2020-10-23, 20:34
Medlem
Funkar igen 👍
2020-10-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan1967
Min har strulat.med dom sista veckorna..känns som det kommer slockna när som helst..
Min säljare har gjort en exit så får ingen feedback om vad som händer,men det är bara sitta lugn i båten och se vad som händer
2020-10-23, 20:37
Medlem
Prova prata med er fru/flickvänn istället för att klaga på att tv inte funkar. Eller ta en öl eller två 😁

Nej men kan man verkligen klaga när man betalar såpass lite pengar?
2020-10-23, 20:40
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bawlsack
Men LOL på krash kl 20,00 en fredag

Citat:
Ursprungligen postat av Pejowi
Precis,vad fan är det som händer? 3 dar i rad kl 20.00!

Citat:
Ursprungligen postat av Jolert
Ja väldigt mycket strul sista dagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Funkar på min atv4 men inte på tvip boxen. Va händer egentligen

Citat:
Min har strulat.med dom sista veckorna..känns som det kommer slockna när som helst..
Har ni testa köra med vpn?
Har fått det rådet ifrån min leverantör. Med vpn har jag inga problem alls, så jag tror att det är eran ISP som stryper.
2020-10-23, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Prova prata med er fru/flickvänn istället för att klaga på att tv inte funkar. Eller ta en öl eller två 😁

Nej men kan man verkligen klaga när man betalar såpass lite pengar?
Har gjort precis vad du skrev, i sak så har du helt rätt men det skapar lite irritation när man är van att allt bara flyter på
2020-10-23, 20:42
Medlem
Bawlsacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Har ni testa köra med vpn?
Har fått det rådet ifrån min leverantör. Med vpn har jag inga problem alls, så jag tror att det är eran ISP som stryper.

Aha, det var jävla märkligt beteende att strypa en stund kl 20 varje kväll och sedan låta det flöda. Nä, det tror jag inte på.
2020-10-23, 20:43
Medlem
Citat:
Aha, det var jävla märkligt beteende att strypa en stund kl 20 varje kväll och sedan låta det flöda. Nä, det tror jag inte på.
👍
2020-10-23, 20:45
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Jag hade exakt samma problem för ett par månader sedan, då började jag med vpn, och nu flyter allt på perfekt.
2020-10-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tycker N1 får se till att lösa det här nu innan man ser sig om nya alternativ. Alternativt kompensera med 1-2 veckor. Haft strul senaste två veckorna och det har inte varit från min sida. Irriterande. Hört att kina "skräpet" fungerar bättre, någon som har koll på dem?

Har ditt abonnemang legat nere i 1-2 veckor?
Då är du nog ensam om det. För strul har det varit men 20 min per gång i genomsnitt
2020-10-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejowi
Min säljare har gjort en exit så får ingen feedback om vad som händer,men det är bara sitta lugn i båten och se vad som händer

Surt att du inte får någon info från han.

Men ditt abonnemang kommer ju funka fram tills det går ut för det ligger ju på leverantörens server.
2020-10-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Surt att du inte får någon info från han.

Men ditt abonnemang kommer ju funka fram tills det går ut för det ligger ju på leverantörens server.
Jo det är surt men ,som du säger så funkar det ändå men saknar att inte få info om vad som sker
2020-10-23, 21:15
Medlem
Bawlsacks avatar
Citat:
Funkar igen 👍

Funkar det bra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem