Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Har du sett denna?
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/350524406214941
Skulle gärna höra vad du har att säga om detta. Tror att jag aldrig haft så mycket sekundärskam i mitt liv. Nattens debatt kommer att bli märklig om han inte kan föra sig bättre än så här. Man tror ju att det är ett plojprogram med någon som spelar honom.
Trump är pinsam på så många vis.
Jag försöker ibland förklara för trumpsters irl att Trump inte byggt någon mur, suger israelisk kuk, är hand i hand med storföretagen(utom tech) och så vidare. Då har vi inte ens nämnt hans personliga svagheter.
Som det ser ut nu håller han på att förstöra möjligheterna för någon med ett liknande program och viljan/förmågan/intresset att faktiskt driva frågorna.
Vi är nu i läget att Biden inte behöver göra något eller för att vara än mer tydlig helst inte ska göra något. Under tiden jobbar Trump för demokraterna.
Jag noterar hur svårt det är för en del trumpsters här att dels förstå skillnaden på vad man önskar ska hända och vad man tror och dels se att det är Trump och inte Biden som är hatad/föraktad och bespottad av stora delar av befolkningen.
Jag ser helst att Republikanerna vinner men som det ser ut nu kanske det är lika bara om de bara tar Senaten.