2020-10-21, 18:00
Medlem
Avlanss avatar
Riktigt bra jobbat av Jay Kozaczek i hinderlöpen! Han lär nog kunna överta mycket av Elliot Öhgrens forna roll.
Citera
2020-10-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Är han fortfarande involverad i någon häst?

Han rider väl hos Sandra
Citera
2020-10-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Riktigt bra jobbat av Jay Kozaczek i hinderlöpen! Han lär nog kunna överta mycket av Elliot Öhgrens forna roll.

men All run I lopp 3*?
Citera
2020-10-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Alla är en bättre tränare än vad hon är. Förutom att vara Galoppsportens egna Lena Mellin fyller hon ingen funktion.

Hon har väl sin man Sven som Admin på Galoppsportens aktiva med nästan 3000 medlemmar??

Haha ja men det är väl för att man inte får kritisera hur som helst? Roligt att halva gruppen är blockerad av admin. Dock inte lika roligt för sammanhållningen i en av de största kanalerna. Internt är det den största.
Citera
2020-10-21, 19:31
Medlem
Citat:
Varför har Reinhold Andersen ("Clauses") sina hästar hos Marie Lustig, som har en vinnare per decennium på svenska banor? Ellinor Rasmusson är väl en bättre tränare. Men jag ser att han är skriven på Grytåsa. Är det Lustigs gubbe?

Har hon två gubbar? Hur hon på en egen gård får det att gå runt är ett dilemma.
Citera
2020-10-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUCADICOMO
men All run I lopp 3*?

jag menar, en Jägersrohäst ska väl bara gå och vinna egentligen
Citera
2020-10-21, 20:00
Bannlyst
Citat:
jag menar, en Jägersrohäst ska väl bara gå och vinna egentligen

Gick i vida spår redan från början och tröttnade. Ivares spekulerade i sjukdom, men jag vet inte ...
Citera
2020-10-21, 20:04
Bannlyst
Citat:
Har hon två gubbar? Hur hon på en egen gård får det att gå runt är ett dilemma.

Arrangerar hon inte ridläger längre då? Eller har hennes dåliga rykte både i ridsporten och bygden satt stopp för det?
Citera
2020-10-21, 20:05
Medlem
Citat:
Arrangerar hon inte ridläger längre då? Eller har hennes dåliga rykte både i ridsporten och bygden satt stopp för det?

Vet inte. Förstår inte varför en vettig och snäll tjej som Malin Holmberg väljer att rida hennes ohanterliga hästar.
Citera
2020-10-21, 20:09
Medlem
Ang Stott.

Hillevi "Mimmi" Ljungqvist kommenterar:

Citat:
Duphalyte används väldigt mycket på häst (inte i Sverige då). Det ges som dropp vid vätskeförlust ex efter resa, innan flygresa, hårt arbete och även vid sk nässelutslag. Man kan tillsätta lite extra ”godsaker” också, som extra B-vitamin tex. Jag kom i kontakt med det för första gången när jag flög ner med hästar till Dubai. Det är inget konstigt med det, men det är ju karens på det. Man får ju inte droppa hästen med något innan start oavsett vad det är. Olika länder har olika många dagars karens.
Citera
2020-10-21, 20:10
Medlem
Citat:

Hon föder väl upp hästar med Annette Johansson "Advokat"
Citera
2020-10-21, 20:13
Bannlyst
Citat:
Hon föder väl upp hästar med Annette Johansson "Advokat"

Vem är egentligen den där Annette Johansson som härjar i galoppgrupperna på Facebook?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in