2020-10-19, 20:53
Medlem
Har det kommit fram någon källa om varför Hunter Biden skulle ha lämnat in 3st laptops till ett litet datorrepareringsbutik?
Varför kunde inte han ha gjort det i Ukraina, istället för att ha flygit över atlanten?
Varför snokade repareringskillen i datafilerna? De flesta repareringsbutiker har en policy mot att inte snoka runt i sina kunders inlämnade prylar.
Varför får en journalist som varit anställd på NYP någon månad, valets kanske viktigaste scope?

Själv tycker jag att det luktar desinformation på lång väg.
Tråden borde vara inlagd på konspirationsteorier...
Citera
2020-10-19, 20:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vall370

Det är klart att det är rena vansinnigheterna. Det är ett halmstrå som de stackars Pro-Trumpers griper efter.

Varför skulle Trump "sitta på denna info" om han nu vet att Bidens son har våldtagit och misshandlat små kinesiska flickebarn. Det är så bisarrt så ..... man måste vara djupt störd eller hjärntvättad för att ens vara nära att tro på något sådant.
Citera
2020-10-19, 20:59
Avstängd
Citat:
Har det kommit fram någon källa om varför Hunter Biden skulle ha lämnat in 3st laptops till ett litet datorrepareringsbutik?
Varför kunde inte han ha gjort det i Ukraina, istället för att ha flygit över atlanten?
Varför snokade repareringskillen i datafilerna? De flesta repareringsbutiker har en policy mot att inte snoka runt i sina kunders inlämnade prylar.
Varför får en journalist som varit anställd på NYP någon månad, valets kanske viktigaste scope?

Laptopen ska ha fått vattenskador.

"Varför kunde inte han ha gjort det i Ukraina"
För att den inte var trasig då?

"Varför snokade repareringskillen i datafilerna?"
Hunter Biden hämtade aldrig ut datorn och vägrade att betala räkningen. Kanske därför.

"Själv tycker jag att det luktar desinformation på lång väg."
Director of National Intelligence, John Ratcliffe, dementerar det.

Laptopen är äkta och Bidens är rökta.
Citera
2020-10-19, 20:59
Avstängd
OliverCromwells avatar
Haha! Biden-försvararna på denna tråd är helt desperata.

Tror Biden måste ta ett steg åt sidan nu och låta Kamala ta över så att Dems kan förlora riktigt ordentligt nu.

Guliani har nu en riktig bomb på gång som kommer definitivt att krossa Biden-kampanjen.
Citera
2020-10-19, 21:03
Medlem
innocentblues avatar
Citat:

Han var kraftigt påverkad av narkotika när han lämnade in datorn, den var vattenskadad. Sedan hämtade han inte ut datorn. Data-killen kände igen namnet och kollade igenom hårddisken när han inte kom och hämtade den. Så det var flera skumma delar.
Citera
2020-10-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Han var kraftigt påverkad av narkotika när han lämnade in datorn, den var vattenskadad. Sedan hämtade han inte ut datorn. Data-killen kände igen namnet och kollade igenom hårddisken när han inte kom och hämtade den. Så det var flera skumma delar.
Tror du inte han datakillen råkade få syn på något i datorn när den skulle provköras efter reparation?
Citera
2020-10-19, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är klart att det är rena vansinnigheterna. Det är ett halmstrå som de stackars Pro-Trumpers griper efter.

Varför skulle Trump "sitta på denna info" om han nu vet att Bidens son har våldtagit och misshandlat små kinesiska flickebarn. Det är så bisarrt så ..... man måste vara djupt störd eller hjärntvättad för att ens vara nära att tro på något sådant.

Nu försöker du flytta målstolparna.

Vad det handlar om är att familjen Biden tagit emot minst 10 miljoner dollar av kineserna.

Ryktet att Hunter Biden ska ha haft sex med minderåriga tjejer undersöks fortfarande. Där får vi avvakta.
Citera
2020-10-19, 21:09
Medlem
innocentblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Tror du inte han datakillen råkade få syn på något i datorn när den skulle provköras efter reparation?

Kanske, men han kontaktade inte polisen med det förrns det visade att Biden inte betalade och inte hämtade ut datorn om jag förstått det rätt. Men han kopierade ju hårddisken så han insåg att detta var viktigt annat än att det var en massa knarkande och sex. Men jag hade inte hört att det var pedofili också?
Citera
2020-10-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Kanske, men han kontaktade inte polisen med det förrns det visade att Biden inte betalade och inte hämtade ut datorn om jag förstått det rätt. Men han kopierade ju hårddisken så han insåg att detta var viktigt annat än att det var en massa knarkande och sex. Men jag hade inte hört att det var pedofili också?
Exakt så! Ser man nåt skumt första gången så får han nog dåligt samvete om han inte tar en kopia!
Citera
2020-10-19, 21:22
Medlem
Citat:

Varför? Crack, inkompetens, arg på farsan... Vem vet.

Datorn hade enligt lag tillfallit reparatören. Läs på om lagen i USA.

Jag antar att Guliani har lite bättre bekanta på NYP. Du vet, han var stadens bästa borgmästare under 1900-talet.
Citera
2020-10-19, 21:28
Medlem
Det är slående hur jävla lurade det svenska folket är. Jag frågade runt lite på jobbet idag om det här, ingen hade hört någonting. Sen så sitter det smarta svenskar här i tråden och tror att de vet så mycket, och att allt är en rysk komplott.
Samtidigt som hela landet blir rövknullat av politikerna som folket gång på gång går och rösta på. För nästa gång så blir det bättre liksom...

Fyfan va sjuk värld vi lever i, Sverige är nog ett av de sjukaste länderna på jorden. Men med tanke på att vi är en kärna i den djupa staten, så är det inte konstigt att folk är så grundlurade, det har hållit på ända sedan Kreuger mordet liksom...

Denna historia är riktig, och förhoppningsvis så är det kört för Biden denna gången, och hela Hillary släktet.
Citera
2020-10-19, 21:34
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Sammanfattning av vad vi vet så här långt (jag läste det på ChurchWarrior.com så det är sant) :

Hunter Biden, kraftigt på påverkad av kinesiskt opium och i sällskap av tre nakna minderåriga kinesiskor, lämnade in en vattenskadad laptop till en reparatör i New Jersey. Han betalade kontant med 10 miljoner USD som kinesiskorna hade tagit med sig från Xi Jinping.

Fick jag med allting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in