Citat:
Ursprungligen postat av
Hexen666
Vem har sagt nått om att knulla runt och förlusta sig? Projicering much?
Horungarna är väl alla ni som längtar efter att bli knullade i röven av en diktatur.
Ni är så jävla historielösa och de facto dumma i huvudet som inte kan läsa enkel data. Covid är inte mycket värre än influensa, men du kanske inte tror på vad faktisk data säger?
Fortsätt springa runt med munblöja och isolera dig du. Jag lever som vanligt. Jävla dårar
Presentera den datan som bevisar att det är som en vanlig influensa. Du vet väl att influensa statistiken i världen varje år är extremt osäker? Mycket uppskattningar.
Nej, ingen inskränker på min frihet när de går ut med rekommendationer som jag väljer att följa, dvs hålla avstånd och sköta hygienen (vilket jag gör i vanliga fall också). Lider heller inte av att inte kunna drälla i köpcentrum eller affärer heller.
Det enda som får dig att gråta som en liten bitch är för att du tror du är ball. Går emot strömmen, rebel with a cause, William Wallace. Fan vad häftig du är.
Ja jag hoppas du fortsätter leva som vanligt. Står du för nära lär du får en örfil.