2020-10-24, 07:47
Medlem
Ördögs avatar
https://www.dn.se/sthlm/tva-valdtakter-i-stockholm-2/
I Tumba, söder om Stockholm, våldtogs en 16-årig flicka under fredagskvällen, enligt polisen.

Larmet kom in 22.52 på fredagskvällen och en man har gripits misstänkt för dådet.

– Vi kan i nuläget inte kommentera om flickan och mannen var bekanta sedan tidigare, säger Fredrik Andersson.

Flickan fördes till sjukhus för undersökning.
Någon i trakten bosatt som kan kompensera för polisens ovilja att kommentera fallet?
Citera
2020-10-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
I Tumba, söder om Stockholm, våldtogs en 16-årig flicka under fredagskvällen, enligt polisen.

Larmet kom in 22.52 på fredagskvällen och en man har gripits misstänkt för dådet.

– Vi kan i nuläget inte kommentera om flickan och mannen var bekanta sedan tidigare, säger Fredrik Andersson.

Någon i trakten bosatt som kan kompensera för polisens ovilja att kommentera fallet?

Tydligen hade gärningsmannen mörka kläder!
Citera
2020-10-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Tydligen hade gärningsmannen mörka kläder!
Adidaskostym?
Citera
2020-10-24, 10:05
Medlem
Tumba ligger precis innan man kommer in till stockholm. O hela den förorten är full utav invandrare.
Citera
2020-10-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög

Jag önskar att jag kunde det, tyvärr kan man bara ana varför det skrivs så lite, invandring är den bästa orsaken jag kommer på
Citera
2020-10-24, 13:58
Medlem
Tumba är två pendelstationer innan Huddinge station. Tumba har väldigt många invandrare. Jag var där för kanske 6 år sedan med en blond tjej i ett köpcenter. Jag minns att vi åkte upp för en rulltrappa tillsammans och helvete vad invandrarmännen som åkte ner stirrade på henne som att de inte hade ätit mat på 20 dagar och hon var den godaste köttbiten de sätt.

Invandrare är helt enkelt överrepresenterade i överfallsvåldtäker samt att detta område har mycket invandrare så jag gissar på Ali eller Ahmed.
Citera
2020-10-24, 14:05
Medlem
halaltarzans avatar
Från Expressen.....

Citat:
Nu har en tonårspojke gripits.
– Målsäganden och misstänkt är unga personer i tonåren. Personen som är gripen kommer höras under dagen.
– De är inte helt okända för varandra, säger Åsa Wallentin om relationen mellan målsäganden och misstänkt.
Citera
2020-10-24, 14:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Från Expressen.....

– Målsäganden och misstänkt är unga personer i tonåren. Personen som är gripen kommer höras under dagen.
– De är inte helt okända för varandra, säger Åsa Wallentin om relationen mellan målsäganden och misstänkt.

"Unga tonåren" ger vid hand att BO är under 15 år och då rubriceras allt som våldtäkt.
Citera
2020-10-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granattelefon
Tumba är två pendelstationer innan Huddinge station. Tumba har väldigt många invandrare. Jag var där för kanske 6 år sedan med en blond tjej i ett köpcenter. Jag minns att vi åkte upp för en rulltrappa tillsammans och helvete vad invandrarmännen som åkte ner stirrade på henne som att de inte hade ätit mat på 20 dagar och hon var den godaste köttbiten de sätt.

Invandrare är helt enkelt överrepresenterade i överfallsvåldtäker samt att detta område har mycket invandrare så jag gissar på Ali eller Ahmed.

Tumba är två stationer efter Huddinge, om du inte kom från Södertälje. Tumba är en helt vanlig förort, inte Orten. Här bor människor vars släkt bott här i generationer, familjer som kom för arbete på AlfaLaval för 30-40 år sedan och människor som bott i Sverige några år. INGEN skulle vända sig om efter en tjej bara för att hon är blondin. Är du säker på att du vet vilken station du klev av på?
Citera
2020-10-25, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

"Unga tonåren" ger vid hand att BO är under 15 år och då rubriceras allt som våldtäkt.

Enligt rubriken är BO 16 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in