Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Vill du få ett nytt försök att lägga fram "alla dessa faktorer" eller har du helt upptagen med att bli hjärnbränd på Hunter Biden sagan?
The brain of a Trump loyalist
Du fick ju en länk till sajten där jag lagt in alla detaljer rätt i drop down menyn för dig att kunna läsa ut den staten, du kan göra så med alla de tre staterjag angav.
Du behöver därtill även jämföra VBM och valdagsstatistik från 2016 för att kunna uppskatta var Demokrater och Republikaner ligger jämfört varandra nu mot 2016 och resultatet för dessa stater då. Du kommer finna att Republikanerna går bättre 2020 än 2016, om än med några få procent så är det synbart. Vi kan också konstatera att Demokraternas försprång sjunker samman i snabbare takt än 2016. Också det en indikator på att Rep har momentum, ej tvärtom.
Vi kan väl också för formens skull notera att jag får alltmer rätt i det jag sagt, då staterna nu börjar förtidsrösta då kommer visa fler Republikanska röster.
Notera igen nu:
Vi ser inga våg av unga/ studenter i swingstates
Vi ser ingen våg av Svarta som röstar demokratiskt
Vi ser inga våg av Latinos som röstar demokratiskt
Att dessa påstådda grupper skulle skapa en senare våg via post eller på valdagen är osanolikt då de bryter sitt egna mönster samt även det deras demokratiska ledare efterfrågat dem att göra. Det är dock mer sannolikt att många av dessa har gått över till Trump men med demokratisk valsedel (men det är en hypotes).
PS. Bevisen som nu presenterats och finns på laptopen som visar att Joe Biden är en korrupt Presidentkandidaten i USAs historia kommer troligen inte stärka Joes kort, "to put it mildly".