2020-10-19, 20:18
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
På tal om Boliden. Vad är det riktigt vi ser här?

https://www.tiktok.com/@dinnyavibrator69/video/6853192089916706053
Citera
2020-10-20, 09:16
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Dom som häktades för synnerligen grov misshandel & grovt rån i Boliden är:

Seb*stian Joh*nsson
Storgatan 41
Boliden

Jo*kim J*mil Forss*nder
Sticklingvägen 4
Bålsta

*=a

Det finns en tråd om den här händelsen:

(FB) Boliden - Våldsdrama i bostad – fick fingret avskuret
Citera
2020-10-20, 17:46
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
På tal om Boliden. Vad är det riktigt vi ser här?

https://www.tiktok.com/@dinnyavibrator69/video/6853192089916706053

Det du ser är väl antagligen OK rånaren som gömde sig hemma hos J*ns & son. Bilder från en husis & ett gripande. Filmat av J*ns son som nu själv sitter häktad.. Finns fler filmer på hans tiktok. Verkar ogilla polisen. En riktig jävla pajas!
Citera
2020-10-20, 22:04
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Det du ser är väl antagligen OK rånaren som gömde sig hemma hos J*ns & son. Bilder från en husis & ett gripande. Filmat av J*ns son som nu själv sitter häktad.. Finns fler filmer på hans tiktok. Verkar ogilla polisen. En riktig jävla pajas!

Hahaha, klockrent! Hur dum får man vara om man ger ut sin tiktok sådär?
Jaja, underhållande i alla fall. Jag trodde det var en granne som filmade först och nyttjade nåpon annans material.
Citera
2020-10-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Hahaha, klockrent! Hur dum får man vara om man ger ut sin tiktok sådär?
Jaja, underhållande i alla fall. Jag trodde det var en granne som filmade först och nyttjade nåpon annans material.

Jag har hört från flera av hans bekanta att han ska vara helt tappad som liten, mycket möjligt att föräldrarna hans är släkt med varandra.
Citera
2020-10-24, 13:53
Medlem
Brian okumo varför sitter du och skriver en massa skit om folk?
Har du hört uttrycket man ska inte kasta sten i glashus...det kan lära dig nåt.

Skellefteå stad med innevånare är nog minst lika glada att slippa dig, en tvättäkta psykopat och våldtäktsman.
Jag vet med säkerhet minst två kvinnor som du har drogat ner och sen vårdfört dig på.
Du är så vidrig som en människa kan bli och ditt medborgarskap borde varit indraget för länge sen och du hemskickad!

Till sist va du tvungen att flytta från stan när alla började förstå vem du verkligen var.
Du har rånat, våldtagit, misshandlat och ställt till med så mkt elände i så många människors liv och kostat svenska staten mer än all narkotika du någonsin sålt till ALLA inklusive barn!
Din moraliska kompass är så jävla skev att du får Jimmy Nilsson att framstå som Jesus själv.

Jag hoppas innerligt att du kommer att få ditt straff en vacker dag...för att sitta inlåst är absolut inte ett tillräckligt straff för ett jävla monster som dig!
Hoppas karma hittar dig innan du hinner förstöra någon fler människas liv.
Citera
2020-10-24, 14:03
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillap
Brian okumo varför sitter du och skriver en massa skit om folk?
Har du hört uttrycket man ska inte kasta sten i glashus...det kan lära dig nåt.

Skellefteå stad med innevånare är nog minst lika glada att slippa dig, en tvättäkta psykopat och våldtäktsman.
Jag vet med säkerhet minst två kvinnor som du har drogat ner och sen vårdfört dig på.
Du är så vidrig som en människa kan bli och ditt medborgarskap borde varit indraget för länge sen och du hemskickad!

Till sist va du tvungen att flytta från stan när alla började förstå vem du verkligen var.
Du har rånat, våldtagit, misshandlat och ställt till med så mkt elände i så många människors liv och kostat svenska staten mer än all narkotika du någonsin sålt till ALLA inklusive barn!
Din moraliska kompass är så jävla skev att du får Jimmy Nilsson att framstå som Jesus själv.

Jag hoppas innerligt att du kommer att få ditt straff en vacker dag...för att sitta inlåst är absolut inte ett tillräckligt straff för ett jävla monster som dig!
Hoppas karma hittar dig innan du hinner förstöra någon fler människas liv.

Du tror alltså att folk härinne stoltserar med sina riktiga namn!?
Citera
2020-10-24, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Du tror alltså att folk härinne stoltserar med sina riktiga namn!?

Ja du med tvättäkta mongon vet man ju aldrig

Sen har jag väldigt svårt att tro att nån frivilligt skulle associeras med namnet Brian Okumo.
Senast redigerad av chillap 2020-10-24 kl. 14:12.
Citera
2020-10-25, 16:19
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Sen har jag väldigt svårt att tro att nån frivilligt skulle associeras med namnet Brian Okumo.

Berätta gärna mera? Är det någon lokal stjärna?
Citera
2020-10-25, 16:46
Bannlyst
Citat:

Heter han inte Okumu? Vad har han gjort?
Citera
2020-10-28, 11:26
Medlem
Citat:

Det är ju för att personen som använder kontot vill skämma ut Brian the non bright Ok*mu.
Citera
2020-10-28, 21:51
Medlem
Vem är 28-åringen och kvinnan?

” Mannen åtalas för tre brott: grovt drograttfylleri, grov olovlig körning och ringa narkotikabrott i samband med en bilfärd.

– Drograttfylleriet ska bedömas som grovt eftersom han i mycket hög hastighet på en kurvig väg och sedan tappat kontrollen över fordonet och kört av vägen, säger Anna Bergström.

I polisförhör har 28-åringen erkänt de fem brotten i april.

Lördag 2 maj:

28-åringen tar en bil i Jörn. Den grova olovliga körningen slutar med punktering, avlägsnat däck och krossade rutor, som åklagaren beskriver det i åtalet. Han förnekar brott.”

”I juli fick sommarstugeägare på Skelleftevägen i Burträsk besök av tjuvar, massor av föresmål stals.

Senare under sommaren hittade polisen, när de undersökte en bil som den 28-årige mannen kört, fiskeutrustning och ett fiskekort som var utfärdat på en av sommarstugans ägare.

Vid den efterföljande husrannsakan hittade polisen flera föremål i mannen och kvinnans bostad som tillhörde sommarstugeägarna, bland annat två pallar och en väggprydnad.

Nu åtalas paret för häleri (stöld gick inte att bevisa).”

norran.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in