2020-10-22, 01:45
Medlem
Han rättade antagligen till skjortan bara, big deal. Och dessutom är "den unga flickan" 24 år. Detta är bara en setup för att smutskasta Giuliani och ta fokus från Hunter Bidens "Laptop from hell", democrats är desperata nu, använder riktigt smutsiga metoder, tar hjälp av globalistlakejen Cohen.
Senast redigerad av nermal 2020-10-22 kl. 01:49.
Citera
2020-10-22, 01:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta är en megaskandal utan dess fucking like. Hur kommer detta att påverka valrörelsen framöver.
Kan det vara så att hela häxjakten på Hunter Biden senaste tiden bara har varit ett försök från Trump-kampanjen att försöka skyla över denna skandal som de visste skulle brisera nu på fredag?

Detta är klipp från en "Borat-film" som kommer ut på fredag, lägligt en dryg vecka före valet.

https://twitter.com/RexChapman/status/1318990127004291073?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcam p%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

https://pbs.twimg.com/media/Ek3__UGWAAEMQka?format=jpg&name=small

https://www.theguardian.com/film/2020/oct/21/rudy-giuliani-faces-questions-after-compromising-scene-in-new-borat-film

Finns hur mycket som helst att läsa om kring denna megaskandal, sök bara på "rudy giuliani borat" till exempel. Har nog sällan hört talas om en såpass känd och mäktig man i ett politiskt läger som faller så tungt och pinsamt.

1) Han rättar till skjortan. Han runkar inte.
2) Tjejen är 20+.
3) Det handlar om en komedi. Det är alltså inte på riktigt.

Ni TDS-töntar är verkligen helt desperata efter att familjen Bidens förehavanden börjat synas i sömmarna.
Citera
2020-10-22, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Tvivlar på att det är Biden-kampanjen som ligger bakom detta. Snarare bara pr för att filmen ska släppas på fredag. Man hade gått ut med en skandal oavsett tidigare rapporter för att göra reklam för filmen. På fredag när det finns klipp för alla så kommer den här historien mirakulöst att inte rapporteras om längre och man kommer inte publicera den då det troligtvis talar i favör för Giuliani. Bara att vänta och se.

Klart att det bleknar någon gång efter att filmen visats. Men folk kommer att tänka på de bilderna när de ser honom som presidentens advokat. Så vi får se om han kan göra något offentligt mer.
Citera
2020-10-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
1) Han rättar till skjortan. Han runkar inte.
2) Tjejen är 20+.
3) Det handlar om en komedi. Det är alltså inte på riktigt.

Ni TDS-töntar är verkligen helt desperata efter att familjen Bidens förehavanden börjat synas i sömmarna.

Klart det är en set-up för att göra diverse poänger. Men jag tror inte att Giuliani var införstådd i det hela. Han ringde polisen och pratade i media om saken efteråt.

Det hela är väl inte desperat att förstå att det här är något som folk i USA kommer att prata om och skratta åt. Presidentens personliga advokat. Och flera kommer att tro att han trodde att det var en femtonåring. Folk är inte så noga med detaljerna.

Men jag tycker inte Giulian kan klaga för att detta läggs ut.
Citera
2020-10-22, 01:51
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Klart att det bleknar någon gång efter att filmen visats. Men folk kommer att tänka på de bilderna när de ser honom som presidentens advokat. Så vi får se om han kan göra något offentligt mer.
Jag tror inte att detta kommer påverka honom något nämnvärt. Skulle hans historia visa sig stämma att han bara stoppar ner skjortan så kommer det snarare att bygga upp en trovärdighet för honom bland de neutrala och Trump supporters. De som hatar Trump kommer se det som en skandal oavsett vad som kommer fram.
Citera
2020-10-22, 01:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Klart det är en set-up för att göra diverse poänger. Men jag tror inte att Giuliani var införstådd i det hela. Han ringde polisen och pratade i media om saken efteråt.

Det hela är väl inte desperat att förstå att det här är något som folk i USA kommer att prata om och skratta åt. Presidentens personliga advokat. Och flera kommer att tro att han trodde att det var en femtonåring. Folk är inte så noga med detaljerna.

Men jag tycker inte Giulian kan klaga för att detta läggs ut.

Han skäms väl. Att han blev lurad. Märkligt att det alltså spinner på att han ens trodde hon var 15. Som sagt hon är 24 och spelar en journalist. Klädd som en sådan också.

Sedan är det klart det byggs upp som PR att han hade näven i byxorna.

Jaja. Inget kul för Rudy ändå. Mannen som tog ner den amerikanska maffian åker dit i en honey trap på äldre dagar. Kanske om han nu inte bara rättade till micen istället för dicen.
Citera
2020-10-22, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han skäms väl. Att han blev lurad. Märkligt att det alltså spinner på att han ens trodde hon var 15. Som sagt hon är 24 och spelar en journalist. Klädd som en sådan också.

