2020-10-20, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blorkum
Fanny är kul, frisk fläkt. Men håller med om improgänget.

Tål henne inte, korkad, skrikig och stannar upp intressanta samtal med någon ADHD-tourettes.

Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Vad var det för kromosommiljonärer som höll i dagens program?

De relativiserade alltså på riktigt i 10min eller mer att om nån blir kränkt över en målning, så är det ju himla dumt att göra/visa den målningen (ang läraren som blev halshuggen i Frankrike efter att ha visat karikatyrer på muh***ed). Detta från komiker, som gång efter annan har slagits för att "man FÅR skämta om allt".

Jämförde islam med kristendom. Ok, så även om jag eller de eller ni inte är varken muslimer eller kristna, så ska vi förhålla oss till dessa regler? Lycka till med era (komikerna i programmet) karriärer, jävla sopor!

Haha skrattade rakt ut. Gick de verkligen till terroristens försvar? Bottennivå på VPK-folket i studion.
Citera
2020-10-20, 11:36
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Varje gång Fanny och Improgänget är med så skippar jag att lyssna.

Jag gjorde ett tappert försök, men My och Fanny i samma program gjorde det stört omöjligt 🤯
Martin måste fan ta till sej lite av kritiken och tänka på vilka gäster som funkar med vilka alternativt inte funkar alls.
Citera
2020-10-20, 16:57
Medlem
Är
Clara christansen tillsammans med Jonatan tengwall nu???

Verkligen udda par. Komiker är alltid tillsammans med varandra,
Så fort de gör slut blir de tillsammans med en annan. Incest är vad det är
Citera
2020-10-20, 19:13
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Tål henne inte, korkad, skrikig och stannar upp intressanta samtal med någon ADHD-tourettes.

Haha skrattade rakt ut. Gick de verkligen till terroristens försvar? Bottennivå på VPK-folket i studion.
Du skrattade rakt ut ? Säger en del om din humor. Pröva lyssna på radio Nordfront eller nåt.
Citera
2020-10-21, 09:26
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Det var för dumt helt enkelt. Pallar du inte lyssna hela, så börjar de diskutera från 35:45.
Citera
2020-10-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Det var för dumt helt enkelt. Pallar du inte lyssna hela, så börjar de diskutera från 35:45.

Tack, orkar dock inte lyssna.

Stängde av dagens avsnitt efter en kvart med. Järpehag är även han numera på min lista av deltagande gäster jag vägrar lyssna på.

Tråkigt då Brenning är en toppengäst.
Citera
2020-10-21, 19:49
Medlem
blodpalts avatar
Det är verkligen synd hur dåligt det blivit. Numera lyssnar jag nästan aldrig, det är samma trista gäster och det är så långt från forna glansdagar.
Citera
2020-10-22, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Du skrattade rakt ut ? Säger en del om din humor. Pröva lyssna på radio Nordfront eller nåt.

Varför antyder du att jag är nazist?

Jag skrattade åt inlägget i fråga, inte lyssnat på avsnittet.
Citera
2020-10-22, 12:02
Medlem
Haha Branne är tillbaka, när det var som mörkast igår och trodde man skulle avprenumerera helt så dyker han upp som solen i mörkret.

Idag kommer det bli bra lyssning, det känner jag på mig.
Citera
2020-10-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Haha Branne är tillbaka, när det var som mörkast igår och trodde man skulle avprenumerera helt så dyker han upp som solen i mörkret.

Idag kommer det bli bra lyssning, det känner jag på mig.

Oooh!
Det kan bli riktigt bra. Jag har länge velat att Branne ska ta upp Soran och hela skiten som var runt honom.

De har pratat om alla Mee-too anklagade mediapersonligheter förutom sina egna kollegor. Samtidigt sitter de och klagar på att tv4 håller sina kollegor om ryggen.

Önskar fortfarande att jag kunde träffa på Soran så att jag kan skrika lite på honom, han verkar vara en sån jävla ynkrygg.
Citera
2020-10-22, 12:24
Medlem
sk0gens avatar
Inget avsnitt släppt ?
Citera
2020-10-22, 13:12
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Det är verkligen synd hur dåligt det blivit. Numera lyssnar jag nästan aldrig, det är samma trista gäster och det är så långt från forna glansdagar.
För mycket politik och Youtube-klipp. Hoppas det blir bättre efter valet. Jag hoppar också över många avsnitt nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in