Citat:
Ursprungligen postat av
bottenslam
Finns ingen bevisad korruption på Trumps familj. På Biden ser det nu ut som vi har bevis.
Du kan starta en tråd i konspirationsforumet om du vill diskutera dina fantasier kring Trump.
Jaså, inte? Jag trodde jag skrev ett ganska långt inlägg för en stund sedan, som du dessutom citerade.
Det är hur enkelt som helst att ta reda på att det jag skrev faktiskt stämmer.
Det finns video där Trump, i sin roll som president, promotar sin egen verksamhet och sina egna anläggningar (Mar-a-Lago är ett exempel).
Det är ett faktum att han vägrade avsäga sig sina affärsuppdrag när han blev president och därigenom har tjänat stora summor pengar.
Det är ett faktum att han utnyttjat skattebetalarna de 283 gånger han åkt och golfat (Secret Service = skattebetalarnas pengar).
Det är ett faktum att hans barn (främst Eric och Donald Jr.) också utnyttjar skattebetalarna när de åker utomlands i affärsrelaterade ärenden, och kräver ett stort säkerhetsuppbåd, trots att de från början sa att de skulle hålla sig utanför för att undvika potentiella intressekonflikter. Men intressekonflikterna haglar.
Detta kommer inte sluta bra, och är ett sista desperat försök av Trump-kampanjen när de vet att de är påväg att förlora. Och desperationen blir allt större, eftersom de vet att de inte kan skyddas från åtal så snart de lämnat Vita Huset. Jag tror säkert att FBI utreder hela den här Hunter Biden-historien, men att utfallet inte alls kommer att bli det ni hoppas på.