Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
HAHAHA! Du har förmodligen aldrig satt din fot i USA.
Du tror att man får en känsla för landet och hur folk röstar för att du kanske besökt det en eller två ggr (högst troligen ingen gång dock). Du tror dig känna det amerikanska folket och deras inställning bättre än de själva gör?
Ho ho,
uppenbarligen förstår jag amerikanerna bättre än dig. Det amerikanska folket har totaltröttnat på Trump. Det är helt absurt hur ni kan totalmissa detta.
Det är för att du inte har någon erfarenhet av landet. Till skillnad mot mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Landet är polariserat pga liberalt hat och många Demokrater kommer att rösta på Trump i protest mot detta och det kommer att avgöra valet. Det är min gissning. Men det är en gissning.
Tvärtom är det republikaner som kommer rösta demokratiskt. Varför tror Texas, Florida, North Carolina, Arizona mfl är så jämna?
Hade du verkligen känt amerikaner hade du vetat att bortsett från en liten grupp fanatiker så rullar folk på ögonen när Trump nämns. I bästa fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Ja jag har varit i USA och har amerikanska vänner, men det säger mig egentligen inte så mycket. Ingen vet hur det ska gå, allra minst du.

Ska du inte vara tvärsäker och hävda att allt, inklusive opinionsundersökningar med 10% upp för Biden, visar på Trumpseger.