2020-10-24, 01:57
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral.Vogel
Mentaliteten lever vidare.
Mentaliteten har funnits bland detta folkslag länge, dem är instabila individer och det är känt sedan länge. Det har inte med krigstrauma att göra. Däremot orsakade det med hög sannolikhet (att dem är som dem är) ett stort trauma i sitt egna folk. Ungefär som Svensken lågintensivt gör just nu.

Mentaliteten fanns innan 60talet.

Edit: vågar du gissa vilken religion som historiskt förekommer i detta folkslag?
That's right! Fredens religion, och de har mördat, skändat och förstört sina värdland sedan dess. De pestråttorna.
Senast redigerad av GoUoD 2020-10-24 kl. 02:05.
Citera
2020-10-24, 02:54
Medlem
henrikos avatar
De verkar ha lyckats integrera sig helt i det multikulturella samhället. Precis som godhetsvänstern önskat. Spännande nya inslag. Jag hade dock föredragit invandrare som assimilerade sig istället.

Låten var inte min grej. Men det lät ju välproducerat. Det får jag ge dom.

Kan någon översätta? Youtubes autoöversättning är ju lite svår att hänga med i.

"Welcome to Malmo". Jag tycker kanske inte det är gästerna som ska säga välkomna!
Citera
2020-10-24, 05:04
Medlem
Nej det här var inget vidare musikmässigt. Finns förresten ingen albansk maffia som härjar i Malmö, utan det här bara ett litet gäng individer som skapat gatumusik med passande image. Nothing more, nothing less.
Citera
2020-10-24, 07:03
Medlem
BirosKorlaffs avatar
"Free Bash" är inte en person.
Bash är troligtvis en person som sitter, dom tycker att han skall släppas fri, hence "Free Bash".
Citera
2020-10-24, 08:18
Medlem
GamleJans avatar
Men vänta nu, ”albanska maffian”? 😂
Citera
2020-10-24, 08:26
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
"Free Bash" är inte en person.
Bash är troligtvis en person som sitter, dom tycker att han skall släppas fri, hence "Free Bash".

God damn, you must be a rocket scientist..
Citera
2020-10-24, 08:42
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Nej det här var inget vidare musikmässigt. Finns förresten ingen albansk maffia som härjar i Malmö, utan det här bara ett litet gäng individer som skapat gatumusik med passande image. Nothing more, nothing less.

Citat:
Enligt Tullverket och Polismyndigheten dominerar albanska kriminella nätverk sedan 1990-talet heroinsmuggling till Sverige men smugglar även kokain och amfetamin.[4] Efter att produktionen av maruijana ökade i Albanien 2013-2016 har landet fått betydelse som ursprungsland för maruijana till Europa

Polis och Tullverket delar inte din åsikt.
https://www.tullverket.se/download/18.792224361590183a4d33ffa/1484816923713/Drogsituationsrapporten_2013-2016_webb.pdf

Jag känner också igen de där två framhjuls motorcyklarna, man brukar se de patrullera runt i centrala Malmö för att markera makt.
Senast redigerad av FelGud 2020-10-24 kl. 08:48.
Citera
2020-10-24, 08:43
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
God damn, you must be a rocket scientist..

TS frågade vem "Free Bash" var. Jag förklarade. Punkt.
Citera
2020-10-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är ju helt sinnessjukt. Dessa tramstroll springer helt obehindrat omkring så här i vårat samhälle utan att vare sig polis, politiker eller övrig rättsapparat reagerar på riktigt.

Man blir bedrövad över skiten och vill bara härifrån.

Problemet uppstår först när en etnisk svensk spelar låten i sin a-traktor men då blir det desto större och svenskens fordon måste förbjudas.
Citera
2020-10-24, 09:04
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
TS frågade vem "Free Bash" var. Jag förklarade. Punkt.

Japp, det var underförstått. Jag tror inte ens att TS inte uppfattade det.
Citera
2020-10-24, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Men vänta nu, ”albanska maffian”? 😂
TS förstår uppenbarligen inte skillnaden mellan gatugäng och maffia. En maffia organisation skulle knappast göra såna här cirkuscharader men ett gatugäng skulle troligen.
Citera
2020-10-24, 09:15
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Albanska maffian i Malmö har släppt en musikvideo På albanska.

I videon ser vi flera fina landmärken i Malmö som te.x Rosengård C, Lucufood (kontrollerad av albanska maffian) och förmodligen inifrån någon bilverkstad på norra Grängesbergsgatan.

Är detta en maktmarkering över vem som kontrollerar kokain och heroin handeln i Malmö nu?

Kan någon översätta vad den lille mannen sjunger om? Det är något om ”welcome to malmö”, problem med polisen och kokain.

Och vem är ”free Bash”?

https://youtu.be/5B1Uwdnqits
Nästa reklamvideo för Suedistan?
Det enda som fattas är en gästinhopp av Steffe Löfven eller Annie Lööf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in