Citat:
Ursprungligen postat av
Pungpuckel
Jag har en kille på jobbet som bott hemma sedan många månader tillbaka och anger samma skäl som du.
Men, han har inga ambitioner.
Han jobbar, spenderar pengarna på skräp, jobbar spenderar skräp runt runt, det verkar inte finnas en plan.
Han är dessutom överviktig, väldigt oattraktiv och det skulle förvåna mig om han har fått ligga en enda gång, denne kille är 30.
Jag tycker det är sorgligt, han har tydliga mindervärdeskomplex som yttrar sig att han ljuger och överdriver om allt, kan höra ihop med hans utseende men säkerligen också för att han känner sig som en jättebebis som valt att flytta hem och bli torkad i stjärten och matad.
Det är inget fel att vara en jättebebis, valet är fritt, men vänta dig ingen högaktning.
Samma hör, mobbning och kränkning igen. Jag är nog fräschare i röven än de flesta då jag använder vatten och inte nåt äckligt toapapper som många autister bunkrar.
Det är inget konstigt alls. Jag är visserligen tränad och träffar kvinnor ändå. Upplever inga svårigheter överhuvudtaget (du kan läsa mina inlägg i tindertråden).
Vad hade varit bättre, att riskera bostadsprisfall + förluster och höga lån, samt att eventuellt bli av med jobbet, vad ska man göra då?
Jag minns förut att man är oansvarig om man köper en lägenhet som man inte har råd med. Hur kommer det låta när prisfallet börjar, alla som sitter med lån blev stigmatiserade för att bo hemma och när det kraschar kommer alla som klagar på mig säga att "du kan ju inte köpa nåt du inte har råd med". Så funkar dessa idioter.