texten anger? Det kan vara en vanlig nyhetssändning.

Ja Hunter är en internationell affärsman som drar in miljoner och lever ett jetset-liv. Han bara MÅSTE figurera i denna typ av situationer hundratals gånger. Själv hade jag en period för 15 år sedan då jag var yngre och reste mycket på Asien... say no more.

Jepp..

Och man känner till hans släktskap. Nåväl.., personligen drar jag inte några större slutsatser över filmen. Hans far kan inte vara ansvarig för vad han gör, eller utsätter sig för, som fullvuxen människa.

P.s

Men det finns nog mer "substans" i detta, jmf med Giuliani tramset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in