2020-10-22, 22:14
Medlem
TPLs avatar
Dålig reklam för alla preparat och hudterapeuten. Om My tror att hon ser 10 år yngre ut... 🤣
Huden är så full av plitor som inte är resultatet av hennes hudsjukdom (också ett hittepå?).

Väx upp! Ät riktig mat! Alla piller och pulver påminner om Levels thrive som Shanann Watts höll på med (det var närmast ett pyramidspel).

Hur kan man alltid vara så sent ute? 2 minuter till godo innan ett möte? Aldrig fattat det där med rusningstrafik?
Och My ska vara PT, hälsocoach och gud vet vad. Människan kan inte ens hålla reda på sig själv.
Citera
2020-10-23, 18:39
Medlem
TPLs avatar
Lilla My snärjer in sig. Gör reklam för pulver baserat på bland annat mjölkprotein. Men den påstådda allergin kommer väl och går lika som ADHD:n, utbrändheten, obalansen i nervsystemet, tröttheten och de låga energinivåerna.
Det är ju mandelmjölk hela tiden, undrar varför. Allergi? Betalt samarbete?

En kommentar på bloggen:
"Jag är bara nyfiken, var inte du Mjölkprotein allergisk? Det är ju ett mjölkbaserat protein… Menar inget illa bara nyfiken på hur det går med mjölkallergin"

Skynda er att anmäla er, nu tar hon emot nya kunder som vill gå upp eller ner. Tar de gamla slut?
Citera
2020-10-24, 16:32
Medlem
TPLs avatar
My kränger schampo åt Bobby. Aj, aj. Hoppas det följer med värktabletter. 😂

"Rekommendationen som jag har fått till mig är att använda det 1 gång i veckan, och låta det gärna värka i 3-5 minuter beroende på hårets kvalité."
Citera
2020-10-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My kränger schampo åt Bobby. Aj, aj. Hoppas det följer med värktabletter. 😂

"Rekommendationen som jag har fått till mig är att använda det 1 gång i veckan, och låta det gärna värka i 3-5 minuter beroende på hårets kvalité."
senaste bilderna från kalaset från Kin Hermansson ser hon tjockare ut än någgonsin ju, nästan iu klass med Anna, oohh...
Citera
2020-10-24, 17:27
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LACKofIMAGINATION
Kolla in bullfättan här https://www.instagram.com/p/CEPRdCyFxhG/?igshid=9qs4h67y6p3a

Ingen aning om vem denna My är, men ser ut som en helt vanlig kvinna, om inte t om snäppet bättre än vissa. Alla kvinnors underliv ser olika ut och vart man samlar på sig fett kan variera från person till person. Är ni ett gäng bittra tanter som sitter hemma ostimulerade och olyckliga som kommenterar? Maken till mer kvinnoförnedrande kommentarer har jag då inte sett på länge.
Citera
2020-10-25, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
senaste bilderna från kalaset från Kin Hermansson ser hon tjockare ut än någgonsin ju, nästan iu klass med Anna, oohh...

Ja den där festen gick ju emot allt om social distansering etc som My har klagat på alla andra om.

Men det är hennes vanliga, klagar på andra för att vara duktig flicka och sen när hon gör exakt samma sak själv så gråter hon ut över allt har hon får.
Fattar inte hur Jonas står ut med denna mentalt mkt sjuka person. Har hört från en bekant som känner Jonas att han är sjukt trött på My och att allt deras samliv enbart planeras utifrån hennes behov och Instagram. Tror inte han är speciellt engagerad i ”familjen” och även därför han inte blir sambo på riktigt.
Citera
2020-10-26, 15:48
Medlem
TPLs avatar
Har hon över huvud taget gått i skolan? Gymkort? Till vad? Coachen har en coach?
"Men foten söt inte pall för tung bekanting ( än 😝 ) så coachen sa att jag ska cykla 1 h / dagen som cardio, tills jag kan gå tillbaka till det jag brukar att göra 😁 Lite fnissigt att jag med eget gym, OCH minst 3 gymkort ändå har en cykel hemma."
Citera
2020-10-26, 16:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Vet inte hur nära Albans fru o Anna B är, men Alban och Anna är ju i alla fall vänner sedan länge. Men hur känner My och hon varandra? Är någon av de här brudarna vänner på riktigt, eller det någon slags ömsesidigt kindpussande för att dra besökare till sina bloggar?
Citera
2020-10-27, 05:21
Medlem
My och Anna har väl insett att de som d-f kändisar behöver varandra för att hitta tröst och spinna på varandras svalnande kändisskap.

Sen har de ju de stora gemensamma intressena patetiska instagramfilter och träning ... 😂
Citera
2020-10-27, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Ingen aning om vem denna My är, men ser ut som en helt vanlig kvinna, om inte t om snäppet bättre än vissa. Alla kvinnors underliv ser olika ut och vart man samlar på sig fett kan variera från person till person. Är ni ett gäng bittra tanter som sitter hemma ostimulerade och olyckliga som kommenterar? Maken till mer kvinnoförnedrande kommentarer har jag då inte sett på länge.
Nej inga tanter snarare killen som sitter hemma i pojkrummet hos mamma , jobbar på sågen i byn och trots sina 36 år aldrig varit närmare en tjej sedan skoldansen i nian. Lördagsnöjet är dricka öl med kompisen,köra runt i epan i byn och skryta om alla tjejer han knullat i sin fantasi
Citera
2020-10-27, 10:48
Medlem
TPLs avatar
Taskiga nötter får man för att man inte sköter sig. Du är 32 år och borde höra till den kariesfria generationen. Men ditt sippande på smoothies (och snaskandet ) har gett dig de tänder du förtjänar.
Ni som fortfarande tror att Mys kost är hälsosam - läs på!
#marabou

Man får inte automatiskt hål för att tänderna står trångt. Om du tror det är du ännu dummare än jag trodde.

Citat:
Alltså halva min familj har sedan generationer alltid haft problem med tänderna! Sååå orättvist det där! 🤣😝 vissa har haft Tandlossning sedna UNGA år. Hål sedan tidig ålder. Jag har haft det Trångt och en massa tänder att dra ut ….

Ingen vidare kvalitet på träningskläderna du kränger, tyget vrider sig. Noll kvalitet. Som på allt du tar i.

https://mymartens.se/wp-content/uploads/2020/10/img_8857-scaled.jpg
Citera
2020-10-27, 11:45
Medlem
TPLs avatar
Fy vilka äckliga naglar!
Kolla det bruna under dem.
🤮

https://mymartens.se/wp-content/uploads/2020/10/img_8872-scaled.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera