2020-10-19, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Ha ha,
Biden leder Arizona klart. Han har mer än 50% fler röster. Du har ännu inte lyckats förklara varför du tror att republikaner inte förtidsröstar.

EDIT: Jag överskattade din intelligens. Tänkte att den nog var åtminstone nära din skostorlek men för att vara tydlig: jag vill ha källor. Att du påstår något duger inte.

Trump måste vinna samtliga dessa åtta som väger jämnt:

Florida
Arizona
Iowa
Georgia
North Carolina
Ohio
Texas
Pennsylvania

Det är mer eller mindre kört i Minnesota och Michigan.

Försök inte spela Allan när du är helt okunnig om basala fakta.
Citat:
Poll: More Than 60% Of Democrats Plan To Vote Early Vs. Less Than 30% Of Republicans

https://news.gallup.com/poll/321602/extreme-partisan-gaps-early-voting-emerge-year.aspx
2020-10-19, 22:30
Avslutad
Citat:
Det här så här du erkänner att du förlorade på teknisk knockout.

Du kan inte ett dugg och kan därför inte förklara. Du har läst på någon QAnon-sida att det är så men du har ingen aning själv.

Du har aldrig ens varit i USA och har aldrig pratat med en amerikan så hur skulle du kunna förstå sånt här? Innan Trump stängde gränsen var jag däremot där regelbundet och träffade människor som du tror kommer rösta på Trump...

HAHAHA! Du har förmodligen aldrig satt din fot i USA.

Du tror att man får en känsla för landet och hur folk röstar för att du kanske besökt det en eller två ggr (högst troligen ingen gång dock). Du tror dig känna det amerikanska folket och deras inställning bättre än de själva gör?

Landet är polariserat pga liberalt hat och många Demokrater kommer att rösta på Trump i protest mot detta och det kommer att avgöra valet. Det är min gissning. Men det är en gissning.

Ja jag har varit i USA och har amerikanska vänner, men det säger mig egentligen inte så mycket. Ingen vet hur det ska gå, allra minst du.
2020-10-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nu är du duktigt felunderättad igen. Det går inget bra för dig.
Det är ingen topptjänsteman, Director of National Intelligence är ett politiskt tillsatt uppdrag och John Ratcliffe tillhör det Republikanska partiet.

Ratcliffe tjänstgör som chef för underrättelsecos' 16 medlemmar och leder/övervakar National IP. Om någon har insyn i arbetet med hårddisken så är det rimligen han.

Men slå ifrån dig Detta är säkert Putin som ligger bakom. Som förut. Eller hur var det nu igen ;=)
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-19 kl. 22:33.
2020-10-19, 22:31
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ÖVERVAKNINGSVIDEO I DATABUTIKEN NÄR HUNTER LÄMNAR IN LAP TOPEN RYKTAS!

Hunter skall enligt uppgift varit full eller påverkad vid inlämnandet.
Ingen av Bidens advokater har sagt att det inte är Hunters laptop.

Kan ju förklara varför han aldrig hämtade den. Som jag skrev vid ett tidigare tillfälle så kan han varit hög/full och helt enkelt glömt bort vart han lämna in den. Sen när han vakna så tror han att den blivit stulen alternativt att han har tappat bort den. Det som talar emot är att butiksägaren försökt ringa honom flera gånger (kanske fel nummer?)

Men jag väntar spänt på övervakningsfilmen, dvs om den dyker upp överhuvudtaget.
2020-10-19, 22:32
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
https://news.gallup.com/poll/321602/extreme-partisan-gaps-early-voting-emerge-year.aspx

Det där var ju inte så svårt. Märkligt att inte Nixter klarade det.

Det hade fortfarande hjälpt att se mer om vem som röstat mer än partifärg då ålder, kön, utbildning och ras är sånt som påverkar.
2020-10-19, 22:36
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Underbart, CNN har fått tag i ett internt telefonsamtal där han spyr galla över Covid, Fauchi, ja över i stort sett allt. Detta är inte en person man vill ha som president:

https://edition.cnn.com/videos/politics/2020/10/19/trump-campaign-call-fauci-disaster-vpx.cnn

Oj det var verkligen ett hemskt samtal. Bäst vi kör en impeachment på han

Kunde inte CNN hitta något mer smaskigare, eller griper man efter halmstrån ?

Så där brukar det låta när jag pratar om frugan ibland med någon. Mest för att vädra tankarna.
2020-10-19, 22:38
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
HAHAHA! Du har förmodligen aldrig satt din fot i USA.

Du tror att man får en känsla för landet och hur folk röstar för att du kanske besökt det en eller två ggr (högst troligen ingen gång dock). Du tror dig känna det amerikanska folket och deras inställning bättre än de själva gör?

Ho ho,
uppenbarligen förstår jag amerikanerna bättre än dig. Det amerikanska folket har totaltröttnat på Trump. Det är helt absurt hur ni kan totalmissa detta.

Det är för att du inte har någon erfarenhet av landet. Till skillnad mot mig.

Citat:
Landet är polariserat pga liberalt hat och många Demokrater kommer att rösta på Trump i protest mot detta och det kommer att avgöra valet. Det är min gissning. Men det är en gissning.

Tvärtom är det republikaner som kommer rösta demokratiskt. Varför tror Texas, Florida, North Carolina, Arizona mfl är så jämna?

Hade du verkligen känt amerikaner hade du vetat att bortsett från en liten grupp fanatiker så rullar folk på ögonen när Trump nämns. I bästa fall.

Citat:
Ja jag har varit i USA och har amerikanska vänner, men det säger mig egentligen inte så mycket. Ingen vet hur det ska gå, allra minst du.

Ska du inte vara tvärsäker och hävda att allt, inklusive opinionsundersökningar med 10% upp för Biden, visar på Trumpseger.
2020-10-19, 22:39
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Underbart, CNN har fått tag i ett internt telefonsamtal där han spyr galla över Covid, Fauchi, ja över i stort sett allt. Detta är inte en person man vill ha som president:

https://edition.cnn.com/videos/politics/2020/10/19/trump-campaign-call-fauci-disaster-vpx.cnn

Ytterligare en spik i kistan för Trump, särskilt i Florida, där han nu också förlorar de få pensionärerna han hade kvar på sin sida.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-19, 22:39
Medlem
Citat:

Ja, GUD vd hemskt! Han kallar Fauci idiot och är less på medias fejkade rapportering. I ett internt samtal. Wow! Riksrätt!

Bättre svennevägen; knyta näven i fickan, nicka instämmande och ställa in sig i åsiktskorridoren ^^

Allt han säger i samtalet har han redan sagt 50 ggr offentligt. Förstår inte vari CNN ser det "nya".

Dems börjar bli lite väl desperata nu
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-19 kl. 22:43.
2020-10-19, 22:42
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Efter senaste Biden-skandalen verkar det gå lite sisådär:

Democrats May LOSE The Election As New Poll Shows Democrats Are Quitting, Biden Warns Polls WRONG
https://www.youtube.com/watch?v=PjjRxPglJmE&ab_channel=TimPool
2020-10-19, 22:45
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ratcliffe tjänstgör som chef för underrättelsecos' 16 medlemmar och leder/övervakar National IP. Om någon har insyn i arbetet med hårddisken så är det rimligen han.

Men slå ifrån dig Detta är säkert Putin som ligger bakom. Som förut. Eller hur var det nu igen ;=)

Gör dig inte dummare än vad du är. Han är Politiskt tillsatt, du får allt göra skillnad på oberoende tjänstemän och Politisk tillsatta uppdrag.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-19, 22:46
Avslutad
Citat:
Det där var ju inte så svårt. Märkligt att inte Nixter klarade det.

Det hade fortfarande hjälpt att se mer om vem som röstat mer än partifärg då ålder, kön, utbildning och ras är sånt som påverkar.
Du hade klarat det med - om du hade velat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in