2020-10-19, 15:35
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Av det kan vi dra slutsatsen att den kriminella familjen Biden dragit in minst 28 miljoner dollar på sina skumraskaffärer.

Låt mig säga så här: Jag har en sund tendens att förhålla mig skeptisk till "plötslig och ny" information som smutskastar endera kandidaten 2 veckor före ett val. Typ.

Jag hade varit lika skeptisk om Biden plötsligt släppte information om att Trump äter spädbarn.
Citera
2020-10-19, 15:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nej, han gömmer sig.

Om kineserna betalar ut enorma summor till familjen Biden vill de ha garantier.

Vad är då bättre än komprometterande bilder på Bidens med underåriga tjejer? Det finns nog ingen bättre hållhake på politiker.

Har du något bevis för att det finns bilder på underåriga tjejer eller är det önskedrömmar från din sida?
Citera
2020-10-19, 15:36
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är fantastiskt! Vilken Kung. Caschar in så enkla stålar rakt in i fickan.

[om nu något av det vore sant, vilket det ju inte är]
Japp. 15 miljoner dollar cashade Uncle Joe in. När blir dina patetiska inlägg tillräckligt pinsamma att t.o.m. du noterar det?

https://www.nytimes.com/2019/07/09/us/politics/joe-biden-net-worth.html
Citera
2020-10-19, 15:37
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Låt mig säga så här: Jag har en sund tendens att förhålla mig skeptisk till "plötslig och ny" information som smutskastar endera kandidaten 2 veckor före ett val. Typ.

Jag hade varit lika skeptisk om Biden plötsligt släppte information om att Trump äter spädbarn.
Uppgifterna om Bidens plötsliga rikedom kommer från hans tax-returns... Publicerade i NYT.

Citera
2020-10-19, 15:40
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Uppgifterna om Bidens plötsliga rikedom kommer från hans tax-returns... Publicerade i NYT.

Ja, det står ju också beskrivet artikeln varför:

Thanks to six-figure speaking engagements and a lucrative deal to write a set of books, Mr. Biden and his wife, Jill, reported an adjusted gross income of about $11 million in 2017 and $4.6 million in 2018

Det är väldigt vanligt att före detta presidenter och vice presidenter skriver böcker och håller föreläsningar och drar in stora summor på det efter sin aktiva tid. Skulle tro att det är närmast norm.
Citera
2020-10-19, 15:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Vore det inte bättre om du tittade närmre på en nyare källa?

Mycket av Bidens inkomst kommer från bokförsäljningar, Biden har nämligen visat sina skattetabeller till skillnad från presidenten.
Citera
2020-10-19, 15:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vore det inte bättre om du tittade närmre på en nyare källa?

Mycket av Bidens inkomst kommer från bokförsäljningar, Biden har nämligen visat sina skattetabeller till skillnad från presidenten.
Tror du han dragit in motsvarande 150 miljoner kronor på bokförsäljning och föreläsningar? Jag ser det som ytterst osannolikt.
Citera
2020-10-19, 16:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Tror du han dragit in motsvarande 150 miljoner kronor på bokförsäljning och föreläsningar? Jag ser det som ytterst osannolikt.

Hur är det osannolikt att han drar in pengar på att sälja böcker och hålla föredrag efter att ha varit VP för USAs första svarta president?

Hade han enbart sålt böckerna och om varje amerikansk medborgare hade köpt den så hade han varit betydligt rikare än 150 miljoner, ska man inkludera andra länder på det så blir det helt plötsligt långt ifrån orimligt att man kan bli rik på att skriva böcker.
Citera
2020-10-19, 16:07
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ja, han blev plötsligt superrik, Joe Biden. Det skedde mellan 2017 - 2019 då han drog in hela 14 miljoner dollar. Tidigare år har det varit mer modesta summor, runt 100 000 dollar. Det var alltså runt 2017 som Hunter Biden började sin avbetalning där han ska ge pappa 50% av all ersättning han fått för att ha gett Kina, Ryssland och Ukraina tillgång till Uncle Joe.

Av det kan vi dra slutsatsen att den kriminella familjen Biden dragit in minst 28 miljoner dollar på sina skumraskaffärer.

Det är helt solklart och du sitter nu och spelar dum eftersom du inte har någonting med substans att komma med. Tragiskt. Djupt tragiskt.

Trump har lån hos Kinas statliga bank på hundratals miljoner dollar, han har tagit emot hundratusentals dollar i valdonationer av diverse rika kineser och ryssar, han vann valet 2016 med hjälp av rysk interference, och han har band till flertalet högt uppsatta rika ryssar som investerat i hans förehavanden.
Bidenfamiljen är småpotatis jämfört med korruptions- och kriminalitetsnivån hos familjen Trump.
Citera
2020-10-19, 16:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Hur är det osannolikt att han drar in pengar på att sälja böcker och hålla föredrag efter att ha varit VP för USAs första svarta president?

Hade han enbart sålt böckerna och om varje amerikansk medborgare hade köpt den så hade han varit betydligt rikare än 150 miljoner, ska man inkludera andra länder på det så blir det helt plötsligt långt ifrån orimligt att man kan bli rik på att skriva böcker.
Vi får roa oss med att leta upp försäljningssiffran någon annan dag. Men inte har han sålt böcker för 150 miljoner. Helt orimligt.
Citera
2020-10-19, 16:08
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
OK, ska vi säga så här. Jag håller med dig om att pedofil/våldtäkt på små kinesiska barn-historien är sann om det blir stort uppblåst inom 6-12 timmar och att Joe Biden då tappar i princip allt sitt stöd.

Om detta inte sker: Ja då får du nog hålla med om att det verkar vara ett desperat rykte som en ökänd konspirationsteoretiker för söker sprida för att skada Biden.

Deal?

In en chans i helvetet att en sådan story inte skulle explodera till något jättestort direkt, om det fanns något som helst bevis eller substans bakom.

Vi bör veta inom 24-36h.

Förlagan till denna soppa har ju redan exploderat i Sociala media, fox news och infowars samt andra alternativa media. Vet helt ärligt inte hur detta ska kunna explodera när det inte kan verifieras på bred front. Barnporr är mig veterligen olagligt att sprida, oavsett syfte. MSM kommer ju garanterat inte plocka upp det.
Citera
2020-10-19, 16:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Hålla föredrag för att tvätta svarta pengar är inte svårt. Bidens verkar ju inte vara ärliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in