Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Men hade Hunter Biden något här att göra då? :usnure:
Rudy är presidentens personliga advokat och vi kommer snart att få höra hur Trump reagerar och vad han säger och gör. Klart att vi ska diskutera det.
Edit: person woman man camera TV

Problemet med att jämföra de båda historierna är att Trump blev impeached på grund av hur han hanterade situationen med Ukraina. I deras försvar under utfrågningen så hade man som försvar att man utredde far och son Bidens jobb i Ukraina. När det gäller Hunter Biden så ska man ha upptäckt barnporr när man utredde mejl gällande hans utländska affärer med dels Kina och dels Ukraina. Situationen med Giuliani är att man försöker sätta honom i en komprometterande situation. Alltså den ena ska ha kommit fram när man utredde andra saker och den andra ska ha kommit fram genom att försöka få fram material till en komedi. Man satsade alltså fullt ut på att ljuga för att försöka visa Giuliani i en dålig situation.
Jag har inget problem att det diskuteras. Men jag säger som jag sa i tråden om Hunter. Man ska vara väldigt skeptisk till såna här rapporter utan att man har information om den. Det var först när vi fick fram fakta om Hunter som jag tyckte det var intressant att diskutera mer genomgående.
Just nu är det mer fakta som stödjer Giulianis historia än vad som talar mot den.