2020-10-05, 14:30
Medlem
Djurgårdens barnfamiljer är överallt stackarna..
Citera
2020-10-05, 14:46
Medlem
Herregud vad förnedrade lilldif blir gång på gång. Vafan, skäms ni inte? Hela Stockholms knulldocka. Fyfan vad pinsamt.
Citera
2020-10-05, 18:10
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Herregud vad förnedrade lilldif blir gång på gång. Vafan, skäms ni inte? Hela Stockholms knulldocka. Fyfan vad pinsamt.
Förnedrade? Gruppbild utanför en tom pub...

Kul att se att Bajen är aktiva iallafall.
Citera
2020-10-05, 22:50
Bannlyst
Som gammal i gemet

Varit med om flera AIK:are, djurgårdare, som hamnat i bajens led.. som inte passat i sina egna av massa själ. assa pundare i kgb som viker sig privat. En hel del kgbare och gamla BBS som visat sig va bögar... Eller förlåt, gay.
Hur fan kommer det här sig?
Har ni hört om nån bög från hbg, Malmö, Gbg, AIK, DIF? ALLA kommer från Hammarby. Bögar, afa, och veganer. Vafan händer?

Det enda KGB ska ha kredd för är RAKOSCHNA (lava), nizthell, lacoste ligan, Tumba... Eller ska vi säga CS killen också...
Resten är faggets.

Edit: SHOUT OUT WALTER OCH ALLA ANRDRA RÖDHÅRIGA BÖGAR.

RIP Opius
Senast redigerad av drrty 2020-10-05 kl. 22:59.
Citera
2020-10-06, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq

Du själv då? Du har aldrig varit med i en fight du känner ingen från någon firma du har bara tittat på youtube, vad tillför du? Du kan inte säga att dom är förnedrade när du är den mest förnedrande lilla pojken som lever. Inte ens din mamma säger något gott om dig.
Citera
2020-10-06, 00:39
Medlem
Att inte admin ens låst tråden är väldigt konstigt. "Scenen" är död. Och har vart så sedan 8-10 år sedan. Bara lägg ned eller smsa varandra.
Citera
2020-10-06, 06:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Har ni hört om nån bög från hbg, Malmö, Gbg, AIK, DIF? ALLA kommer från Hammarby.

Ja det har jag, vid flera tillfällen, från källor jag inte har någon som helst anledning att tvivla på. Att Bajen skulle vara den enda ligan som har/har haft bögar är skitsnack.
Citera
2020-10-06, 21:08
Medlem
Haha, bajen lägger upp bild på tomma jaktmarker... Stort.
Citera
2020-10-07, 14:02
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Haha, bajen lägger upp bild på tomma jaktmarker... Stort.

Den här tråden är spännande, på en och samma gång så tog bajen bild framför en tom pub, samtidigt som puben hade 15-20 ultras yngre, samtidigt som bajen sprang.
Citera
2020-10-07, 14:10
Medlem
Saloths avatar
Antagligen efterbliven fråga men vill ändå veta.
Jag vet inte ett skvatt om den här världen så..
Kan man byta firma?
Spelare går ju emellan olika klubbar, så jag tänkte att man som en ligist också kan byta klubb typ om man flyttar, blir osams med andra osv...
Citera
2020-10-07, 15:18
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Finns häktningsprotokoll på det där, så det kommer han inte kunna snacka bort, rave-bögaren
Häktningsprotokoll? Vad får du ut för information från det? Du kan väl lägga upp det och länka och sedan även begära ut och lägga upp förundersökningsprotokollet om/när det väcks åtal, för det är först då jag eller någon tänkande varelse kan börja bilda sig en uppfattning.

Kan inte påstå att jag haft allt för mycket med honom att göra, även fast jag alltid trott att det var "Ejje" som var smeknamnet, inte att hans namn faktiskt är "Eie". Har blandad bild av honom. Alltid ganska kylig, ofta laddball, men oftast reko. Han var/är(?) en av toppkillarna, var med när Fredde gick bort.

Stämmer det vore det illa, men jag är högst tveksam, låter som skitsnack som blivit till en hönsgård av en fjäder.
Citera
2020-10-07, 15:22
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Häktningsprotokoll? Vad får du ut för information från det? Du kan väl lägga upp det och länka och sedan även begära ut och lägga upp förundersökningsprotokollet om/när det väcks åtal, för det är först då jag eller någon tänkande varelse kan börja bilda sig en uppfattning.

Kan inte påstå att jag haft allt för mycket med honom att göra, även fast jag alltid trott att det var "Ejje" som var smeknamnet, inte att hans namn faktiskt är "Eie". Har blandad bild av honom. Alltid ganska kylig, ofta laddball, men oftast reko. Han var/är(?) en av toppkillarna, var med när Fredde gick bort.

Stämmer det vore det illa, men jag är högst tveksam, låter som skitsnack som blivit till en hönsgård av en fjäder.

FUP:en finns i tråden om våldtäkten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in