2020-10-24, 21:07
Medlem
En gissning skulle vara att albanska maffian använder dessa som åskledare och låter dessa grabbar ta stöten ifall det skulle bli utredningar.
Citera
2020-10-24, 21:07
Medlem
A.Ericssons avatar
Musiken är skit och albaner likaså, men videon i sig är inte grövre än någon annan blattemusikvideo från de senaste åren.. Finns t.ex de där de skjuter skarpt, en annan där de filmat i en rättssal etc (nej fråga mig inte vad låtarna heter, knappast något jag lagt på minnet).

Helt klart att man pissar på svensk polis och rättsväsende som förlorat sedan låångt tillbaka.
Citera
2020-10-24, 21:35
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Albanska maffian i Malmö har släppt en musikvideo På albanska.

I videon ser vi flera fina landmärken i Malmö som te.x Rosengård C, Lucufood (kontrollerad av albanska maffian) och förmodligen inifrån någon bilverkstad på norra Grängesbergsgatan.

Är detta en maktmarkering över vem som kontrollerar kokain och heroin handeln i Malmö nu?

Kan någon översätta vad den lille mannen sjunger om? Det är något om ”welcome to malmö”, problem med polisen och kokain.

Och vem är ”free Bash”?

https://youtu.be/5B1Uwdnqits

Maffia? Jag hoppas du skämtar. Vet du ens vad en maffia är?
Citera
2020-10-24, 21:41
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Maffia? Jag hoppas du skämtar. Vet du ens vad en maffia är?
Citat:
Maffia är ett samlingsnamn för en organisation eller globalt nätverk av kriminella organisationer, som ägnar sig åt kriminell verksamhet och ekonomisk brottslighet, ofta blandad med lagliga affärsområden. Mutor, hot och infiltration av samhällsapparaten och särskilt rättsväsendet är åtgärder som syftar till att maffian ska få arbeta så ostört som möjligt. I fall när stater är indragna i maffian talas ibland om maffiastater eller om statsorganiserad brottslighet.

De albanska gängen i Malmö är en del av ett globat nätverk av kriminella organisationer och uppfyller därmed kravet för att kallas "Albansk maffia". De imporerar bla vapen, horor, heroin och kokain.

Albanerna håller på och patrullerar centrala malmö och har varit delaktiga i flera mord och styr en massa företag. kan Lätt klassa som maffia
Senast redigerad av FelGud 2020-10-24 kl. 21:45.
Citera
2020-10-24, 21:44
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
De albanska gängen i Malmö är en del av ett globat nätverk av kriminella organisationer och uppfyller därmed kravet för att kallas "Albansk maffia". De imporerar bla vapen, horor, vapen, heroin och kokain.

Albanerna håller på och patrullerar centrala malmö och har varit delaktiga i flera mord och styr en massa företag. kan Lätt klassa som maffia

Jo men inte personerna i videon. Folk i en maffia även på lägre nivå sysslar knappast med sånt. De är extremt organiserade och vill definitvt inte synas på video med vapen eller är ute efter något wanna-be rapparkarriär.
Citera
2020-10-24, 21:55
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Jo men inte personerna i videon. Folk i en maffia även på lägre nivå sysslar knappast med sånt. De är extremt organiserade och vill definitvt inte synas på video med vapen eller är ute efter något wanna-be rapparkarriär.
Nej det förstår jag också, men de har finansierat videon för att bla tvätta pengar och som ett sätt att markera sin makt.

Vi vet att Ali khan familjen har delvis finasierat videon via Tati.

Skulle det kunna vara så att Ali Khan familjen i göteborg han allierat sig med den albanska maffian i Malmö?

Ali Khan familjen låter albanerna tvätta sina svarta pengar genom deras musikbolag och albanerna får en musikvideo om hur de äger Malmö + kan få tvätta lite av sina knark och vapen pengar.
Citera
2020-10-24, 21:59
Medlem
geuncle420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Inte alls lika tunga som de tyngsta av alla från Malmö, 042-UNIT!
Mitt nick är tillägnat dem, jag är 042 fantomen.
Om du nu tillägnat ditt nick till dem borde du veta att de är från Helsingborg. Malmös riktnummer är 040
Citera
2020-10-24, 22:05
Medlem
Konkebanans avatar
De har i alla fall fina bilar med i videon.
Citera
2020-10-24, 22:12
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Konstig fråga men varför är alla albaner så små? Vissa ser knappt ut att kunna nå upp till styret om de skulle sitta i förarsätet.
Citera
2020-10-24, 22:31
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
"Free Bash" är inte en person.
Bash är troligtvis en person som sitter, dom tycker att han skall släppas fri, hence "Free Bash".

Det är inte bara någon GNU/FSF-tröja de köpt på loppis eller fått för att de hjälpt till att riva montrar på någon IT-mässa?
Citera
2020-10-24, 22:54
Medlem
Alltså rent ”gangster”-mässigt såg jag inte så mycket som var speciellt jämfört med andra svenska ortenrappare, för att inte tala om typ tyskar och sånt
Citera
2020-10-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Vad pinsamt. Vuxna människor.. Snacka om att leva i en bubbla när man tycker sånt här är häftigt.
Vapen, dolda ansikten, bilar, knark
Snart är det vi som kommer att leva i en idyllisk bubbla som tyvärr inte finns på riktigt längre, bortblåst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in