Sedan är det klart det byggs upp som PR att han hade näven i byxorna.

Jaja. Inget kul för Rudy ändå. Mannen som tog ner den amerikanska maffian åker dit i en honey trap på äldre dagar. Kanske om han nu inte bara rättade till micen istället för dicen.

Jag tror att det hela hade sett annorlunda ut för Rudys del om han inte hade någon del i det att foton på HunTer Biden i för honom tråkiga situationer. Rudy visade inte där någon slags hämning kring att prata illa om Hunter som inte är advokat till en president eller politiker. Så ... jag tror att det gör sitt till.

Att många i USA kommer att tro att Rudy trodde hon var femton är it is what it is. Och om han inte åker dit kom folk att tro att det är för att han är presidentens advokat. Sånt här är det som får ett eget liv. Det var det man ville ha kring Hunter, men nu blev det så här.
Citera
2020-10-22, 02:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag tror att det hela hade sett annorlunda ut för Rudys del om han inte hade någon del i det att foton på HunTer Biden i för honom tråkiga situationer. Rudy visade inte där någon slags hämning kring att prata illa om Hunter som inte är advokat till en president eller politiker. Så ... jag tror att det gör sitt till.

Att många i USA kommer att tro att Rudy trodde hon var femton är it is what it is. Och om han inte åker dit kom folk att tro att det är för att han är presidentens advokat. Sånt här är det som får ett eget liv. Det var det man ville ha kring Hunter, men nu blev det så här.

Finns inget som tyder på att han ens anade det. Innan Cohen kommer in och påstår det. Tror inte heller att Rudy då som gammal advokat direkt hade sprungit till polisen för att anmäla sig själv i så fall.

Men sant får ett eget liv som TS redan bevisat. Påstår det utan någon bäring alls.

Sedan kan det givetvis vara nog så pinsamt för Rudy om han följde med upp på rummet för vad han trodde var en ung kvinnlig journalist som lade ut sig framför honom. Men det får man väl se när hela klippet är ute.
Citera
2020-10-22, 02:19
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Men hade Hunter Biden något här att göra då? :usnure:

Rudy är presidentens personliga advokat och vi kommer snart att få höra hur Trump reagerar och vad han säger och gör. Klart att vi ska diskutera det.

Edit: person woman man camera TV
Problemet med att jämföra de båda historierna är att Trump blev impeached på grund av hur han hanterade situationen med Ukraina. I deras försvar under utfrågningen så hade man som försvar att man utredde far och son Bidens jobb i Ukraina. När det gäller Hunter Biden så ska man ha upptäckt barnporr när man utredde mejl gällande hans utländska affärer med dels Kina och dels Ukraina. Situationen med Giuliani är att man försöker sätta honom i en komprometterande situation. Alltså den ena ska ha kommit fram när man utredde andra saker och den andra ska ha kommit fram genom att försöka få fram material till en komedi. Man satsade alltså fullt ut på att ljuga för att försöka visa Giuliani i en dålig situation.

Jag har inget problem att det diskuteras. Men jag säger som jag sa i tråden om Hunter. Man ska vara väldigt skeptisk till såna här rapporter utan att man har information om den. Det var först när vi fick fram fakta om Hunter som jag tyckte det var intressant att diskutera mer genomgående.

Just nu är det mer fakta som stödjer Giulianis historia än vad som talar mot den.
Citera
2020-10-22, 02:23
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Finns inget som tyder på att han ens anade det. Innan Cohen kommer in och påstår det. Tror inte heller att Rudy då som gammal advokat direkt hade sprungit till polisen för att anmäla sig själv i så fall.

Men sant får ett eget liv som TS redan bevisat. Påstår det utan någon bäring alls.

Sedan kan det givetvis vara nog så pinsamt för Rudy om han följde med upp på rummet för vad han trodde var en ung kvinnlig journalist som lade ut sig framför honom. Men det får man väl se när hela klippet är ute.
Vi har dessutom den informationen om att Giuliani hade mikrofon på sig under intervjun med den så kallade reportern. Hur troligt är det att Giuliani skulle göra något närmande om han trodde att det var en 15 åring och att han hade mikrofon på sig / i rummet?
Citera
2020-10-22, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
De riktiga pedofilerna finns på andra sidan: Joe "Hair smelling" Biden, Bill Clinton, Hillary Clinton, John Podesta, Nancy Pelosi mfl

Ja, det är ju bara bevismaterial som saknas. Sen har ni dom!
Citera
2020-10-22, 02:43
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Vem bryr sig? Bara ett patetiskt försök från vänsterextremisterna och Fake news att avleda uppmärksamheten om Joe Bidens korruption. Skandal utan dess like, hur? Det är bekräftat att Biden är ägd av Kina, det däremot är en skandal och borde få honom ur kampanjen om media inte hade varit delaktiga dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in