2020-10-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Frågorna blir fler än svaren.
Big tech's censurering och Schiff's ryssanklagelser gör inte saken bättre för motståndarlaget.

Är det här en slags sport för dig alltså. Jaha.

Vi får se hur det utvecklar sig. Jag vill då ha mer ben på köttet innan jag gör mig en föreställning om vad som har hänt.
Citera
2020-10-24, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Rykten ska man vara fruktansvärt försiktig med, det gick rykten om att pizzerian Comet Pingpong sålde barnslavar till demokratiska pedofiler i sin källare, grejen är bara den att den pizzerian har ingen källare, det har även gått rykten om att Bill Gates tänker tvinga alla att ta ett vaccin så att han kan styra över världen.

Rykten är enbart rykten, att utgå från början att dessa skulle vara sanna är inte bara farligt men även idiotiskt.
Nu är det ju inte bara rykten, datorn innehåller bilder som är rätt illa. Den är inlämnad till polisen i Delawere. Bilder och meddelanden inbegriper brorsdottern i denna härva.

https://www.youtube.com/watch?v=1VWyJGmyZuw&t=1s

Du får tro vad du vill, men hoppas du skäms sen när sanningen uppdagas fullt ut. Misstänker att dom avvaktar just nu pga "det känsliga läget". Den som gör ett ingripande nu kommer för all framtid att bli anklagad för att ha påverkat valutgången.
Citera
2020-10-24, 20:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Nu är det ju inte bara rykten, datorn innehåller bilder som är rätt illa. Den är inlämnad till polisen i Delawere. Bilder och meddelanden inbegriper brorsdottern i denna härva.

https://www.youtube.com/watch?v=1VWyJGmyZuw&t=1s

Du får tro vad du vill, men hoppas du skäms sen när sanningen uppdagas fullt ut. Misstänker att dom avvaktar just nu pga "det känsliga läget". Den som gör ett ingripande nu kommer för all framtid att bli anklagad för att ha påverkat valutgången.

Har vi sett något som stärker ryktena om barnporr på datorn dock?
Citera
2020-10-24, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Har vi sett något som stärker ryktena om barnporr på datorn dock?
Tror du att vi kommer få se det?

Det skulle i sånt fall vara fruktansvärt för offren, lika illa som brottet i sig. Så det kommer vi aldrig att få se. Därför lämnade Rudy in materialet till polisen UTAN att offentliggöra dessa bilder.
Citera
2020-10-24, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Tror du att vi kommer få se det?

Det skulle i sånt fall vara fruktansvärt för offren, lika illa som brottet i sig. Så det kommer vi aldrig att få se. Därför lämnade Rudy in materialet till polisen UTAN att offentliggöra dessa bilder.

Så du tror aldrig vi kommer att få se något som styrker rykten om barnporrbrott?
Citera
2020-10-24, 20:39
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeyondBelief
Riktigt äckligt att se...
Att man kan försvara sådant beteende är sjukt.

Vissa är så desensibiliserade att de kräver riktigt "explicita" bevis för att vakna upp, det är skrämmande ja.
Citera
2020-10-24, 20:57
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Är det här en slags sport för dig alltså. Jaha.

Vi får se hur det utvecklar sig. Jag vill då ha mer ben på köttet innan jag gör mig en föreställning om vad som har hänt.

Eftersom Big Tech, media, FBI och demokraterna har satt sitt avtryck i skandalen så får jag svårt att benämna kvartetten med något annat än motståndarlaget.
Deep state används också, men blir då förknippat med för mycket foliehattar.
Citera
2020-10-24, 20:59
Medlem
Citat:
Eftersom Big Tech, media, FBI och demokraterna har satt sitt avtryck i skandalen så får jag svårt att benämna kvartetten med något annat än motståndarlaget.
Deep state används också, men blir då förknippat med för mycket foliehattar.

Är det enklare för dig så kan du ju använda sådana ord som gör det lättare för dig. Det är helt ok.

För min del vill jag gärna skilja på FBI, kongressen, BT och demokraterna och lite annat också. Tycker det blir tydligare så. Men är det för svårt så kan man ju förenkla sitt språk.
Citera
2020-10-24, 21:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Joe "Big Guy" biden är 45 minuter sen upp på scenen.
Jag poppar en till skål med popcorn.

Edit:länk
https://youtu.be/yzaU81L9FYU
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-10-24 kl. 21:50.
Citera
2020-10-24, 23:02
Medlem
Citat:
Joe "Big Guy" biden är 45 minuter sen upp på scenen.
Jag poppar en till skål med popcorn.

Edit:länk
https://youtu.be/yzaU81L9FYU

Lite roligt att läsa kommentarerna som scrollar snabbt förbi..

"Traitor!"
"Biden your are exposed!"
"CREEEPY!"
"No kids for you, Joe!" (när han pratade om barnen i skolan)
"SLEEPY AND CORRUPT BIDEN!"
"Let's talk about the laptop.."
....Ja hur ska man sammanfatta det?
4 More Years!
Citera
2020-10-24, 23:08
Medlem
GTV: Exclusive! Hunter Biden’s Sex Tapes, The CCP’s “BGY” Infiltration in the U.S., Evil Alliance to Dominate the World

Citat:
This video shows only the tip of the iceberg of what is important in the Chinese Communist Party’s Blue-Gold-Yellow (BGY) program. They take advantage of all those Western politicians, celebrities, and their families who are greedy for Chinese wealth, and threaten them by getting hold of and recording their sex and drug videos, forcing them to sell out their countries and people, and even their own national security in order to cooperate with the Chinese Communist Party’s world domination.

GNEWS: Breaking News! Hunter Biden’s Sex Tapes, The CCP’s “BGY” Infiltration in the U.S., Evil Alliance to Dominate the World
Citera
2020-10-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av www3
GTV: Exclusive! Hunter Biden’s Sex Tapes, The CCP’s “BGY” Infiltration in the U.S., Evil Alliance to Dominate the World
GNEWS: Breaking News! Hunter Biden’s Sex Tapes, The CCP’s “BGY” Infiltration in the U.S., Evil Alliance to Dominate the World

Men det ser du väl att han bara stoppar in skjortan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in