2020-10-22, 10:37
Medlem
Karin Lilja är som sin namne Karin Boye en missförstådd och skör kvinna.
Citera
2020-10-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, du trånar och längtar efter KL som inte vill ha dig, hahaha!
Exakt alla andra suger hon av.

Nu vill du försöka få en plats bland alla urdruckna tomglas när alla andra insett vad hon går för.
Det är till att vara underdog. Inte undra på att du är utrangerad

Lägg ner nu och sluta söla ner tråden med nytt trams och sluta fejka empati för nån annan än KL. För du är genomfalsk.

Inte alls falsk, tycker synd om Henrik som varit så blind så han inte insett vilken fantastisk kvinna han hade i Karin. Snygg och intelligent.
Citera
2020-10-22, 10:47
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, du trånar och längtar efter KL som inte vill ha dig, hahaha!
Exakt alla andra suger hon av.

Nu vill du försöka få en plats bland alla urdruckna tomglas när alla andra insett vad hon går för.
Det är till att vara underdog. Inte undra på att du är utrangerad

Lägg ner nu och sluta söla ner tråden med nytt trams och sluta fejka empati för nån annan än KL. För du är genomfalsk.

Dessa män som enbart ser Karins yttre är lika patetiska som de kvinnor som trånar efter Peter Madsen. Vi eller någon annan kommer aldrig förstå dem.
Citera
2020-10-22, 10:48
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Inte alls falsk, tycker synd om Henrik som varit så blind så han inte insett vilken fantastisk kvinna han hade i Karin. Snygg och intelligent.

Du har ju spårat ur alldeles. HOL och andra normala karlar kanske struntar i kvinnans skönhet när de riskerar att bli dödade av henne.
Citera
2020-10-22, 11:13
Medlem
Citat:

Spara de vackra orden till kärleksbreven du skickar till finkan.

”Vad vet jag om din knivade hud och dina brutna lemmar.
Det bara skakar mig att de är dina,
så att för mig finns ingen sömn och vila,
tills de är mina.”
Citera
2020-10-22, 12:06
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Du har ju spårat ur alldeles. HOL och andra normala karlar kanske struntar i kvinnans skönhet när de riskerar att bli dödade av henne.
Alltså... Skönhet?
Kan inte nån lyckas beskriva henne för det hon de facto är? 😂

Det finns nog ingen så förvanskad som KL.
Hon är manpulativ, utan skrupler, ljuger och de två senaste korten på henne är inte fagra.
Pure evil såsom hon behandlat sin omgivning.
Hennes hjärnblödningar kommer nog snart i Guinness, för nåt så sjukt med så mycket kapacitet har nog inte vetenskapen skådat.
Citera
2020-10-22, 12:58
Medlem
Citat:
Börjar tro att nån kapat Efternamn08s konto.

KL drar sig inte för något, när det gäller att få sin vilja fram. Inte något. Hon har krökat sen 25 år. Hon drar sig inte för att ens bli packad på sitt barns dop, för att inte tala om att hon strör inviter kring sig, till HOLs vänner. Det viskas i söta som öron om att hon är tillgänglig "Det är inte HOL jag vill ha, det är DIG", och det finns nog inte en enda kompis till HOL som inte fått de viskningarna i sina öron. Att hon också går till angrepp mot sin make med yxor och knivar gör henne inte mer attraktiv. Eller dyker upp full på barnens skola.

Du skrev i ett inlägg att hon är både snygg och intelligent. Det första ligger alltid i betraktarens öga, det senare tvivlar jag på - i så fall hade hon slutat kröka för många år sen. Hon har supit bort både jobb och familj samt involverat sig med människor som har kriminalitet till yrke.

Missförstådd? Skör? Nä du.
Citera
2020-10-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

KL drar sig inte för något, när det gäller att få sin vilja fram. Inte något. Hon har krökat sen 25 år. Hon drar sig inte för att ens bli packad på sitt barns dop, för att inte tala om att hon strör inviter kring sig, till HOLs vänner. Det viskas i söta som öron om att hon är tillgänglig "Det är inte HOL jag vill ha, det är DIG", och det finns nog inte en enda kompis till HOL som inte fått de viskningarna i sina öron. Att hon också går till angrepp mot sin make med yxor och knivar gör henne inte mer attraktiv. Eller dyker upp full på barnens skola.

Du skrev i ett inlägg att hon är både snygg och intelligent. Det första ligger alltid i betraktarens öga, det senare tvivlar jag på - i så fall hade hon slutat kröka för många år sen. Hon har supit bort både jobb och familj samt involverat sig med människor som har kriminalitet till yrke.

En kvinna som gillar sex är aldrig fel, att hon viskar att hon vill ha dom är ju helt fantastiskt. En kvinna som bejakar sin sexualitet är verkligen något som ligger i tiden.

Jag börjar tro att det bara är avundsjuka och svartsjuka kvinnor här i tråden. Det finns ingen man som inte gillar att en kvinna visar intresse för sex.
Citera
2020-10-22, 13:12
Medlem
Citat:
En kvinna som gillar sex är aldrig fel, att hon viskar att hon vill ha dom är ju helt fantastiskt. En kvinna som bejakar sin sexualitet är verkligen något som ligger i tiden.

Jag börjar tro att det bara är avundsjuka och svartsjuka kvinnor här i tråden. Det finns ingen man som inte gillar att en kvinna visar intresse för sex.
Svartsjuka kvinnor i tråden? Nja, men lojala mot sina partners kanske? Det var ju inte så att HOLs vänner nappade direkt. De flesta sade upp kontakten. De tyckte synd om Henrik just pga KLs uppträdande. De fixade en intervention pga hennes alkoholintag. Det gick ju så där.
Citera
2020-10-22, 13:32
Medlem
develis avatar
Citat:

Kapat kontot? Det finns väl ingen mer som försökt vilseleda tråden så intensivt med bs för KLs skull, vilket de flesta insett för länge sen. Det är väl bara grundorsaken som framträder mer markant nu.

Skulle dock tro att hon inte är det minsta tacksam.
Hon lever i sin egen värld, överfixerad på HOL till letal nivå.
På tal om besatta stalkers som KL så såg jag att Fatal Attraction tolkas som BPD, det har jag inte tänkt på förut.
Senast redigerad av develi 2020-10-22 kl. 13:34.
Citera
2020-10-22, 13:36
Medlem
Citat:
Svartsjuka kvinnor i tråden? Nja, men lojala mot sina partners kanske? Det var ju inte så att HOLs vänner nappade direkt. De flesta sade upp kontakten. De tyckte synd om Henrik just pga KLs uppträdande. De fixade en intervention pga hennes alkoholintag. Det gick ju så där.

Det var nog inte därför. Att de manliga vännerna drog sig undan berodde nog på att deras fruar och flickvönner krävde det. De såg vilken konkurrent Karin var och de ville inte förlora sina män.
Citera
2020-10-22, 13:42
Medlem
Citat:
Det var nog inte därför. Att de manliga vännerna drog sig undan berodde nog på att deras fruar och flickvönner krävde det. De såg vilken konkurrent Karin var och de ville inte förlora sina män.

Nu när restriktionerna hävs är det ju bara att skriva till henne och kolla om hon vill ha besök. Du kan nog få åka utav bara fan med tanke på att hon varit inlåst ett tag. Det är nog inte lika mycket kö till Hinsan så det bör nog ske ganska omgående eller annars senare till Hinsan.

Gör du det kan du väl återkomma med en recension till tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in