2020-10-19, 23:45
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag älskade F&F en gång i tiden, men den här På spåret för idioter-soppan är ju bara skräp.
Citera
2020-10-19, 23:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Göta kanal går väl mellan Östersjön och Kattegatt?
Göta Älv går ju mellan Kattegatt och Vänern. Göta Kanal Östersjön-Vättern-Vänern. Men frågan är ju om hela streckan har något samlingsnamn.
Citera
2020-10-20, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tycker Kakan Fetmansson var särskilt vidrig när hon fick det till att det var hennes partner förra säsongen som orsakade det dåliga resultatet. Jag kan nämligen inte minnas att hon själv bidrog med några poäng man höjde på ögonbrynen åt.

Nej, hon tillhör inte de skarpaste direkt.
Citera
2020-10-20, 14:41
Medlem
kubuns avatar
Vad ofta det kryper fram slamkrypare i detta TV-program och även helt felaktiga svar som rätta. Hur fan kan de ha sån dålig koll fastän de kollar upp så noga som de säger. Som frågan om hur många livlinor det finns i 4:ans "Postkodsmiljonären" och de gav rätt för 3 st när det i själva verket finns 4 st. Alltså det är så ofta de godkänner felaktiga svar så jag börjar tröttna. Ja speciell när de hänger upp sig på utelämnande av ett the eller enskilda bokstäver som inte kommer med. Uselt!
Citera
2020-10-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vad ofta det kryper fram slamkrypare i detta TV-program och även helt felaktiga svar som rätta. Hur fan kan de ha sån dålig koll fastän de kollar upp så noga som de säger. Som frågan om hur många livlinor det finns i 4:ans "Postkodsmiljonären" och de gav rätt för 3 st när det i själva verket finns 4 st.

Jag förstår att du reagerade men frågan gällde faktiskt föregångaren Vem vill bli miljonär som hade tre livlinor. Alltså inte Postkodmiljonären som blandar mellan 3 och 4 livlinor beroende på spelomgång.

Eftersom det är så mycket oljud, kaos och mummel i AMA så är det lätt att missa sådant. Jag har själv upprörts över andra svarsbedömningar i programmet, men sedan har det visat sig att det var jag som missförstod på grund av svårigheter med att uppfatta allt som sägs.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-20 kl. 15:36.
Citera
2020-10-20, 16:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Jag förstår att du reagerade men frågan gällde faktiskt föregångaren Vem vill bli miljonär som hade tre livlinor. Alltså inte Postkodmiljonären som blandar mellan 3 och 4 livlinor beroende på spelomgång.

Eftersom det är så mycket oljud, kaos och mummel i AMA så är det lätt att missa sådant. Jag har själv upprörts över andra svarsbedömningar i programmet, men sedan har det visat sig att det var jag som missförstod på grund av svårigheter med att uppfatta allt som sägs.
Ok, tack för rättelsen. Fast jag är bombsäker på att det förekommit felaktigheter förr i programmet....hm....okey....jag kan ha fel men slamkrypare verkar det vara gott om. Nu har jag hur som köpt hårddisk till TV:n så nu ska de inte komma undan iaf

Ja det kan vara ett jäkla liv på dem och värst är ju gaphalsen som läser upp frågorna
Citera
2020-10-20, 21:46
Medlem
zerxezs avatar
Är Olof Lundh autistisk möjligen? Han beter sig så oerhört märkligt, sitter och stirrar rakt fram och svarar inte på tilltal
Citera
2020-10-20, 21:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Är Olof Lundh autistisk möjligen? Han beter sig så oerhört märkligt, sitter och stirrar rakt fram och svarar inte på tilltal

Han är bara vansinnigt taggad
Citera
2020-10-20, 22:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Jan (”de gröna kakorna”) Guillou
Citera
2020-10-20, 22:10
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jan (”de gröna kakorna”) Guillou
Fyfan vad jag skrattade åt det där. Skammen i hans blick när det kommer fram.
Citera
2020-10-20, 22:11
Moderator
Dr Kings avatar
Gijoooo är alltså franskättling och kunde inte ”de gula västarna” på franska.
Inte ens gul (jaune) kunde han först utan sa grön.
Citera
2020-10-20, 22:14
Medlem
Crapmagics avatar
Varför var inte huruvida humlor bränns en idiotfråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in